הגביע לסיבוני. צילום פבל

הרכלנים

פבל טולצ'ינסקי ושגיא הרשקו

פורסם בתאריך: 15.3.19 17:55

     

מוריה גולקין הגיעה לערב השקה של חברת סמסומנג והציגה מכשיר טלפון חדש. במקרה היא פגשה את הפרזנטור אביב אלוש.

מחזיק תיק הספורט בעירייה דורון נקשרי ארז מזוודות יחד עם בנו בן, והשניים המריאו לטיול גברים באמסטרדם שבהולנד. הנקשריז מבלים היטב באחת הערים היפות באירופה, ואנחנו מאחלים להם מהארץ טיול נעים.

לכבוד חגיגות ארבע שנים של זוגיות החליט דור לוגסי להפתיע את בת זוגו לין לובנן ולקח אותה לחופשה ספונטנית במלון הכול כלול באילת. השניים לא חיכו הרבה ועלו על יאכטה כדי לחגוג לקראת עוד שנים רבות של אהבה.

אחווה סיטבון, כוכבת העונה הראשונה של התכנית ״חתונה ממבט ראשון״ פרסמה איחולים מרגשים באינסטגרם שלה למשתתפי העונה החדשה.

צילום זום 18

בסוף השבוע שעבר נערכה בת המצווה של גאל חלק באולמי "המלך שלמה". מי שכרגיל ידע לפנק את כלת השמחה ואת אביה קובי הוא מנהל האולם דודו פאר. השניים לא ויתרו על תמונה משותפת בכרכרה המסורתית.

אורין הגיעה לגיל מצוות ועשתה תמונה עם אביה מעצב השיער יאיר חנונה בפארק עד הלום, לוקיישן פופולרי בקרב הצלמים. קבלו הצצה לבוק בת המצווה שהיא דגמנה בו.

הזוג המתוק אורן וטופז קרקוקלי החליט להעביר חופשה רומנטית בעיר בודפשט שבהונגריה. השניים ניצלו את זמן האיכות וכמובן לא ויתרו על סיור של שופינג.

חנות בשמים חדשה נפתחה במתחם הביג פאשן. לערב הפתיחה הנוצץ הגיעו הלקוחות ונהנו מהעיצוב המקום ומריחות ארומטים.

צוות ביוטי קלאב. צילום פבל

רגע לפני חגיגות פורים ועם הכניסה לסמסטר אביב גל ביטון שלנו ניצלה את סוף השבוע כדי להמריא לטיול מהנה בבאטומי שבגיאורגיה. ביטון נהנתה בחיק הטבע המקומי ולא ויתרה על חצ’פורי אסלי כמובן.

מזי ואשר נהון חוגגים יום נישואין ומפנקים אחד את השנייה בפוסטים לבביים ומרגשים ואפילו דואגים לשתף תמונה מהזיכרונות שאספו יחדיו.

ליאור סיבוני, שחקן קבוצת הכדורגל של חברת נמל אשדוד, הניף גביע ניצחון של קבוצתו לאחר עונת משחקים ארוכה של הליגה למקומותעבודה וכמובן הספורטיאדה.

צילום פבל

מי שהגיעה למסכים של המתחרה "רשת" היא מעצבת שמלות הכלה האהובה עלינו ריקי דלאל. היא זכתה לכתבה מחמיאה וארוכה בתכניתה של העיתונאית אושרת קוטלר והציגה שם את סיפורה מעורר ההשראה. עלי והצליחי.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר