כבוד לאשדוד: בר רפאלי מנחת הארוויזיון בשמלה של גליה להב. צילום אוהד קבה

הרכלנים

פבל טולצ'ינסקי ושגיא הרשקו

פורסם בתאריך: 24.5.19 11:06

     

סוניה שכטמן חגגה יום הולדת 22 שלה בדרך לא רגילה. את היום שלה היא התחילה בספרייה, וזה רק בגלל ה-14 קורסים שבהם היא נבחנת הסמסטר. בערב, אחרי שהלימודים הסתיימו, בן זוגה יגאל פורמן הפתיע עם הזמנת שולחן במסעדת חושך, שבה עובדים בעלי מוגבלויות וממלצרים בחושך מוחלט. שניהם התחברו לעולם שלהם ונהנו מחוויה מרתקת שלא תישכח לעולם. המון מזל טוב!

סוניה שכטמן

שישי קיצי 1: יום שישי האחרון הפתיע עם שמש חמימה, והבר שלומפר ארגן מסיבת צהריים עם די—ג׳יי אשדודי שאף פעם לא מאכזב — די—ג׳יי עמית זגורי, שבא לפנק את החבר׳ה, במיוחד כשיש בקהל סלבס כמו הסטנדפיסט מתן כהן, שהביא איתו בפמליה את שני אחיו הצעירים דוד ורם פרץ וכמובן את שני החברים הטובים ברק בוכריס וטל ארמה, שבאו ליהנות מאווירה חברתית לפני השבת.

החברה הטובים של השלומפר. צילום פבל

ביום השנה השלישי שלהם השלימו הזוג המתוק ניב סעדון ואילנית צור שלושה חודשים בדרום אמריקה, וכרגע הם בארגנטינה. השניים בהחלט עוררו את תשומת לבנו עם האהבה שהם מפזרים, והמדור מאחל להם שימשיכו לאהוב ככה כל החיים!

ניב סעדון ואילנית צור

הגולש הבלונדיני שלנו טל אסייג סייר בחופי אשדוד עם האופנוע שלו וחיפש אולי איזה גל או עליה של גלים כדי שיוכל ליהנות קצת במים. אבל כל עוד אין גלים, משייטים על האופנוע.

טל אסייג. צילום פבל

משפחת וקסלברג המהממת החליטה לנצל את סוף השבוע האחרון בשביל לטייל בארץ ישראל. כל המשפחה ארזה את עצמה ונסעה לצפון, ושם הם נהנו מאווירה משפחתית סביב בריכה ונוף עוצר נשימה. כאן הדוד גונן עם כל האחיינים.

משפחת וקסלברג

 

ליז לרנר, מנהלת יחסי הציבור של רשת הרודס באזור המרכז, נתקלה בנציג שלנו באירווזיון קובי מרימי בזמן שהצוות התארח במלון. כל צוות המלון איחל לזמר הצלחה בהמשך הדרך למרות שלא הגיע למקום גבוה בתחרות.

ליז לרנר וקובי מרימי

מתי סלומון ובנו בן לקחו חופש הסופ"ש, ירדו עם כל המשפחה לאילת והתארחו בקלאב הוטל עם כל הפינוקים. הם אפילו מזאו זמן להתבודד בבריכה והרימו לחיים לכבוד החופש.

מתי ובן סלומון

שמועה התגנבה לאוזנינו שיוצאת "האח הגדול" עינב בובליל הגיעה השבוע לד”ר קליין וערכה ניתוחון קטן. אנחנו לא נספר לכם איפה, אבל אנחנו בטוחים שזה יהיה לה מהמם.

עינב בובליל

יורי בללוב ומאי גולדפוס החליטו שהגיע הזמן לצאת לחופשה רומנטית, ומה יותר רומנטי מהחופים המהממים של האי קורפו ביוון? השניים בילו אחד עם השנייה ונהנו מכל רגע ולא ויתרו על תמונה לזיכרון.

מאי גולדפוס ויורי בללוב

מנחת תחרות הארוויזיון 2019 בר רפאלי לבשה את השמלה המעוצבת של גליה להב. בעזרת הסטייליסט הצמוד של בר סיימון אלמלם השניים שקדו חודש ימים כדי להציג את בר יפה מתמיד בטקסי חצי הגמר והגמר שהתקיימו בתל אביב.

בר רפאלי בשמלה של גליה להב. צילום אוהד קבה

עוד רגע מרגש בטקס הגמר של האירוויזין היה כשמנחת הטקס לוסי איוב יצאה לבמה בשמלת ניוד סגולה, עיצוב מבית ענבל דרור, מעצבת שמלות כלה וערב מאשדוד. המעצבת בחרה לעצב את השמלה המתאימה לאישיות העדינה והכובשת של לוסי. והשמלה בהחלט התאימה למעמד כמו גמר האירוויזיון. ענבל מדגישה שהיה חשוב שלוסי בתור המנחה של הטקס תיראה קלאסית, זוהרת ואצילה.

לוסי בשמלב בעיצובה של ענבל דרור. צילום נטשה צריקר

רכזת האירועים של נמל אשדוד והבקר הראשי יגאל כליפא אירחו את המשלחת האיטלקית והזמר מחמוד לכבוד קליפ מיוחד של כל משתתפי האירוויזיון שהצטלם בלוקיישנים מיוחדים ברחבי הארץ, והנמל זכה לככב בקליפ.

פלורי פייגל והנציג האיטלקי מחמוד

עורכת דין ביום, מאפרת כוכבי אירוויזיון בלילה: קבלו את ליז נקש מאשדוד, מומחית לדיני תעבורה ביומיום שעבדה קשה במתחם האירוויזיון בתל אביב. כל זאת הודות לסטודיו לאיפור של גילי אלגבי, שנבחר לנציגה של חברת רבלון וכלל צוות של 40 מאפרות ונציגה אחת מאשדוד.

ליז נקש מאפרת בארוויזיון

נותנות ביס: סגנית ראש העיר אשדוד שרון מרק ומנהלת לשכתה עינת צבעוני סעדון באו לטעום פלאפל תרד בבליקר בייקרי. זו רק אחת המנות שיוגשו למבקרים בפסטיבל עמים וטעמים בשבוע הבא. כל מנה בפסטיבל תעלה לכם 10 שקלים בלבד.

שרון מרק ומנהלת לשכתה עינת צבעוני סעדון טועמות פלאפל תרד. צילום דור גפני

יובל דיין סוגרת מעגל: המוזיקאית מאשדוד, שהתגלתה בתכנית "דה ווייס", חוזרת למסך והפעם בתפקיד של שופטת ומנטורית לצדו של שלומי שבת. ביום שני שודר פרק הבכורה לעונה.

יובל דיין שלומי שבת ו סמא שופני. צילום מסך ערוץ 13 רשת

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר