ספיר מסיקה צילום לירן מימון

קרן חוגגת, ספיר נכנסת לאולפן: מדור הרכילות השבועי

הסיפורים החמים, האושיות הלוהטות והחדשות החשובות באמת

פורסם בתאריך: 1.8.19 16:28

     

אם אתם מחכים לסופ”ש שיגיע כדי ליהנות קצת מהחופשה, שווה לכם לחכות לצהרי שישי, כי דורון בנישו חוגג יום הולדת, והבר שלומפר עושה מסיבה לכבוד יום הולדת. אל תמלאו את הבטן באוכל, כי באירוע הזה צריך הרבה מקום לקורונה וצ’ייסרים של ערק.

דורון בנישו צילום דניאל דיין

אם עברתם בשני בערב בפארק באשדוד וחשבתם שראיתם את ד”ר יחיאל לסרי מנענע בקצב, אז לא, לא טעיתם. ראש העיר הגיע לטורניר קט-רגל בפארק ובסיום עבר ליד חוג הסלסה שמועבר ביום שני ברחבה ליד המגרשים. הוא קיבל הצעה להצטרף לשיעור וגילה רוח ספורטיבית.

לסרי לומד לרקוד סלסה

אניטה פללי אישרה הגעה למסיבת מטרוק שקרבה ובאה. ורק שתדעו: כל הכרטיסים נמכרו, וזה הולך להיות ערב נוסטלגי במיוחד כי הכניסה היא מגיל 35.

אניטה פללי צילום פרטי

בשבוע שעבר החל באשדוד פסטיבל “תוצרת הארץ”, שבו לקחו חלק אבי סינגולדה, שמעון בוסקילה וגליקריה, עילי בוטנר ודיקלה. האמנים כל כך התרגשו מהקהל החם, וכל אחד מהם שיתף את הקהל בשירים המוכרים.

שמעון בוסקילה עם גלקריה. צילום פבל

ג’ון בון ג’ובי והלהקה הגיעו לארץ. ומי שלא ויתרה על התענוג היא עדי דהן המהממת, שיצאה מהר לכיוון פארק הירקון ולא הפסיקה לשיר את כל הלהיטים. היא חזרה מלאה באנרגיה ובעיקר עם חשק להופעה נוספת.

עדי דהן

ערב האופנה — שהפיק הצלם אורי קריספין, שגם הנחה אותו, ומטרתו לפרגן למעצבות אשדודיות — משך לא מעט אנשים לבקר בו, ובהם אביחי דלאל, הבן של… ועיתונאי מוכשר בעצמו, שהגיע לכבד וגם נהנה מאוד.

אביחי דלאל צילום מוטי קדוש

אם הזכרנו את יום שישי, אז תרשמו ביומנים שהדי—ג’יי יניב .ב. מגיע לבר פיגל כדי לתת סט מהסרטים שירקיד את הקהל הצעיר של אשדוד.

יניב ב צילום דניאל דיין

ספיר מסיקה מתחילה פרויקט מוזיקלי חדש ביחד עם האמן מתן מימון ונכנסת לאולפן הקלטות. שבוע הבא תצא טעימה קטנה מהפרויקט הזה.

ספיר מסיקה צילום לירן מימון

יום חמישי, לאחר שקייטנות הגלישה הסתיימו, מדריכי בית ספר לגלישה ליגל יצאו לים כדי ליהנות מהגלים. יחד עם שירן דהן בוחבוט הם הראו איך תופסים גלים.

ליגל צילום פבל

יום חמישי האחרון על גג הסווט סטאר התאספו תלמידי כיתה י”ב 1 מחזור ל”ד של מקיף א’ לפגישת מחזור עם המחנכת שלהם גבי קלנג. היה שמח.

כיתה יב1 מחזור לד מקיף א צילום פרטי

כיתה יב1 מחזור לד מקיף א צילום פרטי

החייל עומר חזן מאשדוד הופיע ביום שני בפארק אשדוד-ים והקדיש את השיר “אימא שלי” לאימא אורלי שעמדה, צפתה והתגאתה.

עומר חזן בהופעה בפארק אשדוד-ים. צילום שמואל דוד

יהודה עוזרי חגג השבוע את יום הולדתו, וחבריו מחברת אלדן לא שכחו אותו וחגגו יחד איתו וכמובן דאגו לעוגה עם ברכה אישית. עוזרי התרגש מאוד מהמחווה והודה להם על כך. עד 120!

יהודה עוזרי

רגע אחרי שסיימו את המעבר לדירתם החדשה, הגיע זמנם של דיוויד ורחל פולק לקחת חופשה קצרה, והיעד המפתיע שהם בחרו הוא בירת אוקראינה, קייב. השניים נהנו מאוד וכבר הבטיחו לחזור בהזדמנות הראשונה.

דיוויד ורחל פולק

גיא בן חיים רצה להפתיע את בת זוגו רחל אשכנזי, אז הוא הניע את הרכב ולקח אותה לחופשת סוף שבוע רומנטית במיוחד באילת. שם הם בילו בכל המקומות הטובים ולא שכחו ללכת לצלול בים האדום.

גיא בן חיים ורחל אשכנזי

עופרי שוורץ ממשיכה במסורת הקיץ שלה וקופצת מיעד ליעד. אחרי יוון היא יצאה יחד עם החברה הטובה קארין איפרגן ובני הזוג שלהן לבירת הונגריה, בודפשט היישר לפסטיבל האוזורה שנערך מדי שנה.

עופרי שוורץ וקארין איפרגן

נסיכת הילדים קרן אהרון מגן יבנה סחפה את המבקרים בביג פאשן אשדוד. מאות ילדים והורים צפו במופע שלה, והרחבה הייתה מלאה עד אפס מקום. הילדים היו מהופנטים מההופעה החינוכית של קרן, שבסופה היא השיקה את הדיסק החדש שלה: “כל אחד יכול” שכתבה וגם הלחינה. ביום שישי השבוע יש לה יום הולדת, מזל טוב!

קרן אהרון מופיעה בביג אשדוד. צילום ראובן אבזוב

קרן אהרון מופיעה בביג אשדוד. צילום ראובן אבזוב

פגישת מחזור של בוגרות אולפנת צפירה: כיום הן סבתות בנות 56-55, והשבוע הן התקבצו מרחבי הארץ, רבות מהן תושבות אשדוד והסביבה, לכן הפגישה התקיימה במושב שתולים בחצר משפחת גריידי. בערב הוצגו מצגות של הבנות מתקופות שונות, והמשתתפות מספרות שהיה מאוד מרגש, שכן חלפו להן 42 שנים מאז סיימו את לימודיהן במחזור י”ד ודרכיהן נפרדו.

פגישת מחזור בשתולים בוגרות אולפנת צפירה. צילום יגל מימון

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר