מחליטה מי נכנס: הילה חן. צילום פבל

לירן דוד הציע (נחשו מה) וטל מדינה המריאה

מדור הרכילות השבועי המלא של "כאן דרום"

פורסם בתאריך: 3.5.19 11:54

     

במוצאי שבת הגיע חג מימונה, ובמועדון לורנס הייתה זאת הילה חן המהממת שהייתה אחראית על מי נכנס ומי לא. האווירה הייתה מגניבה בערב של רגאטון, וכמובן ליאן גלאם הייתה שם כדי לרקוד לצלילים המיוחדים.

ליאן גלאם. צילום פבל

אין חג שבר נאפופו לא חוגג, וגם את חג המופלטות הם חגגו. הברמנית הכי תותחית באזור עדי טל חילקה מופלטות לבליינים, והשותפים לירן גמליאל ורוי גורדון אירחו את רואה החשבון ויועץ המס מספר אחת בעיר אשדוד תומר שמעוני. וכמובן, הרבה בירה זרמה בברזים. ואפילו אקס-נאפופו והבעלים של הברבריני בהווה שי אמר נתפס עם אבי הסלקטור האגדי.

עדי טל צילום פבל

שי עמר ואבי צילום פבל

סבב מימונות קצר: בביתה של ליאת וקנין בגן יבנה תפסה קרן אהרון את בעלת הבית עם ראש המועצה אהרון דרור ואביבית בר זוהר. קבלו צילום.

ליאת וקנין בגן יבנה אהרון דרור ואביבית בר זוהר. צילום: קרן אהרון

ראש העירייה ד”ר יחיאל לסרי היה בחופשה ביוון עם רעייתו עירית, ולכן מקומו נפקד מחגיגות המימונה השנה. אבל משה בן זקן, יועצה הפוליטי של שרת התרבות והספורט מירי רגב, אירח עם הוריו ריקי ואלי בביתם הרבה מאוד פוליטיקאים, מהליכוד כמובן.

משה בן זקן ומשפחתו מארחים כמיטב המסורת באשדוד

ואילו רחל ביטון אירחה בביתה באווירה נעימה ותנועת אשדודים הציגה נוכחות כמעט מלאה. כאן, בתמונה, המארחת עם המשנה לראש העיר יניב קקון שנוגס במופלטה. בתאבון

רחל ביטון מארחת באשדוד ותנועת אשדודים הציגה נוכחות כמעט מלאה. היו"ר יניב קקון טועם מופלטה מתוקה

רחל ביטון מארחת באשדוד ותנועת אשדודים הציגה נוכחות כמעט מלאה. היו"ר יניב קקון טועם מופלטה מתוקה

 

תגידו המון מזל טוב ליפה שבתמונה — עדי נאור — שחגגה השבוע 24 אביבים ועשתה זאת בסטייל יחד עם חבריה הטובים. המדור שולח לה צרור ברכות לרגל היום המיוחד ומאחל לה המון אושר ועושר ובעיקר שתמשיך להאיר את חיינו עם החיוך שלה. עד 120!

עדי נאור צילום אדיר גיל

המאפרת המוכשרת סהר מישר המריאה יחד עם בעלה רועי, חלק מצוות "תכל’ס" לחגוג את החג השני בלונדון. עבור השניים זו הפעם השנייה בלונדון ולא סתם לקח להם כל כך מעט זמן להיטמע בסביבה ובעיקר ליהנות מהביחד.

רועי וסהר מישר

השחקן לירן דוד לא התאפק ועל בימת האוסקר בקצה השני של העולם הפתיע את בת זוגו סיון אבקסיס וכרע ברך כדי להציע לה. בואו נגיד שאף אחד מהצדדים לא התאכזב מהמחווה האצילית.

לירן דוד וסיון אבקסיס

רגע לפני החג אדווה יהודאי החליטה ללכת בעקבות הדסה וירדה לחופשה מפנקת בחצי האי סיני. אחרי שביצעה צ’ק אי,ן היא לא חיכתה הרבה וירדה לחופים המדהימים. שם בהחלט הצליחה להרשים את העוקבים שלה.

אדווה יהודאי

רגע לפני עוד תצוגה מרהיבה מעצבת השמלות הנחשבת טל מדינה, המריאה יחד עם בעלה יובל מוזס לארצות הברית. אחרי שנחתו בניו יורק הם המשיכו למיאמי, ששם היא הציגה את הקולקציה החדשה ובהחלט עוררה רחש בתעשייה.

טל מדינה

בחול המועד פסח הגיעה מיכל הקטנה לפארק אשדוד ים כדי להעסיק טיפה את הילדים שנהנים מהחופשה. גם משפחת מוזס נהנתה. תפסנו גם את יוסי שלו עם הילדים ליאור, אביחי ויהלי, שהצטיידו באופניים כדי ליהנות על מסלול הרכיבה בפארק ביום שמש נעים.

משפחת שלו

אחרי שפתחנו את החג עם גשמים, השמש יצאה ואיתה גם המטיילים, ביניהם: אליק רטושני וארוסתו אווה ויליקובסקי, שלקחו הפסקה מההכנות לחתונה ויצאו לטייל בנחל השופט בשומרון ובהחלט נהנו מכל רגע.

אליק רטושני ואווה ויליקובסקי

הזוג המתוק גרשון פפי וויטה רבינוביץ’ החליט ולהאריך את חופשת החג והמריאו בשבת האחרונה לחופשה רומנטית באיטליה כדי לפתוח את אכילת החמץ במדינה שהביאה לנו את הפסטה והפיצה.

ויטה רבינוביץ וגרשון פפי

גם הדוגמנית ונערת ישראל לשנת 2017 אדר גנדלסמן ביקרה השבוע באיטליה, ושם היא עבדה במרץ לקראת פרויקטים נוספים, אך לא ויתרה על תמונת חג שמח לעוקבים הנאמנים שלה באינסטגרם.

אדר גנדלסמן

הפרמדיק מתן פרידמן התארח בתכנית בוקר של ערוץ 13, ובה הוא שיתף את קהל הצופים על הפציעה שלו, על ההתמודדות ועל ההתאוששות שבמסגרתה הוא שב ללכת.

מתן פרידמן

נדב אשטמקר, הידוע כדי—ג׳יי ג׳וקה, הצטלם עם קופסאות נעליים של נייק ושם תיק גב כמו בתמונה על הטי-שירט שלו כמחווה לאמן שון ווטרספון, שעיצב שתי חולצות לחברת נייק. מרוב ההתלהבות חברת נייק שלחה את התמונה לשון.

נדב אשטמקר

הכדורגלן ואושיית האינסטגרם המקומית עופר אברה ניצל את החג כדי לרדת לנפוש יחד עם חבריו הטובים בעיר התיירות של ישראל — אילת. אברה ניצל את הזמן למנוחה והנאה וחזר לאשקלון כהרגלו, עם חיוך מאוזן לאוזן.

עופר אברה

בני ישראל אולי יצאו ממצרים, אבל בחג האחרון הם בהחלט הגיעו בהמוניהם לספארי ברמת גן, וביניהם ניר אלון, שהלך לראות את כל החיות הרבות שבספארי ועל הדרך הצליח לתפוס סלפי עם הג’ירפה המדהימה הזו.

בשעה טובה ומוצלחת פתחו גבי גל ורועי גואטה את העסק החדש שלהם, משרד הפרסום ואולפני הצילום באשקלון, MEDIA FLASH. הם מציעים מגוון רחב של פתרונות פרסום, הכוללים אולפן טלוויזיה אינטרנטי, ומחכים שתקפצו לבקר.

גבי גל ורועי גואטה

אשדודים רבים (אבל הרבה פחות מאשר פעם) בחרו ביום ראשון לעשות את חגיגות המימונה בעל האש או סתם ליהנות מהמופעים בפארק בן גוריון. מי עלה לבמה? עדן חסון, איתי לוי וחיים זריהן. זריהן הצטלם עם ג׳קי בן זקן, שחגג את המימונה עם המשפחה.

איתי לוי צילום פבל

ג'קי בן זקן וחיים זריהן צילום פבל

עדן חסון צילום פבל

אם לא שמואל דוד כנראה לא היה מתקיים הפסטיבל בפארק אשדוד ים. תפסתי את שמואל ברגע של מנוחה כשהוא מפסיק לצלם ותופס קצת רוגע מיוחד כשלידו השף גיא פרץ, שהפתיע את כולם עם הפודטרקים המעוצבים שהציעו מלא נשנושים בחג מצות.

שף גיא פרץ צילום פבל

שיר לב האשדודית כבר חולמת להיות שחקנית ועושה הכול כדי להצליח. היא אפילו נרשמה לבית ספר למשחק על שם ענת ברזילי. המון הצלחה ונתראה על המסכים.

שיר לב צילום פבל

ביום שבת גונן וקסלברג וארוסתו מיכל טרזי החליטו ללכת כהרגלם לים ולחוף האהוב עליהם בזיקים. הפעם הם עשו זאת בסטייל כאשר הגיעו רכובים על גמל ומשכו את כל עיניהם של הרוחצים ההמומים. והאמת? אנחנו רוצים גם סיבוב.

גונן ומיכל טרזי

תאחלו יום הולדת שמח מכל הלב לאלמוג דאבוש שחגג את יום הולדתו ה-26 השבוע לצד האישה שאיתו וחבריו הטובים, שלא התעצלו והרימו אותו 27 פעמים על הכיסא ואיחלו לו 120 שנים מאושרות.

אלמוג דאבוש

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר