שי אביטל עם אסתי גינזבורג ונטע אלחמיסטר

שי חגג יומולדת, עינב נפשה בברצלונה ומור מציגה: מדור הרכילות השבועי של כאן דרום

הסיפורים החמים, האושיות הלוהטות וכוכבי הרשתות

פורסם בתאריך: 19.9.19 16:22

     

יותר מ-35 מיליון צפיות היו לקליפ החדש של הזמרת הבינלאומית אריאנה גרנדה עם השיר "Don’t call me Angel" בשיתוף פעולה עם הזמרות מיילי סיירוס ולנה דל ריי. והזווית המקומית: גרנדה מציגה בו שמלת ערב מבית היוצר של המעצבת האשדודית ברטה.

השמלה שלבשה ארינה מתוך קולקציית ערב ברטה. צילום דודי חסון

באולם האירועים “גאיה” ערכו ערב מיוחד עבור עמותת תהל”ה, של הורים לילדים גאים. לכבוד האירוע התגייסו סלבריטאים רבים, ובהם רומי אברג’יל האשדודית. עוד היו שם, רשימה חלקית: אביה מלכה, דורון מטלון, מיטל דה רזון ועדי כרמלי.

רומי אברג'ל ודניאל ווינרייב. צילום אור גפן

יוצאת "האח הגדול" עינב בובליל המריאה השבוע לחופשה מפנקת בברצלונה שבספרד רגע לפני שהקיץ חומק לנו מבין הידיים. ואחרי שעשתה סיור בכל העיר, לא ויתרה על סיבוב שופינג והציגה גזרה מושלמת.

עינב בובליל

איש הסקאוטינג יניב גרמן לקח הפסקה השבוע מהכדורגל וירד עם חבריו הטובים לחופשה מפנקת באילת. עם הגעתם לא ויתרו על הרמת כוס לחיי הנעורים ולאחר מכן יצאו לקרוע את העיר הגדולה.

יניב גרמן

המאפרת הדס כהן השתתפה בכנס לקוחות של מועדון יותר כנציגה של חברת הקוסמטיקה גיאה. שם היא פגשה את השחקן אקי אבני שהסכים לעשות איתה סלפי.

הדס כהן ואקי אבני צילום פרטי

המאבטח איליה וקסלמן לא מפספס שום הזדמנות לסלפי. והשבוע בתמונה עם שחקן הפועל באר שבע בן שהר, שהתארח עם קבוצתו במשחק מול מ.ס אשדוד.

איליה וקסלמן ובן שהר צילום פרטי

סוכן העל שי אביטל, אשדודי במקור למי ששכח, חגג השבוע יום הולדת, וכל החברים בבראנז’ה דאגו לברך ולחגוג עם האיש. הוא פינק את עצמו בטיסה במסוק וגם חגג עם שתי המיוצגות האהובות עליו: אסתי גינצבורג ונטע אלחמיסטר.

שי אביטל עם אסתי גינזבורג ונטע אלחמיסטר

למרות שהחורף קרב, גל ביטון החליטה להקדים את בואו והמריאה לקייב, בירת אוקראינה. היא נהנתה מכל רגע ולא שכחה להציג זאת לעין המצלמה. היא חזרה לארץ עם החיוך המוכר שלה מאוזן לאוזן.

גל ביטון

חן כהן שלחה תמונה מעיר המלאכים, לוס אנג’לס, שבה היא מופעי עם כנפי מלאכים במתחם הסקייספייס שבקליפורניה. המשך חופשה מהנה.

חן כהן צילום פרטי

משפחת אוחיון התכוננה השבוע למסיבת בר המצווה של הבן הבכור, ליאור. תתכוננו לחגיגה גדולה כמו שמיכאל וגליה יודעים לארגן.

משפחת אוחיון צילום פרטי

עם צאת השבת יצאו תמיר ואביבית מוניס להיכל התרבות להופעה של שחר חסון ותפסו את הבטן מרוב צחוק. עם תום ההופעה לא ויתרו השניים על הצצה אל מאחורי הקלעים, ועשו סלפי עם הסטנדאפיסט הכי מצחיק בישראל.

תמיר ואביבית מוניס עם שחר חסון

תכירו את קבוצת הריקוד ‘limits’, המשלבת ברייקדאנס עם משחק, הומור ועוד הרבה סגנונות ריקוד לאחרונה השתתפו בהרבה פרויקטים כמו גוט טאלנט 2 והגיעו לגמר, אירוויזיון, הופעות של עומר אדם וקליפים של עדן בן זקן, עדן חסון, פנינה רוזנבלום, אסף גורן, שירן סנדל ועוד ואנחנו בטוחים שעוד צופה להם עתיד מבטיח.

קבוצת Limits

השבוע אנחנו רוצים להציג לכם את שי הראל המתוקה מכיתה ד׳4 בבית ספר פסגות באשקלון. הראל הצעירה נרשמה השבוע לסטודיו ביט. תרשמו לפניכם: היא הולכת לכבוש את במות העיר!

שי הראל

מנהרת הזמן: קבלו תמונה של סתיו אוחיון לפני שש שנים שפייסבוק החליט לתזכר אותנו. פעם היינו צעירים ויפים, היום פחות צעירים ויותר יפים.

סתיו אוחיון צילום פבל

מור סויסה מדגימה פיגורה מהממת בארוחת ערב טעימה במסעדת ספייס ודואגת לתעד הרגע.

מור סויסה צילום פרטי

רגע לפני שחגג השבוע את יום הולדתו ה—54, יצא יעקב הרשקו עם חבריו הטובים לעבודה במקורות לשיט מפנק ליוון. הוא לא ויתר על רגע אחד של שמש ובריכה ויחד עם חברו הטוב אבי ביטרן השניים ניצלו את הטיול עד תום.

יעקב הרשקו ואבי ביטרן

המאפרת המוכשרת והיפה לין לובנן ניצלה את יום השבת השמשי בשביל לצאת ליהנות מהבריזה הנהדרת של המרינה מול שלנו באשקלון. אחרי סיור קצר היא התיישבה לשתות שייק טוב ומרענן.

לין לובנן

הכדורגלן עופר אברה משך כהרגלו המון תשומת לב השבוע ברשתות החברתיות כאשר הגיע לשמש שושבין בחתונתם של חבריו הטובים אורון וליז כהן. הוא קיבל לא מעט ברכות ומחמאות, ולא רק בגלל הלימוזינה.

עופר אברה

השחקן יוני דרעי חוזר לאשדוד ומצטרף לאדומים. השבוע הוא תועד באימון קבוצת הבוגרים של הפועל מטאור אשדוד, שנוחתת בעיר ומביאה איתה משהו מעבר לכדורסל. שווה לעקוב אחרי הקבוצה.

יוני דרעי צילום פבל

אלון ביטון וחברו הטוב דודי בטאש, מבעלי חנות משקאות דודי משקאות, נתפסו על ידי הצלם פבל באולמי "לורד גארדן" באירוע החתונה של חברים קרובים. קבלו תמונה למזכרת.

אלון ביטון ודודי בטאש צילום פבל

שר החוץ ואיש הליכוד ישראל כץ (וגם אשקלוני מלידה) הגיע השבוע לסיור בעיר לקראת הבחירות ונחת היישר בבית הקפה של רוז’ה חטב. רגע לפני שהתיישבו לכוס אספרסו רוז'ה הראה לו תמונה ישנה של השניים מהעבר.

רוז'ה חטב וישראל כץ

תגידו מזל טוב לבחורה המהממת ספיר סעיד, שחגגה השבוע את יום הולדתה. המדור שולח לה צרור ברכות ומאחל לה המון אושר ועושר עד 120!

ספיר סעיד

לכבוד שלוש שנים של זוגיות אלמוג דאבוש ובר אביטל הניעו את הרכב ויצאו לחופשה מפנקת בבית מלון אורכידאה בתל אביב. לאחר שקפצו להשתכשך בבריכה, הם יצאו לסיור בכל רחבי תל אביב וחזרו גמורים אך מסופקים.

אלמוג דאבוש ובר אביטל

ליאור אוחיון הודחה בחצי הגמר של תכנית האוכל "מאסטר שף" ששודרה ביום שני השבוע. אוחיון, 27, תושבת גן יבנה, בעלת מותג לבגדי ים, התבלטה בכישוריה הקולינריים, ביצירתיות ובדייקנות שלה במהלך הסדרה. אחותה הבכורה הודיה הייתה דוגמנית, ואחיה מתן הוא כדורגלן.

ליאור אוחיון נפרדת. צילומסך מערוץ קשת 12

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר