כשעופר פגש את מושנוב...

אז מה היה לנו השבוע?

מדור הרכילות המלא של עיתון "כאן דרום"

פורסם בתאריך: 1.3.19 11:11

     

הדוגמנית ליאורה פינקלשטיין רצתה סופ”ש לבן, לכן הלכה לחפש שקדיות פורחות וגם מצאה. באווירה הרומנטית זכינו לקבל תמונה עם נוף נהדר. וחבל שאת הריח לא ניתן להעביר כאן.

ליאורה פינקלשטיין

לרגל יום הוקרה לגננות וצוותי חינוך באשדוד זהבית עמר קיבלה תעודת הערכה יחד עם כמה הפתעות מתוקות.

זהבית עמר

שמחה גדולה הייתה השבוע בבית הכנסת המרכזי בברנע לבני עדות אשכנז כאשר התקיימה הכנסת ספר תורה. ומי שכמובן לא ויתר על האירוע הוא יקיר המדור רוז’ה חטב, שהגיע לכבד את חברו הטוב רופא השיניים חיים ריידר.

תכירו את הדוגמנית האשקלונית המהממת אלינה גורביץ’, שחתומה בסוכנות say talent. השבוע היא הגיעה למעצב השיער ליאור להב (גם מאשקלון) בשביל לשנות את הגוון של השיער, והנה התוצאה לפניכם.

לא מזמן סיפרנו לכם שיוסי כהן ואשתו ליז המריאו לתאילנד. מה שאתם לא יודעים זה שבין טיול לטיול הזוג המתוק קפץ לבית הסוהר לבקר את נתי חדד שנמצא בכלא התאילנדי כדי לחזק אותו. אותנו המחווה הזאת בהחלט ריגשה.

אלמירה בוכשטיין לקחה חופש והצפינה לחרמון כדי ליהנות מהשלג הלבן ואווירה חורפית באמת בהרים.

בוריה זוחר האשדודי רץ במרתון תל אביב וחזר עם מדליית השתתפות מכובדת. שרון כהן השתתפה בריצת 10 ק״מ. כבוד לאשדודים.

הרווק המבוקש יעקב בן חמו המריא שוב השבוע לבוקרשט שברומניה, בכדי לחגוג עם חברו הטוב את מסיבת הרווקים. בן חמו והחברים קפצו ממסיבה אחת לשנייה ולא שכחו לתת גיחה גם לקזינו.

ביום השישי האחרון המאפרת סהר מישר לא עסקה בהכנות לשבת כי היא הלכה לשמוח יחד עם חברתה הטובה נווית שיאמקה, שנישאה לבחיר לבה בטקס מרגש. וכמובן שכיאה לחברות טובות, אי אפשר בלי סלפי למזכרת.

העיתונאי הצעיר והחייל הוותיק ליאור פוטרמן ניצל את השבת החופשית כדי לתת גיחה קצרה להר החרמו, להתרענן בשלג הלבן והיפה. וכמובן שהוא לא ויתר על תמונה לחשבון האינסטגרם שלו.

סימון טטרו החליט השבוע לצאת לטיול שורשים קצר ולקח את אשתו שני לגיאורגיה. שם השניים נהנים מחופשה מפנקת, יינות מעולים וכמובן איך אפשר בלי חצ’פורי אסלי. תבלו יפים!

מזג האוויר השמשי בהחלט עשה לנו חשק עז לחזור לקיץ, אבל עבור עופרי שוורץ זה בהחלט היה זמן מצוין לקפוץ לבית מלון בתל אביב וליהנות מיום כיף וספא בשמש הזו.

ואם בעניין החופשות, אז ליאור קלנג בוטלס טסה לסופ”ש עם בעלה לרומא.

גם הדוגמנית ספיר אלגרבלי המריאה השבוע לתאילנד ואחרי שהיא נדהמה מהיופי של הנוף המקומי היא החליטה להוסיף את עצמה לנוף ובהחלט גרמה להרבה פיות להיפער במהלך הטיול שלה.
בסוף השבוע האחרון דניאלה צ’רטקוב המהממת סגרה שני עשורים לחייה והחליפה קידומת יחד עם המשפחה והחברים, שעשו לה סוף שבוע שמח במיוחד. ואנחנו בהחלט מאחלים לה יום הולדת שמח ושתמשיך להאיר מאושר. עד 120!

תגידו מזל טוב לאיש יחסי הציבור ברק בריגה, שהפך השבוע לדוד מאושר לאחר שאחותו ילדה. בריגה לא חיכה והגיע לאחל לה מזל טוב בבית החולים וכמובן להרים את הרך הנולד לראשונה. מזל טוב!

שלל אמנים הגיעו השבוע לבית החולים ברזילי במסגרת שידור מיוחד של "רדיו דרום", בהם סאבלימינל, מוש בן ארי, חנן לב ארי, אגם בוחבוט, רותם כהן ואחרים. ומי שלא ויתר על שלל סלפים אלה צוות הדוברות של בית החולים: נטלי מיכאלי, רוקסן ליפט קוזוקרו וכמובן הדוברת איילת קידר.

לאחר הופעת בידור של מוני מושונוב בבית יד לבנים, שנפתחה בשיר המפורסם מ”זהו זה ולא אחרת״, התפנה השחקן הענקי לתמונה עם עופר ברקוביץ׳, עובד המקום.

קטיה משקין טסה לבורגס כדי ליהנות מסקי מקצועי על סנובורד על רקע היערות האירופים של המדינה.

אנסטסיה דוחן מודדת הופעה מנומרת ומראה לכולם שמנומר זה באופנה ומתאים לכולן, הכול תלוי בבחירה הנכונה של הבגד.

הכוריאוגרפית מאיה כהן פותחת סדנת ריקודים לנשים ומזמינה לבוא ליהנות מהריקודים כמו שרק אצלה אפשר.

צילום פבל

תמונת מצב מהטיול של דורון בנישו בדרום אמריקה והג׳ונגלים הירוקים ומרהיבים של המדינות הדרום—אמריקאיות.

בשבוע אופנה לכול, שהתקיים בחוות רונית, גם נציגה אשדודית הייתה: ענבל דרור. דרור הצטלמה עם נוף בנישו, שברגעים אלו מתכוננת לחתונה שלה.

יום שלישי האחרון נפתח סניף חדש של המשביר לצרכן בקניון סימול. לרגל הפתיחה הגיע הבעלים של הרשת, רמי שביט, שעצמו יליד אשדוד. רמי שביט קיבל חיבוק חם משושנה בנישו, אחת העובדות לשעבר, שעבדה ברשת 37 שנים. כמו כן, נוני בן-זקן נצפה בוחר סט מזוודות עם מנהלת הסניף נורית.

צילום מירב בנישו

קבלו הפקת אופנה אמנותית של אוליה אסתרין ״שדים ומלאכים״ המדברת על המאבק של הטוב מול הרע. למען הפרויקט התגייסו אמנים רבים מאשדוד. תוכלו לקרוא עוד באתר האינטרנט של העיתון. דוגמנים: גרמן שבצ׳נקו, אלבטינה קוגנן, רגינה זריפובה, אוליה אסתרין; צילום סטילס: גנה לויטס, לריסה גינדק; לוקיישן: א.א קאר סנטר מוטורס.

צילום גנה לויטס

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר