במסיבת האוזניות צילום: פבל ODREY

מתחברים דרך המוסיקה

מסיבת האוזניות של עובדי אדמה אגן ובני הגיל השלישי, בשיתוף מתן-משקיעים בקהילה ו- 2gether

פורסם בתאריך: 11.8.19 14:31

     

בשבוע שעבר (ד') התקיימה באשדוד מסיבת אזניות מיוחדת במינה כאשר עשרות עובדי חברת אדמה הגיעו ליום התנדבות במרכז יום לבני הגיל השלישי "בית אביב" וחגגו במסיבת אזניות משותפת. המסיבה התקיימה במסגרת הפעילות של אדמה בקהילה באשדוד בשיתוף מתן-משקיעים בקהילה, המחברים עסקים וקהילה ו-gether2, שפיתחו ערכות לחיבור בינדורי ההופכות מוזיקה לכלי טיפולי.

העובדים והקשישים האזינו יחד למוזיקה שהיא פסקול חיי הקשיש, כשכל קשיש בחר "פלייליסט" לפי טעמו האישי. הם הופתעו והתרגשו לפגוש שם גם קרובי משפחה וגם חברי ילדות של הוריהם.

עינת רובנשטיין, סמנכ"ל מתן משקיעים בקהילה אמרה: "החיבור שיצרנו בין עובדי אדמה לקשישים, היה מיידי ומרגש בזכות המוזיקה. השימוש באפליקציה של 2gether איפשר לכל הקשישים למצוא את המוזיקה הקרובה לליבם ולתת למתנדבים הצצה לעולמם הפנימי."

אילנה סיסו, מנהלת קשרי קהילה באדמה אגן סיכמה: "המשמעות של החיבור הבינדורי בפעילות התנדבותית זו עם בני הגיל השלישי היא משמעותית ביותר עבור עובדי החברה ומנהליה. אנו גאים בעובדי אדמה הרבים שנרתמו לפעילות הברוכה באהבה ויצאו ממנה מאושרים ונתרמים לא פחות מבני הגיל השלישי ומאחלים לעוד אירועים משותפים רבים יחד".

מסיבת אוזניות צילום: פבל ODREY

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר