אנה ארונוב. צילום: פבל

בלה התרגשה, אנה הצטלמה, אירנה וחיים עמדו מתחת לחופה

הסיפורים החמים, האושיות הלוהטות וכוכבי הרשתות

פורסם בתאריך: 22.8.19 16:10

     

חברי ועד ההורים באשדוד עשו מסיבת הפתעה ופרישה לבלה רובין שסיימה כהונה ארוכה כיושבת ראש. מה לא היה שם? עוגות, שירים, חיבוקים ונשיקות ואפילו כמה דמעות. בהצלחה, בלה!

בלה רובין מתרגשת. מסיבת פרידה בהפתעה. צילום ניסו כלף

רואים כפול: לריסה למשוב, מורה בבית ספר שירת הים ומזכירת סניף הסתדרות המורים באשדוד, השתתפה בוועידת החינוך של “כאן דרום” בעיר ביום ראשון. ואת מי היא פגשה שם? נכון, את אחותה התאומה, מריאנה שטיבלמן, סגנית מנהל מקיף ח’. מזהים מי זו מי?

למשוב לריסה ומריאנה שטיבלמן. צילום: פבל

אחרי שלל הכנות וחודשים ארוכים הגיע הרגע הגדול: תחרות מלכת היופי של הדרום שאותה הפיק והנחה הצלם האגדי אורי קריספין. על כך הרחבנו בידיעה מלאה, אך בכל זאת המדור לא היה שלם בלי כמה רגעים חשובים, והם כמובן רגע ההכתרה של הזוכה אלין גורביץ’ בתואר "מלכת היופי". רגע חשוב נוסף שנתפס הוא זכייתה של דורין בניסטי בתואר "מלכת החן", אז קבלו אותה מקבלת את הסרט מצמד השופטים בתחרות: מלכת היופי לשנת 2017 קים סונדין וכתב "כאן דרום" שגיא הרשקו.

מלכת היופי אלין גורביץ ושאר הזוכות

הרקדנית וכוכבת טלוויזיה אנה ארונוב הגיעה ביום ראשון למרכז כיוונים כדי להשתתף בוועידת החינוך של “כאן דרום” והביאה את סיפורה האישי. אחר כך פרגנה לעיתון והצטלמה עם הגיליון מהסופ”ש האחרון. דנה כצנלסון ושרון מרק לא פספסו הזדמנות לתמונה עם הכוכבת.

אנה ארונוב. צילום: פבל

בשבוע שעבר התקיים פסטיבל "חלון לים התיכון" באשדוד ומשך קהל רב עם הופעתם של כוכבי המוזיקה הישראלית, ובהם אביב גפן, נועה קירל, עדן חסון, איתי לוי, סטפן, סטטיק ובן-אל, שהרקידו את הקהל אל תוך השעות המאוחרות של הלילה עם אווירת חוף אמיתית.

סטטיק ובן-אל תבורי. צילום: שגיא נבט

ביום ראשון האחרון צעדו אירנה וחיים בנישו אל מתחת לחופה באולמי "טרויה" בנוכחות משפחה, חברים קרובים, עובדי הבר שלומפר לדורותיהם ונציגים מהעירייה וחיי לילה. נכון לעכשיו יש תמונה אחת, אבל נמשיך עדכן.

אירנה וחיים

תגידו המון מזל טוב לעיתונאי אביחי דלאל, שחגג השבוע יום הולדת. אחרי שהחל את סוף השבוע בפסטיבל "חלון לים התיכון" עם הראפר סטפן והמשיך לעוד הרבה מסיבות, הוא קינח עם ארוחה טובה במסעדת לוצ’נה. ולנו רק נותר לאחל לו המון אושר ועושר ועד 120!

אביחי דלאל וסטפן צילום רונן נג'אתי

סולן הפיל הכחול לירון עטיה יצא השבוע יחד עם אימו היפה יפה לטיול שטח קצר אך מהנה ביותר בעמק יזרעאל היפהפה אחרי המון שנים שבהם לא ראה בוץ. לירון חזר מחויך כמו ילד שפשוט נהנה מכל רגע.

לירון ויפה עטיה

לכבוד יום האהבה, ט”ו באב, לין שוקרי לקחה על עצמה להיות הדמות בהפקת צילום מיוחדת כבוד החג ולכבוד עוצמה נשית, אם היא בזוגיות או רווקה. מאחלים המון אהבה.

לין שוקרי בהפקת ט"ו באב. צילום: עדלי משיח

הקיץ הגיע וגם זמנו של אביב אמרוסי להתגייס. אביב שלנו הגיע לבקו”ם יחד עם המשפחה האוהבת ועלה על מדי הזית הצבאיים לקראת שירות משמעותי בצבא ההגנה לישראל. המדור מאחל לו שירות מהיר, מועיל ושיחזור בשלום!

אביב אמרוסי והמשפחה

רחל יוספיאן חגגה השבוע יום הולדת 60. המשפחה האוהבת שלה לא ויתרה על חגיגות משפחתיות ולקחה אותה לערב משפחתי חם באולמי "מדאה". שם הם עשו קריוקי ונהנו מארוחה דשנה ובעיקר מזמן איכות. עד 120!

רחל יוספיאן והמשפחה

הגולש מוריס בן שימול תופס צינורות מטורפים בחופי הגן עדן, או יותר נכון המלדיבים, שמספקים גלים נון—סטופ, נשאר רק להגיע ולעלות על הגל.

מוריס בן שימול צילום יניב וקנין

בעלי הפאב נאפופו רזיאל רגב השבוע סיים קורס כבאות והישרדות ימית כחלק מהאהבה הענקית שלו לים. ככה הוא מקבל עוד תעודה לאוסף מעבר להיותו דייג ומשיט.

רזיאל רגב

כפיר ולר, צלם צעיר נשוי+1, מעביר סדנאות צילום כוכבים במכתש רמון. והשבוע התמונה שלו הגיע לקשט את ערוצי החדשות. גם אנחנו החלטנו לפרגן לאמן הצעיר.

שביל החלב צילום עצמי כפיר ולר

תכירו את מרינה יצחקוב בת ה-33, שביום—יום עובדת כמנהלת חשבונות ומאפרת. לאחרונה היא הוחתמה בידי סוכן הדוגמניות רונן אפרת, ובקרוב ייתכן שנראה אותה מככבת על מסכי הטלוויזיה. אנחנו כבר מאחלים לה בהצלחה בדרכה החדשה!

מרינה יצחקוב צילום רונן אפרת

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר