אבישג ורועי. מרגש

מדור הרכילות השבועי של "כאן דרום"

הסיפורים החמים, האושיות הלוהטות וכוכבי הרשתות

פורסם בתאריך: 5.9.19 16:39

     

אחווה סיטבון, כך נודע בסוף השבוע, בהיריון: אחווה, רואת חשבון אשדודית שהפכה לכוכבת ואושיית רשת בעקבות השתתפותה בסדרת הטלוויזיה “חתונה ממבט ראשון”, ובן הזוג יונתן רונן (שהופיע ב”כמה רחוק”) עשו קאמבק מפואר לפני כחצי שנה ועכשיו הם מצפים לילד או ילדה. בני הזוג מתגוררים בברצלונה, ובימים האחרונים הם מבלים בארץ ואפילו הצטלמו על חוף הים ביפו. שיהיה בשעה טובה!

אחווה ויונתן בפוזה חדשה-ישנה. צילום: אינסטגרם

אחווה ויונתן בפוזה חדשה-ישנה. צילום: אינסטגרם

הצלם האשדודי מוטי קדוש ארגן הפקת צילום לתחילת עונת הסתיו עם הדוגמנית המהפנטת אליסה כהן. אליסה, בת 21, נמצאת בזוגיות מאושרת, וחוץ מלדגמן היא גם סטודנטית להנדסת מכונות ושואפת לסיים את התואר בהצטיינות ולהמשיך לתואר שני. בזמנה הפנוי אליסה מציירת ואוהבת לבלות עם חברות, במיוחד כשזה תוך כדי שיזוף בחוף הים.

כהן אליסה צילום מוטי קדוש

רגע לפני פתיחת הלימודים הכדורגלן בדימוס ואיש מכירות מצליח בהווה אביחי אזולאי לקח את היורש שלו לטיול בעיר ברצלונה שבספרד כדי לצפות מקרוב בקבוצתם האהובה והמצליחה. השניים נהנו מאוד, אפילו שליאונל מסי לא שיחק.

אזולאי והיורש

לכבוד יום הולדתה ה-28 של שיר אטדגי החליט בעלה להפתיע אותה ולקח אותה לחופשה מפנקת של בטן—גב והמון הנאות באי כרתים שביוון. השניים חזרו בשני האחרון עם המון שמחת חיים, ואנחנו מאחלים להם שבקרוב יוכלו לצאת לחופשה נוספת.

מוטי ושיר אטדגי

גם ליובל הראל היה יום הולדת, 25 ועם פתיחת השבוע (וחודש אלול וספטמבר) לקח אותה בן הזוג האוהב שלה אופיר אמרוסי לחופשת יום הולדת מפנקת במיוחד במלון באילת. וזה לאחר שכבר הפתיע אותה עם שלל הפתעות. המון אושר, מתוקים!

יובל הראל ואופיר אמרוסי

דור ההמשך להצלת חיים במשפחת לוטטי מאשדוד: אימא בת חן גבריאלוב ואבא צחי לוטטי, נפגשו במד”א לפני 23 שנים הכירו והפכו לזוג. בשבוע החולף הילדים איתי ועידו סיימו קורס מגישי עזרה ראשונה (מע”רים) במד”א במסגרת המחויבות האישית שלהם. השניים, בני 15 ו-16, לומדים במקיף ט’.

משפחת לוטטי. צילום: עינת גרינברג

חיים בנישו, הבעלים של השלומפר, מגיע ביום שישי לפאב של השכנים — פיגל. יודן חכמון ודניאל סבג נרגשים לארחו בערב ראשון של שיתוף פעולה ומוזיקה. לאחר חיים בנישו יעלה לסט חכמון. זהו שיתוף ראשון מסוגו ומסקרן ביותר.

חיים בנישו צילום פבל

רגע לפני שחוזרים לשגרה והקיץ נגמר לו החליט שי בוחניק לצאת לחופשה קצרה אך מלאה בהנאה בעיר הבירה האנגלית לונדון. בוחניק סייר בכל רחבי האזור ולא שכח ללכת לבקר את מלכת אנגליה, והיא מסרה ד”ש לקוראי המדור.

שי בוחניק

המתמודדת האשדודית בתחרות מלכת היופי מיכל אלבז ובן זוגה יחיאל אילוז לקחו פסק זמן ונהנו מסופ”ש יום הולדת למיכל במלון הרודס תל אביב. כי למלכה מגיע הכי טוב.

מיכל אלבז ויחיאל אילז. צילום פרטי

בני משפחת ברגר מאשדוד בחרו במסעדת המבורגרים כדי לחגוג 25 שנות נישואין של יוסי וברנדה. השניים חגגו עם כל הילדים, נהנו מארוחה ומזמן איכות עם המשפחה.

משפחת ברגר

חבר המועצה יניב קקון לקח את הבנות שלו ביום ראשון של הלימודים יחד עם אשתו נורית פרייס קקון, שהייתה אחראית בין היתר לתמונה מנצחת. אלה אביב קקון עולה השנה לגן טרום חובה, ונוגה פטריסיה קקון לכיתה א’ בבית ספר צפרירים.

יניב קקון ובתו מזניקים את המצעד. צילום: פבל

כשאבישג אלבז, חברה של רועי ביסמוט, יצאה יחד עם משפחת ביסמוט לצימר בצפון, היא לא חשדה בכלום. לאחר כמה ימי חופש בצימר ״בקתות המזל״ רועי לקחת את אבישג לשיט רומנטי בכינרת. וכשחזרו לבקתות, הייתה לאבישג הפתעה גדולה. רועי הפיק הצעת נישואין מרגשת ולעיני כל המשפחה היא אמרה כן בהתרגשות שיא.

אבישג ורועי. מרגש

רום פולק המתוק החל השבוע את כיתה א’ והגיע לשם יחד עם אימא רחל, שמאוד התרגשה. רום כבר הספיק להשתלב היטב ולרכוש המון חברים חדשים, ואנחנו מאחלים לו שנת לימודים פורייה ומוצלחת!

רום ורחל פולק

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר