יפות יפות שבא לבכות. מלכות היופי צילום אורי קריספין

קרבלניק הפתיע, רונית חזרה עם גביע

הסיפורים החמים, החדשות הלוהטות וכל האושיות: מדור הרכילות השבועי של "כאן דרום"

פורסם בתאריך: 5.7.19 11:42

     

משה קרבלניק, איש הייטק בתחום הסייבר ממושב שתולים, כיכב ביום ראשון ב"מאסטר שף" והצליח לרגש את השופטים והצופים. משה, אב לשלושה ילדים, שהתאלמן לפני קרוב לשנתיים מרעייתו אפרת, כבש את הצוות גם עם מרק הדגים וגם עם מנת הפידה בוורסיה ישראלית משלו. כל השופטים העבירו אותו, ומי שהשתפך במיוחד בסיום האודישן היה השף אייל שני: “היה לזה טעם, ואני אומר לך את זה לטוב, היה לזה טעם של רקבובית יער”.

משה קרבלניק. צילום מסך קשת 12

אחרי שכל השנה חסך לקיץ, אלעד זנזורי שוב ארז מזוודות השבוע והמריא לחופשה בחו”ל, והפעם — איי לינדוס ביוון. זנזורי שלנו חרש את כל האזור ואפילו קפץ לקזינו, ששם שברו לו צלחת על הראש, אבל אל תדאגו זה היה ברוח יוונית שמחה.

אלעד זנזורי

מעצבת הפנים רונית שיסמן מאשדוד זכתה זו השנה השנייה ברציפות בקטגוריית עיצוב פנים מוביל במסגרת אירוע של מגזין "דירה נאה" מקבוצת עופרה שמעוני. “אני מאושרת, הייתה לי שנה מופלאה, הפכתי להיות אימא בפעם השלישית, נולדה לי במזל טוב בת, אלה, כיף גדול, שנה של יצירה”, סיכמה שיסמן.

מעצבת הפנים רונית שיסמן מאשדוד זכתה בתחרות. צילום ליאור גולדשטיין

המציל האגדי מרקו אייש חוזר לרקוד, אבל הפעם צעדי הריקוד יבשים, על הקרקע, עם מוזיקת רגאיי של שרון בוני.

מרקו אייש צילום פבל

אחרי המון הכנות והתרגשות, דניאלה פרץ ודוד טייק נישאו ביום שני האחרון באולמי "הרמוניה בגן". טקס החופה היה בין המרגשים ביותר שנראו, והחגיגה נמשכה עד השעות הקטנות של הלילה.

דוד טייק ודניאל פרץ צילום רומבה צלמים

אביתר בנאי ידוע שבתקופה האחרונה משקיע בהופעות אקוסטיות, והפעם הוא הגיע ביום חמישי לבית אריה קלנג. המקום היה מפוצץ, וכולם ידעו את המילים בעל-פה.

אביתר בנאי צילום פבל

מעצבת העל שלנו ריקי דלאל עושה זאת שוב בענק ופותחת את בית האופנה החדש שלה, והפעם בניו יורק. דלאל החליטה שהגיע הזמן להגיע גם לתפוח הגדול, ובקרוב בכל ארה”ב ישמעו על שמלות הכלה המהממות שלה. בהצלחה!

ריקי דלאל. צילום יחצ

תחרות מלכת היופי של הדרום בפתח, ואנחנו כאן בשביל להכיר לכם בכל שבוע כמה מתמודדות והפעם: אלין קורוביץ, בת 19 מחיפה; דשה פיירברג, בת 19 מאשקלון; אלין ביטון, בת 19 מגן יבנה; דיאנה צ’צ’נב, בת 19 מאשדוד; ושילת אזולאי, בת 17 מאשדוד. תודו שהן מהממות.

מלכות היופי צילום אורי קריספין

אם חשבתם שהסופ"ש היה ארוך, אז הכול התחיל מהופעה של שרון בוני ביום חמישי בבר ליגל, ולמחרת הייתה תערוכה גלישה בבית אריה קלנג, ביום שבת הגלים חזרו, ואז בום! מסיבת שקיעה של קורונה בליגל, אכן סופ"ש עמוס.

ליגל צילום פבל

ורוניקה וייס תרמה את שיערה. לאחר עשרות שנים של טיפוח היא אזרה אומץ וגזרה את הקוקו כדי לתרום לבנות במצוקה. השקעה משתלמת.

ורוניקה וייס

דוד פלח וארבעת בניו, הבעלים של “אולימפיה” מוסכי סובארו באשדוד ובאשקלון, אירחו 20 מלקוחותיהם על ג’יפיהם בטיול שטח מודרך באזור פארק בריטניה והתילים עזקה וצפית. הטיול הסתיים ביער חרובית, ושם העניקו להם לקינוח שוברים לארוחה זוגית. בצילום: פלח ואחד מלקוחותיו הוותיקים איציק יניב.

דוד פלח ואיציק יניב

הליצן שלנו ג׳רום ארוש חוגג עשור לפסטיבל הפסלים החיים ומגיע לערוץ 13 כחלק מכתבה מגניבה. מי שעוד לא ביקר בפסטיבל, חייב להגיע ולהתרשם מעשרות פסלים ואנשי אמנות. כבוד.

גרום ארוש

מנחם כהן חגג השבוע את יום הולדתו ה-60, ואשתו חנה שלושת ילדיו החליטו להפתיע אותו ושרו לו יום הולדת שמח. כהן התרגש מאוד והודה לילדיו על ההפתעה הנעימה.

מנחם וחנה כהן

הגולש רז חזן לא רק גולש, הוא גם לפעמים מנפנף מעל המנגל כדי לפנק את החברים של מועדון הגלישה ״אלוהה״, שסוף סוף קיבלו כמה גלים ביום שבת האחרונה.

רז חזן מועדון אלוהה

אחרי שרשם הישג יפה בשבוע הספר עם ספרו החדש, סימון טטרו לקח את אשתו שני שטלריד לחופשה מפנקת בבלגרד בירת סרביה כדי לחגוג ארבע שנות זוגיות מלאות בחוויות ובאושר, ואנחנו מאחלים להם עוד המון שנים כאלו.

סימון טטרו ושני שטלריד

הצלם אלדד עובדיה נצפה השבוע בשדה התעופה ע”ש בן גוריון, שלשם הגיע כדי להמריא לחופשה מהנה באיי פאפוס שבקפריסין. ואנחנו בטוחים שהמצלמה שלו תחזור מלאה בשלל צילומים מרהיבים.

אלדד עובדיה

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר