ספיר אלגרבלי
ספיר אלגרבלי

ספיר מבלה, קתרין עובדת קשה

מדור הרכילות השבועי המלא של עיתון "כאן דרום"

פורסם בתאריך: 8.3.19 15:18

     

אושרת ברק הסטייליסטית לא יכלה לחכות לפורים וארגנה יום צילומים למשפחה שלה עם בעלה יניב והילדים אושר, יהונתן ועמנואל. כל המשפחה הצטלמה ליד הגרפיטי המפורסם של גל זהבי.

צילום פבל

רני לוי לוקחת קצת זמן לעצמה ויורדת לאילת עם הצמוד למרות מזג האוויר הקריר. קבלו תמונה מהבריכה בבית מלון.

אנחנו נרגשים לספר לכם שהדוגמנית האשקלונית קתרין קונלין תככב בקמפיין החדש של מעצב העל ארמני (לידיעת הקורא דודו פארוק), ואנחנו כבר לא יכולים לחכות לתוצאות. כאן היא בצילומים לעיתון "ווג" בפורטוגל.

צילום באדיבות עלית מודלס

למי שלא יודע, יונת אלבז היא לא רק פנים יפות, אלא גם בחורה חכמה, והשבוע היא בהחלט הוכיחה את זה כאשר סיימה את מבחני הלשכה שלה והפכה באופן רשמי לעורכת דין. בהצלחה, אלופה!

ניר אוזמן הגיע בתחילת השבוע לבר לורנס כדי לפתוח את השבוע עם מוסיקה מקפיצה והמון חיוכים מהדי—ג׳יי הכי נחמד בעיר.

ניר אוזן. צילום ג׳וזף מסילתי

בפעם האחרונה בהחלט הגיעה השבוע תאיר אלמקייס לבסיס משמר הנגב, גזרה את החוגר ונפרדה מצה”ל באופן רשמי וסופי. פרידות מרגשות היו, חיבוקים והמון מתנות, אבל כעת הפנים לאזרחות. בהצלחה!

יקיר המדור אליק רטושני שוב ביצע צ’ק אין במקום האהוב עליו בארץ: שדה התעופה בן גוריון. הפעם רטושני לא הרחיק יותר מדי ונחת לסוף שבוע מפנק בקפריסין ומיד עלה על בגד ים.

מוטי אטדגי ארז מזוודה ויצא יחד חברו אופק שפיר לבירת ספרד — מדריד — בשביל להגשים חלום ולצפות בסופר קלאסיקו ריאל מדריד נגד ברצלונה מקרוב. למרות ההפסד של ריאל, הם חזרו מחויכים מעצם החוויה.

מוטי אטדגי ואופק שפיר

אתי אזרזר לא מפספת יום בחדר כושר, ובגלל מזג האוויר הסוער מתגעגעת לחופשה שלה במיאמי. קיבלנו הצצה מהחוף המדהים בפלורידה.

המאפרת התותחית שרית באנוז נהנית מהספורט ולכן הגיע למרתון תל אביב כדי לקחת חלק באירוע הספורט הגדול במרכז הארץ רק כדי להינות עם הספורטאים כי חמים בשוק.

גם העיתונאית מילן מועלם ארזה מזוודה ויצאה בפעם המי יודע כמה לאומן שבאוקראינה, אך בשדה התעופה האוקראיני חיכתה לה הפתעה כאשר היא ראתה את הזמר משה פרץ. את צהלות השמחה גם הצוות האוקראיני לא הצליח לעצור.

מילן מועלם בן דוד ומשה פרץ

מי שגם נצפה השבוע בקבר ר’ נחמן מברסלב הוא ממלא מקום יו”ר מחוז דרום בלשכת עורכי הדין אלעד דנוך, שנשא תפילה להצלחה בבחירות הקרובות לראשות מחוז הדרום ולא שכח לשמוח כמנהג המקום.

ואם בקברי צדיקים עסקינן, גם דקל יצחקי הצפין השבוע להר מירון. שם הוא השתטח על קברו של ר’ שמעון בר יוחאי זיע”א וחזר את כל הדרך הארוכה לאשקלון מלא באור רוחני.

החורף אוטוטו מגיע לסיומו, ודורין שושן רצתה להינות מהשלג, לכן ארזה את המזוודות וטסה להרים שבצרפת כדי להספיק לעשות סקי לפני שהכול נמס.

השבוע צעדו לימור ואביעד אדרי אל מתחת לחופה באולמי "טרויה" יחד עם חברים קרובים ומשפחה חמה. זאת בהחלט הייתה חתונה שלא תישכח מהר.

ספיר אלגרבלי ממשיכה בטיולה בתיאלנד ולא מפספת שום רגע להצטלם. תמשיכו לעקוב אחריה כי כל פינה בעולם נראית יותר יפה כשספיר נמצאת שם.

לכבוד חודש אדר יצאו תמיר ואביבית מוניס לביקור במקום הכי קדוש לעם היהודי, וזהו הכותל המערבי כמובן. השניים עצרו דקות ארוכות לתפילות אישיות, ואנחנו בטוחים שכל בקשותיהם יתגשמו.

תגידו מזל טוב ליו”ר מועצת הנוער לשעבר עוז בלכנר שעבר השבוע טסט ראשון על רכב ידני וקיבל את הרישיון באופן רשמי רגע לפני שיתגייס לצה”ל. המדור מאחל לך שתיסע רק בדרכים טובות.

המאמן איב שריקי מפרגן לקבוצת מ.ס אשדוד ולא מפסיד שום משחק ומגיע לראות אותו לייב עם הריח של הדשא. והפעם הוא אפילו הצטלם עם איתי שכטר, שחקנה של מכבי תל אביב ושחקן נבחרת ישראל.

פרויקט מעניין הפגיש השבוע בין תלמידי בית הספר אורט הנרי רונסון ואליאנס חיפה. מטרת המפגש היא הפגשת נוער מערים שונות כדי להתחבר למנטליות. לפני חודשיים היו תלמידי אליאנס באשקלון, נהנו ממגוון עשיר של פעילויות שאורגנו על ידי הילדים והשבוע התקיים מפגש גומלין בחיפה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר