דניאל גרינברג עם אייל גולן חוגגים. צילום יניר מיי סמייל

הרכלנים

פבל טולצ'ינסקי ושגיא הרשקו

פורסם בתאריך: 22.3.19 19:19

     

האחים אדיר ודניאל אזולאי תפסו את כוכב מכבי תל אביב אלירן שכטר לתמונה אחרי משחק מרשים באשדוד.

השף של בית האופרה אלכס מוזיקנסקי לוקח קצת חופש בברלין ואפילו מגיע למשחק כדורגל של הרטה ברלין מול דורטמונד.

ארינה בחשיאן לוקחת עת חג פורים צעד קדימה ועם איפור מושלם שהיא אחראית עליו דפקה הופעה במסיבת תחפושות של עיריית אשדוד.

בוסמת כהן לא מפסיקה לצלם לאינסטגרם ומתעדת מסביב לשעון. למה? כדי שלקוחות האינסטבלוק יהיו מעודכנים על צילומי פורים במתחם החנות.

צילום פבל

ביום חמישי אייל גולן הפתיע את חברתו דניאל גרינברג, יוצאת "האח הגדול", במסיבת הפתעה ליום הולדתה ה-25 ב״רודאו״ שברחובות. על העוגה הייתה אחראית הקונדיטורית האשדודית יערה מזרחי מ״חמשת החושים״ ועל עמדת הדי—ג׳יי הייתה אחראית חברת ״אינטרו״, החברה למוזיקה, שהרקידה את החוגגים.

דניאל גרינברג עם העוגה של יערה מזרחי

תגידו המון מזל טוב לדוגמנית המהממת רויטל סקי שחגגה השבוע את יום הולדתה ה-21, וכראוי מתחה את החגיגות על פני כל השבוע. המדור שולח צרור ברכות ומאחל לה המון מזל טוב יחד עם אושר ועושר.

אחרי ששנים רבות החלום לראות ליאונל מסי וברצלונה שכב לו במגירה והעלה אבק, החליט אלכס פרס להגשים סוף סוף את החלום והמריא לברצלונה. שם הוא חזה מקרוב באליל שלו מככב עם שלושער מהסרטים וחזר ארצה עם חיוך מאוזן לאוזן.

מעיין בנישתי חגגה את יום הולדה עם החברות במסעדת ״פבלה״ עם החברות. אחרי הקינוחים הן המשיכו בבילוי שנגמר בבר ״שלומפר״ בעיר.

צילום פבל

נועה ברבן לא רק לובשת אדום ונראית מעולה, היא אפילו נהנית מכוס יין אדום ורק גורמת לנו לצמא.

בשעה טובה ומוצלחת שמעון בן אבו ובת זוגו מירי אוחיון התארסו. השניים, שמתחזקים זוגיות אוהבת כבר תקופה ארוכה, החליטו למסד את היחסים ביניהם עד שהמוות יפריד ביניהם. מזל טוב!

סגן יו”ר איגוד הקליעה העולמי יאיר דוידוביץ’ ממשיך להסתובב בעולם ולשפוט בתחרויות. השבוע הוא ניצל את טיסת הקונקשן שלו לטיול של ארבע שעות בעיר הציורית ונציה שבאיטליה, ובהחלט עושה רושם שהוא נהנה.

המעצבת האשדודית סטפני אזולאי הפשילה שרוולים. שימו לב איך היא לבשה את הדגם החדש שלה ויצאה לסט הצילומים לכבוד הקולקציה המעודכנת שיוצאת בימים אלה. שווה לעקוב.

צילום פבל

אחרי טירונות מפרכת וקורס ארוך לידור שמריז הוסמכה באופן רשמי למפקדת כיתה ואף זכתה בעלייה בדרגה כנהוג. המדור מאחל לה שתצליח בתפקידה החדש ותמיד תפרגן לחיילים בהפסקות.

גל שלג חגג השבוע את יום הולדתו ה-26, וממש לא עשה את זה לבד. ארוסתו שאנל כליף קראה לכל החברים וארגנה לו מסיבה מהסרטים, וכולם בהחלט עשו שמח כל הלילה. מזל טוב!

מזל טוב לעו”ד רוני ינון מאשדוד. הוא אמנם כבר לא בדירקטוריון חפ”א, אבל מונה ליועץ ראש העיר בהתנדבות לנושא ארגוני עובדים. בהצלחה רבה!

עו"ד רוני ינון עם ד"ר יחיאל לסרי

שגעת "הכלה מאיסטנבול" כנראה עשתה את שלה לשני כהן, והיא החליטה להמריא לבירת טורקיה ולחפש אחרי הפארוק שלה. אנחנו מאחלים לה מכאן טיול נעים ובטוח!

מוטי אטדגי, הבעלים של ביה”ס לכדורגל "My goal", לקח את החניכים שלו לכלבייה העירונית. שם הם פינקו את כל הכלבים בחטיפים ושיחקו איתם לאורך כל הצהריים. אנחנו כבר אימצנו, מה איתכם?

רגע לפני טירוף פורים המאפרת הטרייה דניאלה בן ישי ירדה להירגע במקום הכי מרגיע שיש — ים המלח — וכבר נראה שהיא קיבלה רשמית את הקיץ שיבוא עלינו לטובה.

מאות מגמלאי אשדוד והסביבה חגגו בנשף פורים שארגנה ההסתדרות במרחב. היו שם גם יו”ר המרחב חיים שייב, מאיר בן גוזי, איריס נפתלי, אלי אברמוביץ’, זהבה אלימלך, רוית רז חכמון, אבי יחזקאל ורבים אחרים.

צילום רונן נג'אתי

ביום ראשון השבוע אחיו הקטן של "אולמי המלך שלמה", האולם היוקרתי "שבא לאירועי בוטיק" אירח את אירוע הבריתה הנוצץ של אלינור ודביר טלקר. שמה של התינוקת אביגיל. האורחים מספרים על אירוע מפנק במיוחד, ככה זה כשהמנהל דודו פאר בסביבה.

השבוע נצפה על ידי המדור הדירקטור יוסי אלבז מנמל אשדוד בארוחת צהרים באחת המסעדות בעיר עם התחקירן ברוך קרא. מעניין על מה דיברו שם…

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר