הויקינגים מגיעים לניצנים. סתיו דבורקין צילום פבל
הויקינגים מגיעים לניצנים. סתיו דבורקין צילום פבל

בן גוזי מחובר, אליסה מתארחת: מדור הרכילות השבועי שלנו

העדכונים הלוהטים וכל המי ומי

פורסם בתאריך: 31.5.19 12:16

     

המציל הקלאס אבי בן גוזי נשאר מחובר אפילו ביום חם ודואג לחוף שלו שכולם ייהנו מהים ויחזרו בשלום הביתה.

אבי בן גוזי צילום שרונה גוטמן

לכבוד ל”ג בעומר עוזר מאמן נבחרת ישראל בכדורגל האשדודי אלון חזן נסע עם חברו הטוב אלון חרזי להר מירון יחד עם כל עם ישראל. שם התפללו לפני הקדוש ברוך הוא וביקשו ברכה מקברו של הצדיק ר’ שמעון בר יוחאי זיע”א.

אלון חרזי ואלון חזן

השחקן והזמר האשקלוני אריק משעלי איחד כוחות השבוע עם השחקן האשדודי חיים זנאתי לאחר ששניהם החלו לצלם סרט חדש ומעניין בכיכובם יחד עם זאב רווח ועוד רבים וטובים. ואנחנו כמובן לא יכולים לחכות.

אריק משעלי, חיים זנאתי ואלברט אילוז

השף אידי ישראלוביץ׳ אירח במסעדה שלו את נסיכת סואזילנד, סיקאניסו דלאמיני. ואחרי קבלת הפנים התיישבו כולם ונהנו ממטעמי הבית.

אידי והנסיכה

ארין חוגגת יום הולדת ומקבלת ברכה מחממת לב משירה שיטרית, בעלת סטודיו לריקודים ״מוב״, שיחד סוגרות 14 שנות עבודה משותפת. המון מזל טוב!

אירן ושירה שיטרית

 

מנהלת מסעדת החוף Vox אליסה שילין הגיעה לערוץ 13 כדי לחלוק את ההתרגשות מפסטיבל ״עמים וטעמים״ שבו המסעדה לוקחת חלק.

אליסה שילין אצל אברי גלעד וטלי מץ (צילום מסך ערוץ 13)

כמחווה לבעלי חיים אוליה אסטרין מאשדוד ארגנה הפקת אופנה מיוחדת עם צוות רחב של דוגמנים, מאפרות, צלמים וכמובן הרבה כיף.

צילום גנה לויטס

מעצב השיער יהודה ארוני לא מוותר לעצמו למרות הלוז המאוד צפוף בעבודה. הוא מקפיד להתאמן לפני העבודה כדי לשמור על השרירים בחדר כושר "לזוז".

יהודה אהרוני

הבחורה עם העגלה היא סימה בן ישי, שהשבוע הפכה לסבתא. כן, אנחנו ממש לא טועים, אתם קוראים נכון. בתה שיר הביאה לעולם בן ראשון יחד עם בעלה מוטי אטדגי, יקיר המדור, שמאחל לילד לגדול ולפרוח לתפארת.

סימה בן ישי

הקיץ מתקרב, ואיתו הלו״ז הצפוף של הופעות קיץ בעיר וברחבי הארץ. גם יניב נחמני, אמן, יוצר, זמר, נגן ומפיק אשדודי נותן השבוע שלוש הופעות. אחת ההופעות היא במסגרת פסטיבל "עמים וטעמים", ההופעה השנייה בפסטיבל ביערות מנשה בסופ״ש ורגע לפני הסופ"ש, ביום שישי הקרוב, יניב יופיע בבר ליגל במופע ״אבוסבה״.

יניב נחמני צילום עודד לבנט

מאמנת כושר מספר אחת בעיר שונטל גפני חוגגת יום הולדת ולובשת אדום לערב בנות רגוע, כי למי יש כוח למסיבות, במיוחד אחרי יום שלם של אימונים.

שונטל גפני

המנעולן, משה מלכה ובת זוגו שרון דאבוש ניצלו את בואו של הקיץ בשביל לצאת לחופשה מפנקת באילת למשך כל השבוע. השניים ירדו לריף הדולפינים והתפנקו להם על חוף הים ולא הפסיקו להרעיף אהבה אחד על השנייה. מתוקים.

משה מלכה ושרון דאבוש

גם ג’ני קרייבסקי נצפתה השבוע בעיר התיירות של ישראל, אילת, ששם בילתה יחד עם חבריה סוף שבוע נעים אבל חם במיוחד. וכמובן שאי אפשר בלי לקפוץ קצת למים ולטיילת.

ג'ני קרייבסקי

שלוש שנים חיכתה קורל מוניס לרגע המיוחל שבו היא תסיים את התואר הראשון שלה, תלבש את הגלימה והכובע המסורתיים ואף תזרוק את הכובע כנהוג. השבוע הרגע הזה הגיע כאשר קיבלה את התואר בקרימינולוגיה ופוליטיקה וממשל לעיני משפחתה הגאה.

קורל מוניס

היוטיוברית ואשת העסקים, תם בר-אמר לקחה את האחיינית שלה רומי הנסיכה ליום פינוקים, שבמהלכו הן קפצו למספרה של מסי ברובע ו׳ ועשו צמות מגניבות.

תום בר אמר ורומי הנסיכה

אסיף כהן ניצל את השבוע ,וכמו כל עם ישראל, עלה צפונה לכיוון הכינרת וטבריה. כהן וחבריו העבירו את הזמן בנעימים, הגיעו מוכנים עם כל הציוד ועשו חיים כמו שרק הם יודעים.

אסיף כהן

את אבי בן שיטרית תפסנו עם סוס בחוף ניצנים מארגן צילומי חתן וכלה עם סוסים מחוות הבוקר, בית ספר לרכיבה טיפולית שבו הוא מדריך, ואווירת סוף היום.

אבי בן שיטרית צילום פבל

אותו חוף ניצנים, אבל הפעם פעלולן סרטים סתיו דבורקין, שהשתתף בסדרת הטלוויזיה "ויקינגים״, הגיע לחופש מולדת. הוא בעצם גר יותר מ—13 שנים באירלנד, אבל התגעגע לשלווה של החופים והשקיעות המדהימות.

סתיו דבורקין על סט הויקנגים צילום עצמי

שמעון ושולה קסנטיני חגגו 50 שנות נישואים ב”מקום על הים”. את החגיגה ארגנו יהודה, ניסים, ניצה ואיתן קסנטיני יחד עם הגיס יוסי ביתן. שמעון ושולה התרגשו מאוד מהמסיבה, שבה בירך אותם הרב אביטן וקידש אותם שוב. קובי ראובן, סטלוס ואורן חן הנעימו את הערב. אורחים רבים השתתפו, בהם החבר רוז’ה חטב. ולסיום: הנכד של שמעון הציע נישואים לחברתו, והרגש הרקיע שחקים. מזל טוב!

שמעון ושולה קסנטיני עם רוזה

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר