אחווה סיטבון: 'אני מאשים'. צילום: עזרא לוי

אחווה סיטבון נגד התקשורת: "סוף שבוע שקט הפך לערב מורט עצבים"

פורסם בתאריך: 6.9.19 12:56

     

לפני כמה ימים נודע שאחווה סיטבון ובן זוגה יהונתן רונן מצפים. אולם כעת טוענת אושיית הרשת ילידת אשדוד, ברשומה שהעלתה באינסטגרם, שלמעשה הפרסום היה ללא הסכמתה וגרם לה ולמשפחתה צער, מכיוון שחלקם התבשרו על הריונה מהתקשורת.

"חיכיתי מאוד לרגע שאוכל לבשר לכם בפה מלא שאנחנו מצפים, שסוף סוף אחרי שנים הגעתי למקום שכל כך חלמתי עליו, שנהנ אני יוצרת לי משפחה קטנה משלי", נכתב בפוסט, "לצערי נלקחה ממני הזכות לספר לכם בעצמי. בשבת האחרונה פורסם שאני בהריון, ללא אישורי. התקשורת גזלה ממני את התענוג המתוק לבשר על פלא הבריאה שמתחולל בתוכי, ברחם, בגוף שלי. היא עשתה זאת בעיתוי שהיא בחרה, במילים שהיא בחרה, במילים שהיא בחרה. "הדבר הכי אינטימי שלי ושל בן זוגי…".

 

View this post on Instagram

 

חיכיתי מאוד לרגע שאוכל לבשר לכם בפה מלא שאנחנו מצפים, שסוף סוף אחרי שנים הגעתי למקום שכל כך חלמתי עליו, שהנה אני יוצרת לי משפחה קטנה משלי. לצערי נלקחה ממני הזכות לספר לכם בעצמי. בשבת האחרונה פורסם שאני בהריון, ללא אישורי. התקשורת גזלה ממני את התענוג המתוק לבשר על פלא הבריאה שמתחולל בתוכי, ברחם, בגוף שלי. היא עשתה זאת בעיתוי שהיא בחרה, במילים שהיא בחרה, כאילו הוא שלה. הדבר הכי אינטימי שלי ושל בן זוגי. וכך, במקום לחגוג את החשיפה של ה"בייבי באמפ" כפי שחלמתי, אני מסתובבת עם בטן מלאה מהסיבות הלא טובות. ברגע אחד סוף שבוע שקט הפך לערב מורט עצבים, למבול של אכזבה מאנשים קרובים. לא הגיע להם לשמוע את זה ממקורות זרים. הריון זהו מצב רפואי לכל דבר ועניין, בתחילת הריון יש המון חוסר וודאות ואינסוף בדיקות, חיכיתי עם הבשורה עד שיודיעו לי שהכל בסדר ושאפשר "לצעוק מהגגות", הרבה נשים בוחרות לא לחשוף הריון לפני סקירת מערכות אבל לי לא נתנו לבחור. כפו עלי התמודדות שטרם הייתי מוכנה לה, אפילו הבת שלו לא ידעה. למזלי, לאיה לא יודעת לקרוא עברית ולא נודע לה מגוף שלישי שהיא צפויה להפוך לאחות גדולה. אני לא מיתממת, בחרתי לשתף את כל עם ישראל במסע שלי אחרי חיפוש אהבה, והתקשורת היא חלק מהמסע הזה, חלק יפה אפילו, היא תמיד מחבקת ומרימה. אני לא חושבת שמישהו התכוון לעשות רע, אבל איש לא עצר להבין שהוא גוזל ממני את הזכות הכי בסיסית שלי כבן אדם – בחירה. אנחנו חייבות לעצור את הגלגל הזה, אני משתפת אתכם כי חשוב לי להעביר את המסר בשביל הבאות אחרי. בעיני צריך להיות חוק חד משמעי שאוסר על התקשורת לפרסם הריון שלא באישור. לא משנה כמה האישה היא דמות ציבורית, מי ידע, איך ומתי – רק היא תחליט. הלוואי שזה יגיע לאוזניים הנכונות – אפשר וצריך לשנות. זהו, עכשיו אני מתרכזת בעובדה שאני בדרך להגשמה הכי גדולה שיש, בדרכי לאמהות. אני רוצה להודות לכולכם על החיבוק הענק, על ההתרגשות הכנה, האהבה והאיחולים הלבבים. אנחנו מאושרים ומתרגשים מאוד.✋✋ ✋ #חמסה #תודהלאל @jonathan_ronen_maoz

A post shared by Achva Sitbon 🌸 אחווה סיטבון (@achva_si) on

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר