היפות לנשפים. בנות מקיף ד' בנשף הסיום

לי אניג'ר במסעדה החדשה ותמונות מהנשפים: מדור הרכילות השבועי שלנו

הסיפורים החמים, האושיות והכותרות

פורסם בתאריך: 11.7.19 16:57

     

ג’קס קלפ מאשדוד היה המתמודד האחרון לקבל סינר ולהיכנס לנבחרת "מאסטר שף". ברגע האחרון אשדוד קיבלה נציגות בנבחרת. אמנם ג’קס הודח כבר בסבב הראשון של המשימות בתחרות, אבל אנחנו עדיין מלאי גאווה במתמודד הרומנטיקן מאשדוד.

גקס קרפ- צילום מסך ערוץ 12

הדי—ג׳יי והמפיק אבי כהן מחברת ״אוקטבה הפקות״ הפיק אירוע פרטי בעזרתו של הזמר איציק שמלי. גם זהבה בן והמנחה התכנית ״ריח מנטה״ ירון אילן הגיעו לשמוח.

אבי כהן וירון אילן

אביחי אזולאי לקח הפוגה קצרה מהעבודה המפרכת אך מהנה בחנות שלו "קוויק פון" והמריא עם בת זוגו (שמה שמור במערכת) לחופים המעלפים של איי יוון. אחרי קצת אוזו וצלחות שבורות הם בהחלט חזרו עם המון כוחות מחודשים. יאסו!

אביחי אזולאי

הזמר גילי בנימין, שידוע בכינויו ״סילברדון״, בימים אלה עושה חזרות לכבוד חזרתו לעולם המוזיקה וכבר מתחיל להופיע בכל רחבי ישראל. שווה לעקוב כי בקרוב מאוד יש הופעה בתל אביב.

גילי בנימין צילום אורי קריספין

החייל הכי חזק בצה”ל (מקום שני במר דרום בעבר להזכירכם) לירון רובין החליט שהגיע זמנו לתרום את חלקו גם בגזרה הפיקודית, והשבוע החל קורס קצינים במג”ב. המדור מאחל לו המון הצלחה ובריאות וישן הרבה יותר רגוע כשהוא על המשמר. עלה והצלח!

לירון רובין

הפארמדיק מתן פרידמן, שהצליח לחזור ללכת אחרי שהסיכוי לזה היה קלוש, הגיע עם בת הזוג שלו לאמפי פארק אשדוד ים להופעה של עידן רייכל ואפילו קיבל תמונה עם הזמר המפורסם.

מתן פרידמן עם סתיו עובדיה ועידן רייכל

אמן הקרקס ניר מרזוק החליט לשבור את השיעמום בפקק תנועה שנגרם בשל מחאת העדה האתיופית, הוציא סולם מהרכב והציג להטוטים באמצע הכביש רק כדי לעלות כמה חיוכים על פניהם של התושבים התקועים בפקק של ארבע שעות.

ניר מרזוק. צילום: פבל

תחרות מלכת היופי של אזור הדרום תופסת תאוצה, והשבוע הגיעו הבנות להכנות מיוחדות ביד לבנים באשדוד והצטלמו ביחד. דניאל איבגי, בעלי חנות האופניים "מיסטר בייק", יעניק לאחת מהן קורקינט חשמלי איכותי. ובכן, יש הימורים מי תזכה?

המתמודדות לתואר מלכות היופי. צילום אורי קריספין

כוכבת הריאליטי ״היפה החנון״ סיון בן זקן ירדה לאילת לחופשה משפחתית ולא שכחה להעלות תמונת עדכון דרכים מנקודת העצירה הכי מפורסמת בדרך לאילת: מפגש הכושי 101.

סיון בן זקן

אופיר אמרוסי הוא שוטר נמרץ, ולכן כשהציעו לו לאבטח את אחד הסיורים בדרום של מ”מ המפכ”ל מוטי כהן, הוא מיד נענה בחיוב ועל הדרך גם דאג להזכיר לעוקביו הנאמנים באינסטגרם כמה חתיך הוא. שימדורה.

אופיר אמרוסי

שמואל דוד, עוזרו של ד”ר יחיאל לסרי ויועץ התקשורת שלו, הוזמן להרצות בפני כנס של דוברי המועצות האזוריות בארץ שנערך בבית אמות משפט בתל אביב. נושא ההרצאה: מלאכת הדוברות השוטפת. הבחור התקבל בתשואות, ובסוף כולם עשו צילום סלפי משותף, שגם הועלה בדף של מרכז המועצות.

שמואל דוד (שמוליק) והדוברים

המסעדה האיטלקית החדשה “באדאבום” במתחם גן העיר אשדוד פתחה את שעריה והמנהלת לי אניג’ר (הבת של מלכי, אגב) מתרגשת: “אנחנו פותחים, והבייבי שלי עומד לקום לתחייה. אני וכל צוות האלופים שמאחוריי בינתיים עובדים על המנות, כדי שיצאו לכם ברמה הגבוהה ביותר”.

לי אניג'ר וצוות העובדים במסעדת באדאבום

האוהד המושבע ומנהל קבוצת עירוני אשדוד דורון אוחיון הפך לכוכב טלוויזיה לאומי בסדרה החדשה של כאן 11: “ליגה ג’”. אוחיון, שנמצא בחופשה משפחתית באילת, נרגש מהתהילה ואף מספר כי אנשים עוצרים אותו ברחוב, מזהים ואפילו מבקשים להצטלם איתו למזכרת. סלב, כבר אמרנו?

דורון אוחיון. צילום באדיבות כאן 11

דורון אוחיון. צילום באדיבות כאן 11

דורון אוחיון. צילום באדיבות כאן 11

דורון אוחיון. צילום באדיבות כאן 11

שבוע שעבר נערכו שני נשפים של בתי הספר התיכוניים באשדוד, מקיף ד’ ומקיף ו’, ואפילו נערכו באותו אולם אירועים "סילבר" שבצומת סילבר. כל התלמידים התכוננו חודשים מראש, הכינו צ’קליסט: דאגו לחליפות ושמלות ערב מיוחדות, להסעה בלימוזינה אחרי איפור ועיצוב שיער וכמובן לצלם שיתעד את המסיבה האחרונה של התיכון. קבלו אוסף בוגרים בערב החשוב בחייהם.

שובל אשואן מקיף ו

שלמה לוי סול כהן דור אלסטר מקיף ו

עופרי שקד, ניקול פפיסמדוב,מ שקד אוחיון, ליז לנקרי ועדן מיכאל מקיף ד

שירה לב מקיף ד

שני קסיסי מקיף ו

שחר סולימאני ושיר משה מקיף ד

"סלבדור", תזכרו את השם. זה הפרויקט הרביעי של אלעד שודלר, זמר ומוזיקאי אשדודי, בן 36, המשלב רוק של המזרח התיכון עם טקסטים שעוסקים בחיים הישראליים מנקודת מבט שונות. בפרויקט הזה השתתף בכתיבת מילים דן תורן.

אלעד שודלר צילום אילן סימן טוב

לינוי לן, בת 17, לא מזמן אחת הדוגמניות של רוברטו, חוזרת הביתה ונכנסת היישר לעסק משפחתי. אף על פי שהיא לא סגורה על הכיוון נכון לעכשיו, היא בהחלט יודעת לעצב בר פירות איכותי בעזרתה של אמא המעצב שלומית לן.

לינוי לן

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר