שירן עטר ושירי מימון

סתיו מטיילת, גם עופרי – ונועם? מתחתנת

הסיפורים החמים, האושיות והחדשות הלוהטות: מדור הרכילות והלילה השבועי של "כאן דרום"

פורסם בתאריך: 18.7.19 16:33

     

הדוגמנית והשחקנית המצליחה נועם פרוסט התחתנה בסופשבוע האחרון. ובכן מה הקשר אלינו? אז ככה: פרוסט לבשה שתי שמלות מרהיבות של המעצבת האשדודית ברטה, שמספרת: "נועם הייתה כלה מדהימה, רגועה ונינוחה, יודעת בדיוק מה הסגנון שלה. ברגע שמדדה את שתי שמלות הכלה שלה לא היה לה ספק שזוהי הבחירה שלה. לשמלה הראשונה בחרה שמלה מקולקציית 2019, עם משחקי שקיפויות, דיטיילים מחורזים בעבודת יד שמטפסים על הגוף, גב פתוח ושובל מרשים. לכניסה לחופה בחרה בעליונית מרשימה שנתנה אפקט נוסף של גלאם. לשמלה השנייה בחרה שמלה נשפכת בגזרת קולר, מחורזת כולה ורקומה באפליקציות בעבודת יד, מפתח גב עמוק ושסעים עמוקים בחצאית העשויה ממשי".

נועם פרוסט ובן זוגה. צילום רפי דלויה

שבוע שעבר, רגע לפני פתיחת הפסטיבל "אשדודאנס", הזמר המקומי מואר מויאל תפס את ברי סחרוף בזמן ארגון הבמה למופע הגדול.

מאור מויאל וברי סחרוף

הדוגמנית הבינלאומית ויקירת המדור קאתרין קונלין המריאה השבוע לאוסטריה. בשביל זה היא נאלצה להוציא את כל קולקציית החורף שלה מהארון כדי להיות מוכנה להרים המושלגים והמהממים לקראת קמפיין סופר מעניין וסופר סקסי. ואנחנו כמובן לא שכחנו אתכם.

קאתרין קונלין

מעצבת השיער מסי ארבה הגיעה ביום ראשון להרצאה של השף אסף גרניט במרכז כיוונים שבה הוא נותן טיפים לעסקים קטנים. כמובן מסי תפסה את השף גרניט והצטלמה איתו לסלפי.

מסי ארבה ואסף גרניט

סתיו כהן היפהפייה ממשיכה בטיול המהמם שלה בדרום אמריקה והגיעה השבוע למדינה של פידל קסטרו — הלוא היא קובה — ובהחלט נראה שהיא מאוד נהנית מהשמש. אף על פי שאנחנו מתגעגעים, נאחל לה המשך טיול נעים.

סתיו כהן

עופרי שוורץ לא נחה מלנוח במהלך הקיץ הזה והמריאה למיקונוס שביוון. עופרי שלנו עשתה חיים גם בחוף וגם בבריכה ובעיקר המשיכה ליהנות מהעונה הקסומה והחמימה הזאת.

עופרי שוורץ

מנהל מתנ"ס תקוותנו גבי זייתון מציג גזרה חדשה ודקיקה, במיוחד כשהוא לובש את בגדי הערב הנוצצים באירוע משפחתי. כל הכבוד על גזרה!

גבי זייתון

מעצבת האופנה האשדודית שכבשה את הרשת סטפני אזולאי מציגה את שמלות הערב שלה בעונת האירועים של קיץ 2019. תהיו בטוחים שזה עומד להתחמם עוד יותר.

סטפני אזולאי

שחקן העבר ויו"ר מכבי בישראל נאור גלילי המריא השבוע למקסיקו בשביל כמה עניינים חשובים ואף הגיע לארוחת שבת חגיגית ומשפחתית אצל שגריר ישראל במקסיקו יחד עם המון אנשים מכובדים מהקהילה היהודית.

נאור גלילי

הדי—ג'יי רז עיני כיסה השבוע את אופנוע ההארלי דיווידסון ולקח את אשתו אמי לטיול באנטליה שבטורקיה. אחד האתרים הכי מתוירים בעבר לא איבד מיופיו ונראה שהשניים בהחלט נהנים מהאירוח הטורקי.

רז ואמי עיני

תגידו מזל טוב לתאומים המהממים דנה ושבתאי צור שחגגו השבוע יום הולדת משותף וקיבלו עשרות ברכות מרגשות, כולל אחת מרגשת במיוחד מהאבא האוהב שאול צור. המדור מצטרף לברכות ומאחל לכם שתישארו כמו שאתם. עד 120!

דנה ושבתאי צור

ביום שישי האחרון הדי—ג'יי נדב "ג'וקה" אשתמקר עלה לסט אדיר במסיבת הצהריים בשלומפר. יחד איתו על העמדה אחד הבעלים של הבר חיים בנישו, שלאחרונה משתלב בעולם המוזיקה. גם החברים הסלברטאים מהרשת שחר קליזו, מתן פרץ וללה לוי קפצו לפרגן.

נדב אשתמקר וחיים בנישו צילום פבל

הזמר האשדודית שירן עטר לא התאפקה והצטלמה עם הזמרת מספר אחת בארץ ובברודוויי שירי מימון, שהגיעה לאשדוד לכבוד הפסטיבל הריקודים "אשדודאנס".

שירן עטר ושירי מימון

תפתחו יומנים ותרשמו שביום רביעי הבא נסיכת הילדים קרן אהרון נוחתת בביג פאשן עם מופע ילדים מגניב, ובו היא משיקה את הדי—וי—די הראשון שלה. שווה להקדים.

קרן אהרון צילום בן מזרחי

עומרי כהן הוא אמנם איש כדורגל ותיק, אך גם איש ליכוד, ולכן כשראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע לביקור בעיריית אשקלון הוא לא פספס הזדמנות כדי לפגוש את האיש המוערץ עליו וגם להשיג תמונה למזכרת.

עומרי כהן וראש הממשלה

סוכן העל שי אביטל החליט שהגיע הזמן לקחת פסק זמן קצר מהעבודה המרובה ולהגיד תודה רבה לבורא עולם על כל הטוב שהוא העניק לו, אז הוא התניע את הרכב ויצא לכותל המערבי לתפילה מכל הלב.

שי אביטל

גם האיש הכי חזק באזור שרון גורילשווילי הגיע השבוע לכותל המערבי, ושם התפלל עבור משפחתו ותלמידיו וכמובן בשביל כל עם ישראל. אשריך צדיק!

שרון גורילשווילי

נטע איטח האשדודית הציגה את פרויקט הגמר שלה "השמלה הגדולה" במגמת עיצוב אופנה בבית הספר שנקר וזכתה לשבחים על פרויקט המקשר בין תרבות מרוקאית ושמלות חינה עם העתיד בהדפסים דיגיטלים.

נטע איטח

שמלה גדולה של נטע איטח צילום רפי דלויה

גם הזוג המתוק בן פרץ ושני יצחק החליטו לרדת לסוף שבוע רומנטי באילת. השניים מיד דאגו למלא את המקרר בכל טוב ולאחר מכן ליהנות מזמן איכות ביחד, וכמו שזה נראה, גם לעשות פרסומת סמויה לקלווין קליין.

בן פרץ ושני יצחק

לאחר 15 שנה שמועדון המטרוק היה סגור, דאדי דאלל ודני קליין החליטו לצאת מהאפרוריות של שנות ה-40 ולהחזיר אותו לסיבוב שלישי במסיבה חד פעמית. אפילו הבליינים הקבועים שלא גרים בארץ, הזמינו כרטיסים לטיסה ולמסיבה המדוברת.

שלישי במטרוק. צילום פבל

קבלו: סיפור חיה של רחלי קמינסקי, חסידת ברסלב לשעבר שנאלצה לעבור סיפור חיים לא פשוט הוביל אותה לאגד את סיפור חייה לתוך ספרה "להסיר את השכבות". השבוע היא השיקה אותו, ואנחנו כמובן ממליצים לכם לגשת לחנויות.

רחלי קמינסקי

חותמת את המדור מעצבת אשדודית נוספת שעושה לה שם בארץ ובעולם — הלוא היא ריקי דלאל. "ריקי דלאל", בית האופנה הבינלאומי לשמלות כלה וערב, משיק שתי חנויות דגל באתונה ובסן פרנסיסקו, אשר יצטרפו לשאר סניפי הדגל הנוספים בעולם.

פופי פאולידויו מנהלת חנות ריקי דלאל אתונה יחד עם הדוגמן והשף קונדיטור דימיטריס דראקוס ומשמאל ריקי דלאל. צילום יח"צ

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר