דודי ויעל. צילום: עומרי דדון
דודי ויעל. צילום: עומרי דדון

הצליל של קובי פרץ והחבר של יעל

פבל טולצ'ינסקי ושגיא הרשקו

פורסם בתאריך: 28.12.18 11:11

     

קבלו את הזוג היפה שחוגג חצי שנה של אהבה: אמן הגרפיטי דודי שובל והמוזיקאית יעל מנטסנוט, שניהם בני 27, הכירו בפרויקט אמנותי בקריית מלאכי. לאחר שיעל ראתה את העבודה של דודי על היצירה בסטורי באינסטגרם היא הגיעה לראות, ומאז היסטוריה. התמונה צולמה בזמן הקלטת סינגל של יעל בידי הצלם עומרי דדון.

צילום עומרי דדון

מפגש פסגה בין דורי: עורך מדור ספרות ב"הארץ", האיש והעניבה, בני ציפר, הנחשב לידידם של בני הזוג נתניהו, נועד עם יועץ השרה מירי רגבמשה בן זקןמאשדוד ועוד חברים כמו יועץ התקשורת חיים גריידינגר ומשה פסל. ייתכן שהם נערכים ללאומיאדה (לשעבר: ליכודיאדה)?

צילום יאיר בן שבת

סוף שבוע רגוע כמו שהיה לנו הוא סיבה מצוינת פשוט לנסוע ולנפוש, וזה בדיוק מה שעשו הזוג המקסים אפי ולאה וקסלברג שהמריאו לחופשה קצרה בקפריסין (לא בצד הטורקי, לא לדאוג) וחזרו לאשקלון עם המון כוחות מחודשים.

אוטוטו החתונה של דויד מזור תגיע, אבל בינתיים זה הזמן למסיבה האחרונה לפני כן. החתן שלנו קפץ יחד עם אחיו אבי והחברים הטובים ניר חדידה וסטס ויסטופקין לבוקרשט וגם לא שכחו לתת גיחה לקזינו.

יום שלישי האחרון: להקת ״מועדון הקצב של אביהו פינחסוב״ הופיעה ברידינג 3 בתל אביב, ואותם ליווה בכלי נשיפה וכלי הקשה המוזיקאי האשדודי ניר טייב שנמצא בהרכב שש שנים, כמעט מההתחלה.

אילנה סיסו מאגן-אדמה יחד עם מירי דרעי מחברת נמל אשדוד משתפות פעולה ועוזרות לבנות עתיד טוב יותר.

צילום פבל

אמילי יעל היפה אולי לא המריאה השבוע לברזיל, אבל היא בהחלט החליטה לקפוץ… מצוק. אז רגע לפני שאתם נבהלים, היא לא באמת קפצה, אלא רק החזיקה באבן על רקע הנופים המרהיבים של ברזיל המעלפת.

ניירון גונדים רק לאחרונה חזר אלינו אחרי סיבוב מכובד ברחבי הגלובוס, אבל למרות כל הטיולים והמקומות שהיה בהם, הוא לא שכח שגם לעיר אשקלון יש מה להראות, אז הוא קפץ לגן הלאומי בשביל להתחבר קצת לשורשים.

ובזמן שאנחנו מתלוננים על הקור והגשם, ענבר שלום מבלה את החורף שלה בקנדה המושלגת בקור של מינוס 30 מעלות, אבל זה לא מפריע לה ליהנות מהחיים וגם להמם את הקנדים.

דניאל עזרא פותחת את השבוע עם דרינק ביד במסעדת פורטו, לא נתפלא אם היא חשבה לטעום מהפיצה הטעימה שלהם.

אחרי שלוש שנות סדיר וארבע שנות קבע ניר קטן משתחרר מצה”ל. הנגד האגדי מבסיס ג’וליס הגיע השבוע בפעם האחרונה לבסיס עם הקיטבג והזדכה על הציוד ונפרד מכל החברים והחיילים שהיה איתם, וגם אלו שכבר לא שם לא שכחו לברך אותו לרגל השחרור.

איש יחסי הציבור ברק בריגה החליט לנצל את מוצאי שבת כדי לחזור למגרשים וליהנות מקבוצתו האהובה מכבי תל אביב שחגגה באצטדיון טדי העפלה על חשבון בית”ר ירושלים. בשבילו, בואו נאמר, זו בהחלט פתיחת שבוע.

אוטוטו תבוא עלינו השנה האזרחית החדשה, אבל חיפה כולה כבר מלאה באורות, ולכן עמיחי נצר ובת זוגו ליהי טייטלבום יצאו לבלות בעיר הגדולה בתקופה הכי יפה שלה במהלך השנה.

חנה כהן חגגה יום הולדת 70 עם המשפחה ובתה המאפרת הדס. המון מזל טוב.

החברים מוטי קדוש וירון קוטלרו החליטו לעשות סופ”ש של חברים, ואין כמו רומניה כדי ליהנות מאיזו בירה חברתית.

מור סויסה נהנית מטיול אחרי צבא בתאילנד. יש לנו ראיות: תמונה מעודכנת מחוף קוסמוי המקסים.

הדוגמנית פולינה רבינוביץ’ הגיעה השבוע לחגוג את חתונתם של חבריה הטובים, אבל במקום ללכת לקנות שמלה היא עיצבה אחת משלה וקיבלה שלל מחמאות מכל האורחים וגם מאיתנו.

בן פרץ חגג השבוע את יום הולדתו ה-24, ובמקום מועדונים ומסעדות בת זוגו שני יצחק ידעה שהמקום שהוא הכי אוהב זה הבית, אז הביאה את כל החברים הטובים שיחגגו איתו בצאת שבת האחרונה. המדור שולח צרור ברכות.

מיכאל תורג׳מן ארז את המצלמה וטס לחתונת בנו במקסיקו. הוא אפילו הצליח לעשות סלפי עם מקדש עתיק ברקע.

סוף סוף, אחרי כל התכנונים וההכנות, דניאל סרור אמרה ״כן״ לאחר ביצוע מושלם ומרגש מצד נאור בנון והפקה מטורפת במוצאי שבת.

הדוגמנית ספיר אלגרבלי כבר פרקה את המזוודות שלה בארצות הברית ומתאמנת בירי אקדחים. מעניין אם משהו מתבשל?

כל אשקלוני יודע היטב שעם חנן אמסלם לא מתעסקים. אחד האנשים החזקים ביותר בארץ מתאמן במרץ לקראת תחרות חשובה מאוד במיאמי, ואנחנו השגנו לכם תמונה משותפת מהאימונים הקשוחים.

אז אחרי שניצלו את חג החנוכה לאימונים חניכי mygoal הגיעו לטורניר האחרון, ובהחלט עשו חיל אבל גם נהנו מכל רגע, ובשביל זה הבאנו לכם תיעוד שלהם בתום הטורניר.

לא תמיד צריך לעשות משהו מעניין בשביל למשוך עניין מכל העולם, וקלי דבש היא דוגמה מצוינת לכך, והתמונה מסבירה לבד למה.

תחילת השנה החדשה היא אחלה תירוץ להפקת אופנה נוצצת מבית היוצר של ריקי דלאל, מעצבת השמלות שהוציאה ליין חדש של שמלות ערב, והמדור החליט לפנק את הקוראים הנאמנים שלו בהצצה לצילומים.

צילום ירדן גל-ים

הזמרת צליל אלבז חוזרת לשתף פעולה עם הזמר קובי פרץ. ולפתיחת השבוע הם הופיעו בתיאטרון ירושלים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר