רמי גרשון, נטע אלחמיסטר ושי אביטל. בחתונת השנה

אילן מצטלם, דניאל עושה חינה והדס צועדת בגאווה

הסיפורים החמים, האושיות והחדשות שבאמת חשובות לכם

פורסם בתאריך: 20.6.19 18:07

     

המעצבת ברטה בלילטי מאשדוד ממשיכה לעשות חיל. הפעם עיצבה ברטה שתי שמלות כלה לדוגמנית הנוצצת ואושיית האינסטגרם נטע אלחמיסטר, 25, שנישאה לכדורגלן מכבי חיפה רמי גרשון. באירוע, שנערך ביום חמישי באולמי "לאגו" ראשון לציון, השתתפו קרוב ל—1,000 איש ועומר אדם. וגם מנהלה האישי של אלחמיסטר, סוכן העל שי אביטל, הגיע לחגוג עם בת טיפוחיו האהובה ואיחל לשניים נישואים ארוכים ומוצלחים.

נטע אחלמיסטר. צילום נאור אפל

הגולש האשדודי האלוף גל דהן עלה על סאפ ביום שבת האחרון, תפס כמה גלים יפים והראה לדור הצעיר איך עושים את זה נכון.

גל דהן. צילום שרונה גוטמן

רגע לפני החתונה המרגשת דניאל פרץ חגגה השבוע את טקס החינה המסורתי, ומי שנטלה את תפקיד המאפרת כהרגלה זו אחותה סהר מישר, שהספיקה גם לעשות שמח ברחבה וגם לתפוס את הכלה לסלפי שייכנס לאלבומים.

סהר מישר ודניאל פרץ

ההכנות לתחרות מלכת היופי לשנת 2019 בעיצומן, והצלם אורי קריספין הגיע השבוע לאוניברסיטת אריאל כדי לחגוג עם בתו הבכורה עמית את קבלת התואר שלה בכלכלה ומנהל עסקים ולא היה יכול לעצור את השמחה.

אורי ועמית קריספין

כולם מבלים בחו״ל וטסים ליעדים שונים כדי ליהנות ממסיבה טובה, ומעיין ביטון ירדה לאילת ונחתה היישר במועדון "סלינה" המפורסם. תעשי חיים!

מעיין ביטון

המיקסולוג האשדודי בן מוזס, שהיה אלוף הארץ במיקסולוגיה, סוגר את קורס הברמנים הראשון, שבו הוא לימד את הדור החדש של ברמנים בברמאסטר, בית ספר לברמנים.

הברמנים החדשים

בשעה טובה ומוצלחת נפתח מתחם האירועים "DOLOS" במתחם המרינה מול, וכל הביצה האשקלונית הגיעה לברך את איש העסקים אלי אלעזרא ובנו אור, וכמובן גם החבר הקרוב ויקיר המדור רוז’ה חטב, שגם הרים כוס לחיים. צ’ירס!

אלי אלעזרא ורוז'ה חטב

המאפרת הדס כהן לא נשארה אדישה ביום שישי והגיעה למצעד הגאווה כדי ליהנות מאווירה צבעונית, שמחה וגאה מאוד. ואל תדאגו, היא שלחה פיקצ׳ר.

הדס כהן

חבר המועצה מאשדוד אלי נכט חגג את הולדת בתו הצעירה והשלישית במספר יחד עם אשתו אינה, המשפחה, הראיס יחיאל לסרי, המנכ”ל אילן בן עדי ועוד הרבה שמות באולמי "בלו קאסל".

משפחת נכט צילום לב סלוצקי

רגע וחצי לפני יום הבוחר של מנהיג עורכי הדין בישראל נערך במלון "לאונרדו" באשדוד ביום חמישי בערב כנס גדול של תומכי אבי חימי לראשות לשכת עורכי הדין. היו שם — איך לא? — הרבה עורכי דין, ואחד מהם, רוני ינון, התהלך כמעט כמו חתן. ככה זה כשאתה מארגן אירוע, והוא מצליח לך. “אשדוד תהיה בשורה הראשונה של הלשכה”, הבטיח ינון ביום שני, יום לפני הבחירות.

עורכי הדין רומי קנבל, אבי חימי (והעוגה), רוני ינון ואלעד דנוך.

איש המדיה אורי אסרף מאשדוד נתפס בתמונה ביחד עם עו״ד דוד פורר מפרקליטות המדינה ועו״ד אבי חימי.

אסרף וחימי

השבוע התחילו הצילומים לעונה החמישית של הסיטקום הכי נצפה בישראל "שנות ה-80", והנציג האשדודי שלנו אילן אדרי לא היה יכול שלא לצחוק על סט הצילומים יחד עם הרצל טובי, הלוא הוא חלבי האהוב.

אילן אדרי והרצל טובי (חלבי)

גם הנציג האשקלוני בתכנית,אריק משעלי, או מרסל הספר (תבחרו איך שאתם רוצים), הגיע לפתיחת הצילומים. רגע לפני כן הוא לקח את הבנות היפות שלו לסוף שבוע בריזורט דוד בים המלח.

אריק משעלי

הפעם שונטל גפני לא מסתפקת בחופשה ישראלית וטסה לבולגריה כדי לחהנות מאירוח אקסקלוסיבי במלון מכובד ואפילו מציגה שמלה אדומה.

שונטל גפני

הספורטתרפיסט של נבחרת ישראל בכדורגל מוריס קריחלי הופתע מביקורו של אשדודי אחר, הכדורגלן הבינלאומי ניר ביטון, שקפץ לבדיקה קטנה במרפאה הפרטית שלו.

מוריס קריחלי וניר ביטון

המאפרת אליזבת מרטינז איפרה את כלתו של אחיו של משה פרץ. כשפרץ נכנס למלון "לאונרדו", אליזבת קפצה על ההזדמנות והם הצטלמו סלפי יחד.

אליזבת מרטינס ומשה פרץ

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר