מופעי זיקוקים בערב יום העצמאות הקודם באשדוד. צילום פבל

הודיה חזרה עם חוויות ושי עצמאי יותר מתמיד: מדור הרכילות השבועי

פבל טולצ'ינסקי ושגיא הרשקו

פורסם בתאריך: 17.5.19 11:11

     

יום העצמאות הגיע ואיתו החגיגות באשדוד. יחד עם תיאטרון הרחוב ״ברמוזה״, בניהולו של הליצן ג׳רום ארוש, השמחה השתלטה על כולם. עשרות אלפים יצאו לרחובות וגדשו את הכיכרות והבמות. היו זיקוקים צבעוניים מעל שמי העיר (יחיאל לסרי ספר לאחור: “10, 9, 8, 7…”), ואמנים כמו נועה קירל, עדן בן-זקן וסטפן לגר, שירד לשיר יחד עם הקהל ושימח את הצופים.

סטפן לגר צילום פבל

נועה קירל צילום פבל

יוסי אזולאי לא ויתר והעלה את בנו דניאל על כתפיו כדי כדי ששניהם ייהנו מכל הצבעוניות והשמחה של יום העצמאות. גם משפחת ביסמוט יצאה לטייל ברחובות העיר ואפילו התארגנה על חרב אור.

משפחת ביסמוט צילום פבל

יוסי ודניאל צילום פבל

תגידו מזל טוב לאחת הבחורות הכי יפות באזור שלנו, גלית גלמן המהממת, שחגגה השבוע את יום הולדתה יחד עם חברותיה הטובות במסעדת הסוהו המפורסמת בראשון לציון. וכמו שאתם רואים, היא בהחלט עוררה את התיאבון של כולם.

גלית גלמן

יקיר המדור מוטי אטדגי חגג השבוע יום הולדת 28, ושיר, האישה שאיתו, לא נתנה ליום הזה לעבור ככה, אז היא הפתיעה אותו בבית ואז השניים ירדו לסופ”ש.

מוטי ושיר אטדגי

רגע לפני שחגיגות יום העצמאות יצאו לדרכן, את הבוקר פתחו גני הילדים במגרש כדורגל בבוקר שכולו מוזיקה ארצישראלית וריקודים. לטקס הגיעה סגנית ראש העיר אשדוד שרון מרק והצטלמה עם בתה עפרי בת ה-5 וחצי מגן פלג.

שרון מרק והבת עופרי. צילום פבל

מדליקת המשואה הודיה אוליאל מאשדוד ריגשה את עם ישראל בטקס שנערך בערב יום העצמאות ולא מפסיקה לקבל טלפונים והודעות מפרגנות.
“זאת הייתה חוויה יוצאת דופן”, אמרה אוליאל השבוע, “נורא התרגשתי, הייתי מוקפת באנשים נהדרים, כולם היו מקסימים. אני עדיין לא מעכלת שהדלקתי משואה, ברוך השם, זה כבוד גדול. בשבועות האחרונים, ובעיקר מאז הטקס, פונים אליי הרבה הורים לילדים עם מוגבלויות ובלי כדי לחזק וגם לשתף אותי”.
אנשים עוצרים אותך ברחוב?
“האמת כן, מבקשים ממני צילום סלפי, ואני משתדלת להיענות בחיוב”.
הודיה, שסיימה לימודי רפואה בטכניון, נמצאת בסטאז’ בבית החולים קפלן.

צילום מסך קשת ערוץ 12

שי כרמי סוגר 40 אביבים (האשה הכינה מסיבת הפתעה) ו-26 שנים של הקפצת כדורים. ואחרי שאחיו הגדול פרש לפנסיה, שי הוא עכשיו הבלבית הבלעדי של פלאפל צנעני באזור ה’. מזל טוב, בהצלחה ובתיאבון.

שי כרמי מפלאפל צנעני. צילום דור גפני

הזמר לירן טל ממושב ינון שחרר להיט קצבי בשם “עפים על החיים” למילים של הפזמונאית ארלט ספדיה, לחן של אליהו בר ועיבוד של מוטי סימון.

לירן טל. צילום גיל חתוכה

המעלות עולות, השמש מחממת והקיץ מתקרב. את השישי האחרון פתחו התושבים עם הביקור האוורירי בחוף י״א. תפסנו שם את שחקני המטקות שלא מוותרים בכל מזג אוויר כמעט.

מטקות בחוף הים. צילום פבל

את סוף השבוע האחרון ניצלה עופרי שוורץ שלנו כדי להמריא לאי רודוס שביוון יחד עם בן זוגה. היא לא הייתה צריכה לחכות הרבה בשביל ליהנות מהבריכה המרהיבה של בית המלון ולא ויתרה על נפנוף בשיער סטייל דוגמניות בינלאומיות.

עופרי שוורץ

לכבוד יום העצמאות עמית טופורסקי החליט לצאת לחגוג את יום הולדתה של המדינה יחד עם בת זוגו אורטל אבישר וחבריהם אלי והדר אאולוב בחופי הכינרת. שם הם העבירו את סוף השבוע בנעימים וגם תפסו צבע לקיץ.

עמית טופורסקי, אורטל אבישר ואלי והדר אאולוב

הדוגמנית קאתרין קונלין לא חיכתה יותר מדי השבוע בשביל להמריא כבר ביום ראשון לצרפת והלכה היישר לדיסנילנד. ואיך אפשר לוותר על תמונה משותפת עם בובה ענקית של מיני מאוס? כמה מתיקות בתמונה אחת!

קאתרין קונלין

אחרי שלוש שנים מפרכות, מתישות ומעייפות, אוראל בן מיכאל סוף כל סוף קיבל את התואר המיוחל מהמכללה למנהל –—תואר במשפטים, שאותו סיים בהצטיינות — וזכה לזרוק את הכובע כמיטב המסורת לעיני משפחתו הגאה. המדור מאחל לך שתעלה ותצליח.

אוראל בן מיכאל

יוצאת העונה השלישית של "דה וויס" לירון אברג’ל ממשיכה לכבוש את ארצות הברית, והשבוע היא החליטה לצאת לטיול קצר בבוסטון ונהנתה מהשמש החמימה ומהפארקים הירוקים של העיר המהממת הזו.

לירון אברג’ל

את יום העצמאות החליטה נוי מכלוף לעשות יחד עם יורשי העצר ובעלה האוהב באילת. הם לא חיכו הרבה בשביל לרדת לחוף ולהשתכשך קצת במים הקרירים והנעימים של הים האדום.

נוי מכלוף

יעקב בן חמו לא ויתר על חגיגות יום העצמאות ויצא לקרוע את רחבות המועדונים, ובהחלט לא הותיר אף אחד — או יותר נכון אחת אדישה — וגם ברשתות החברתיות זכה לאינספור תגובות ומחמאות מעוקביו הנאמנים.

יעקב בן חמו

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר