מלכות היופי שלנו. צילום אורי קריספין

קריספין גולש ואוצר, ניקול מתכוננת לנשף

מדור הרכילות השבועי המלא של עיתון "כאן דרום"

פורסם בתאריך: 28.6.19 16:27

     

הגולש מור בן שימול פותח בסטה חדשה באזור סיטי, ועכשיו היא זמינה בכל ימי השבוע. שווה לקפוץ ולהתחדש.

מור בן שימול. צילום פבל

מעצבת השיער הכי צבעונית מסי אברה ירדה לאילת כדי ליהנות מחופשת קיץ עם הילדים.

מסי אברה

חתונת השנה של גונן וקסלברג ומיכל טרזי נערכה השבוע באולמי היוקרה של "חוות רונית". מאות אורחים הגיעו לעשות שמח עם הזוג היקר וחגגו איתם עד לשעות הקטנות של הלילה במסיבה שלא נעצרה אפילו לרגע. מזל טוב, יפים!

גונן ומיכל וקסלברג. צילום פיפל פוטוגרפי

תפתחו יומנים ותרשמו את יום שישי הקרוב, כי קורונה מגיעה לעיר ונוחתת בבר ליגל למסיבת קיץ מטורפת עם נוף משגע ושקיעה נדירה בחוף לידו שבאשדוד. אבל לפני שיורדים למסיבה, באים לבקר בבית אריה קלנג, שבו נפתחת תערוכת גלישה מגניבה של צלמים אשדודים תותחים.

אורי קריספין ושירן בוחבוט דהן צילום פבל

אחרי מסע ארוך במזרח ליאור טייב הגיע השבוע לוויטנאם, המדינה שמוכרת לרובכם בגלל המלחמה מול ארצות הברית, אבל היא בהחלט עוצרת נשימה ביופיה. ליאור שלנו לא יכול להפסיק להתפעל ממנה ולהמליץ לכל מי שאפשר להגיע לשם.

ליאור טייב

ארבע שנים עברו מאז שספיר אלגרבלי סיימה את לימודי התיכון במקיף ג׳, והיום אחרי שירות סדיר היא בהחלט דמות מובילה בתחום דוגמנות הנשק וטסה להפקות מיוחדות בכל רחבי העולם. עשו אהבה, לא מלחמה.

ספיר אלגרבלי צילום פבל

רומי אברג’ל הצליחה לכבוש עוד פסגה השבוע לאחר שהיא המריאה לניו יורק לטובת צילומים לקמפיין איפור מושקע במיוחד, ועל הדרך ניצלה את הזמן לטיול בתפוח הגדול ולא הפסיקה לחייך לרגע.

רומי אברג'ל

ציפור לחשה לי שלתנועת אשדודים בזמן הבחירות היה יתרון קל: זאת יהלי טוקר בת ה-9, שהתנדבה במטה, הרימה טלפונים ועודדה בוחרים לצאת ולהצביע.

יהלי טוקר צילום פבל

אוהד הכדורסל הוותיק פול בן-וליד מאשדוד עשה סיבוב בפסטיבל האוכל הים—תיכוני ברחבת המשכן לאמנויות באשדוד. לאחר כמה טעימות הוא נעצר ליד במת ההופעות ונהנה במשך הערב מהמוזיקה.

פול בן וליד צילום פבל

את בר השתייה בפסטיבל אייש צוות של בר השלומפר ותקתק עבודה ברמה מקצועית ביותר שאף אחד לא נשאר צמא, אף על פי שבאותו הזמן הבר עצמו אירח את ״טרנטה גרוב מאשין״ להופעה חיה בחסות הפסטיבל.

החברה הטובים של השלומפר. צילום פבל

 

יקיר המדור אליק רטושני נישא לבחירת לבו אווה ויליקובסקי ביום חמישי האחרון ב"אולמי דוריה". כרגיל, בכל מה שקשור לבחור שלנו, הכול היה בגדול ועם המון אהבה. השניים חגגו עם חבריהם ומשפחתם כל הלילה עד שבקושי הצליחו לעמוד על הרגליים.

אליק ואווה רטושני צילום סלבה חנין

אחרי אודישנים ארוכים ומפרכים הצלם והמפיק האגדי אורי קריספין וצוות השיפוט לתחרות מלכת היופי לשנת 2019 גיבשו רשימה מצומצמת של המתמודדות שהתקבצו ביחד לתמונה משותפת רגע לפני ההכנות האמיתיות.

מלכות היופי צילום אורי קריספין

 

יותר מ-5,000 חובבי מוזיקה הגיעו לאמפי פארק אשדוד ומילאו את הכיסאות ואת המדשאות כדי ליהנות ממופע היסטורי של "תיסלם" של דני בסן וחבריו ו"משינה" בראשות יובל בנאי על במה אחת. היה היסטורי. היה היסטרי.

משינה ותיסלם יחד על במת האמפי. צילום פוטו דויד אסייג

קרן, נסיכת הילדים מגן יבנה, ובשמה הרשמי: קרן אהרון, התארחה באולפן של רדיו 103fm להשמעת בכורה לשלושת שירי הילדים שלה, שאותם הלחינה, כתבה וגם מבצעת.

קרן אהרון

גם ג’ני קרייבסקי מתקרבת ליום הגדול שלה, נישואיה לבחיר לבה איתמר פנחס. אבל בינתיים זה הזמן לחגוג את מסיבת הרווקות שלה יחד עם החברות הטובות שהגיעו להרים לה ולחגוג איתה את ימי הרווקות האחרונים בהחלט.

ג'ני קרייבסקי

גם דניאלה בן נעים, מחנכת במקיף ו’ אשדוד, יצאה לחופש הגדול. רגע לפני, התלמידים שלה אמרו לה תודה על שנתיים של לימודים מהנים ומאחלים לה המון הצלחה.

דניאלה בן נעים

הפנסיונר שמואל ביטרמן לא מפספס שום אירוע חגיגי, והפעם הוא נתפס יחד עם נכדו הצעיר שבא לבקר אותו מארה״ב הענקית, אבל מקבל אירוח ביתי במיוחד.

שמואל ביטרמן ונכדו צילום פבל

מבזק "סיימתי 12 שנות לימוד": שיר הופמן סיימה את לימודיה בתיכון מקיף ו׳, ואחרי שיירת כלי רכב חגיגית היא מצהירה שעתידה להיות רופאה. רגע לפני הגיוס התקיים טקס סיום תיכון מקיף ח׳, והבוגרת ניקול נעמי גרינבלט החליטה שהולכת ללמוד מחשבים. אליזבט בובנייבסקי, בוגרת תיכון אנקורי, מתארגנת לגיוס הקרוב ואחרי השירות תחליט לגבי עתידה. ומי שרודפת אחר קריירת דוגמנות היא מישל לדיזנסקי, שסיימה לימודים בתיכון אורט אדיבי אשקלון, ועוד חלום שלה: לכבוש מטרות תוך כדי טיולים ברחבי העולם.

שיר הופמן

ניקול נעמי גרינבלט

אליזבט בובנייבסקי

מישל לדיזנסקי

ביום ראשון השבוע התקיימה החגיגה הכי מדוברת בעיר. בר המצווה של אלעאי שמעוני, בנו של ראש העירייה לשעבר איתמר שמעוני. האירוע התקיים באולמי "גני הצבי" שבמושב ברכיה. על המוזיקה היה אחראי יובל פלטיניום ועל הצילום היה אבי אלפסי.
מאות אורחים הגיעו לשמוח בשמחתם של משפחת שמעוני, בהם חברי מועצת העיר אשקלון, ממלאת מקום ראש העירייה סופה ביילין, אנשי העסקים אלי אלעזרא ויואל דוידי, ראש מינהל החינוך יובל זוזט, מאמן הכדורגל יובל נעים, האיש והאספרסו רוז'ה חטב, העיתונאית והסופרת קרן אור אזולאי ועוד.

בר מצוה הבן של איתמר שמעוני

מזל טוב משפחת שמעוני. צילום: אבי אלפסי

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר