למה ג'נינה גוונקאר לובשת ברטה. צילום יחצ חול (Custom)

מרי עלתה שלב, מירי התחדשה והזוג הראשון בחופשה

כל הרכילויות החמות והסיפורים החשובים באמת, שאולי עברו לכם מתחת לרדאר

פורסם בתאריך: 11.1.19 11:11

     

זוכת מלכת היופי של הדרום מרי בן חיים מגן יבנה עלתה לשלב הבא בתכנית “הכוכב הבא” כשעברה את האודישן הראשון. גם זוהר גרלה ממושב ינון עברה ועלתה שלב לאחר שסטטיק ובן אל תבורי התפעלו ממנה. שתיהן, אגב, למדו פיתוח קול אצל שי זנזורי באשדוד.

צילום לב סלוצקי

צילום לב סלוצקי

השחקנית המצליחה וכוכבת הסדרה “דם אמיתי” ג’נינה גוונקאר צעדה על שטיח האדום בשמלה מבית העיצוב של “ברטה” במסיבת גלובוס הזהב של Instyle ו-Warner Bros שהתקיימה בהילטון שבבורלי הילס.

צילום יח"צ חו"ל Custom

הזמר קובי פרץ הגיע השבוע לריאיון אצל שדרנית הרדיו האשדודית לבנת בן חמו בגל”ץ, ושם שוחחו השניים על התקופה הקשה והקשר של פרץ עם הדת, שלא הצליח להשאיר את בן חמו אדישה עד כדי כך שהיא הזילה דמעה.

אחרי זוגיות רבת שנים ומלאת אהבה, שדרן הרדיו וסטודנט לתקשורת אוריאל צרפתי החליט שהגיע הזמן למסד את יחסיו עם בת זוגו רעות תורג’מן, אז הוא יצא לקנות טבעת ולא חסך בשביל לערוך הצעה אינטימית ויפה שלא אפשרה לרעות לסרב.

הצלם המוכר אדי ישראל נתפס נהנה מגלידה בטיילת אשקלון ביום שישי בתום הדרכה של חניכיו.

צילום פבל

זוכה משחקי השף אורן אסידו הגיע למדידות חליפת חתן בחנות פיגל לקראת חתונתו שתיערך חודש הבא.

צילום שלמה בביאן

דנה שטיינברג רק בת 13 אבל כבר מובילה את נבחרת הפועל אשקלון והיא אלופת ישראל להתעמלות אמנותית. בנוסף לזה, היא תלמידת כיתה מדעית, שתדעו.

ראש העירייה תומר גלאם התייצב השבוע בגן האירועים "אלכסנדר", שבעמק חפר לרגל חתונת עידן כחלון, בנו של חברו הקרוב שר האוצר משה כחלון, ולא ויתר על תמונה משותפת עם האב המאושר.

ליל השנה החדשה הוא תירוץ מצוין לדפוק הופעה נוצצת. מגישת החדשות ותכנית הבוקר של קשת מירי מיכאלי הגיעה למעצבת ריקי דלאל להתלבש לאירוע הכריסמס שערך אייל ברקוביץ' בביתו החדש שבקיסריה, והתוצאות לפניכם.

צילום יח"צ

את השנה החדשה פתח הדי—ג’יי הכי חם בעיר אשקלון תום אלוש בפאב הפטריקס שבטיילת אשקלון ועשה המון שמח לבליינים האשקלונים, שהגיעו לחגוג את השנה החדשה עם בירה טובה והמון צ’ייסרים.

צילום פאשה מץ

חבר המועצה משה אטיאס המריא השבוע לבוקרשט שברומניה יחד עם החבר’ה הטובים לחגוג יום הולדת 35 לאחר השנה העמוסה והמורכבת בחייו. אטיאס חגג את היום שלו בקור הרומני אבל עם המון חום בלב.

שני ענקי עיצוב השיער יאיר חנונה ויהודה אהרוני נפגשו בחתונה אחרונה לשנת 2018: החתונה של דודו ומורן חנונה. אגב, בעמדת הדי—ג׳יי היה גיל חנונה. ככה זה כשהכול נשאר במשפחה.

נינה וערן דגן התלבשו חם ועלו צפונה לחרמון. נינה ראתה לראשונה שלג והתלהבה בהתאם.

גם איש העסקים, האיש והסיגר, פרוספר אזגי חגג השבוע יום הולדת, והחברים הקרובים לא יכלו להישאר אדישים ואיחלו לו עוד שנים רבות וטובות, וגם המדור מצטרף ושולח צרור ברכות והמון גרייגוס שזיף.

ליבר בלילתי מגשימה חלום כאושיית רשת עם יותר מ—75 אלף עוקבים ומקימה מותג אופנה חדש ומרגש "La Fille Da" (בצרפתית: הבת של), שיישב תחת בית האופנה הבינלאומי "ברטה". המעצבת הצעירה ואחיה מאור פתחו יחדיו מותג אופנה חדש וצעיר, ומוכחים את את הכישרון המשפחתי.

צילום נועם אקהאוס

תפתחו יומנים: 3.3.19 הוא היום שאתם חייבים לשמור פנוי כי השחקנית סיון אטנר ובחיר לבה קובי בר עומדים לסגור את העסק עם אורחים, כיבודים וטבעת אחת.

ומי שראה את נטע ברזילי, יודע שצילומי השער של גיליון מגזין ״את״ כנראה לא יודע שההופעה שלה עוצבה פה ממש באשדוד בידי קארין וסליוק בעלת מותג אופנה "BOOBA MACHO". אפילו השגנו תמונה מהתפירה של השמלה.

הכדורגלן בדימוס אביחי אזולאי החליט לנצל את מזג האוויר הקר אך שטוף השמש כדי להניע את האוטו ולצאת צפונה לטיול של שבת וחזר עם המון חוויות ויותר מזה, תגובות מפרגנות מהעוקבים הנאמנים באינסטגרם, שלא יכלו להישאר אדישים לתמונה הבאה.

איש יחסי הציבור האשקלוני שחר בוטבול, שתקף את ח”כ מהליכוד צחי הנגבי בעקבות התבטאויותיו בסבב ההסלמה האחרון, ישב איתו השבוע לקפה ושמע ממקור ראשון את ההתנצלות הכנה שלו והרצון לעזור לתושבי הדרום, ואנחנו מקווים שזה אכן יקרה.

השבוע היחצ״ן ומאמן הכדורגל במ.ס אשדוד איב שריקי חגג יום הולדת. אז אפילו שהוא לא היה מוכן לפרסם את גילו, הוא הסכים לשתף את החגיגות עם המשפחה והחברים, זמרים ומטעמים בבית משפחת שריקי יחד עם הזמר ליאור מיארה ונתי וקנין.

יום שישי בצהריים הייתה שמש חמימה שהוציאה מהבית את החברות הכי טובות, דיאנה קוגן, נטשה טוגנוב וקרינה עדיקה שהעבירו את הזמן בהשלמת פערים במסעדת "פבלה".

גם חבר הכנסת אורן חזן ביקר השבוע באשקלון וכהרגלו לא ויתר על הביקור אצל החבר הטוב רוז’ה חטב, שפינק אותו באספרסו מכל הלב ואירוח חם.

רגע לפני שהגשם הגיע אלינו, קובי סוויסה, אשתו סיגלית אמר וחבריהם הקרובים ירדו למקום הנמוך ביותר בעולם כדי לנצל את מעט החום שעוד נשאר לנו החורף הזה ולא ויתרו גם על קצת בוץ בשביל העור.

גם מושיקו כנאפו ארז את הארנק ויצא ליום כיף ביפו העתיקה, שכלל פאן, שופינג וכמובן צילום בלתי נשכח.

שלומי גזית חגג יום הולדת ביום ראשון האחרון, ואשתו טל לא ויתרה על החגיגות למרות הסערה. שניהם סעדו במסעדת "ארמיס" באווירה רומנטית.

שי ורביד בוכניק לקחו קצת פסק זמן מהשגרה המתישה, השאירו את הילד אצל סבתא ויצאו להופעה של הזמר הכי מדובר בישראל, עומר אדם, שהצליח שוב להלהיב את כל הקהל ולעשות המון שמח.

עדי דהן ומיטל בן נעים הלכו לחגוג את השנה החדשה עם הופעת סטנדאפ של שלומי קוריאט הקורע מצחוק ,ואחרי שהצליחו להחזיר את הנשימה מרוב צחוק הן הגיעו לחדר ה-VIP והשיגו תמונה עם הסטנדאפיסט והשחקן המוכשר.

עירית ויחיאל לסרי יצאו לחופשה בת שבועיים אצל אחיה במיאמי: "משלימים את החסר משנת הבחירות".

צילום פבל

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר