קבלו את אולגה גלקין, בהפקת אירועי חינה של שריתה סולטנה. צילום מיטל אזולאי & אוהד אלקבץ
קבלו את אולגה גלקין, בהפקת אירועי חינה של שריתה סולטנה. צילום מיטל אזולאי & אוהד אלקבץ

מרציאנו במרוקו וסייר בכדברא: הרכילות השבועית

פורסם בתאריך: 17.12.18 13:36

     

מאות אשדודים ביקרו במרוקו לרגל הילולת הצדיק רבי דוד בן ברוך הכהן וזכו להכנסת אורחים אשדודית לבבית ממישל וענונו שנוהג לעשות זאת מדי שנה ולזכות את הרבים.

ביניהם נצפו עו"ד רוני ינון, חבר הכנסת לשעבר יורם מרציאנו, מאיר בן גוזי, אלון חסן, עובדי עירייה, עובדי נמל ואחרים.

סוכן העל שי אביטל מעביר את הימים האחרונים הרחק הרחק ממזג האוויר החורפי של אשדוד ונהנה מהשמש החמימה במיאמי, שלשם המריא יחד עם כל הדוגמניות של הסוכנות (בר זומר, נטע אלחמסיטר ועוד) וכמובן הדוגמן החדש, כוכב נבחרת ישראל ערן זהבי, שחגג איתו במסיבה מטורפת על יאכטה בלב ים.

הצלם האשקלוני צח טייאר החליט לפנק את ארוסתו הטרייה דורין מסיקה, עם חופשה רומנטית ואיזה יעד יותר רומנטי מאשר ונציה? אז השניים עלו על מטוס והחלו לחרוש את איטליה וכמובן לא ויתרו על הפסקה לנשנש איזו פיצה טובה.

קבלו את אולגה גלקין, 20, מאשדוד, בהפקת אירועי חינה יוקרתיים של שריתה סולטנה. ההפקה התקיימה בהרצליה יחד עם הדוגמניות מסוכנות TLV

(הפקה: לירון אוחנה, צילום: מיטל אזולאי & אוהד אלקבץ, שיער: ליאור משטי& מאור לוי, איפור אמנותי: פליקס שטיין, איפור: בר כהן).

הצגת הילדים לחג חנוכה ״מספרה שכזאת״ בהפקה מקומית ועם שלל שחקנים אשדודים הוצגה כמה פעמים בכל ימי החג, והנה כמה תמונות מאחורי הקלעים של השחקנית סיון אטנר, השחקן אייל זברסקי לצדו של השחקן אריק משעלי.

בזמן שאנחנו הוצאנו את כל קולקציית החורף שלנו מהבוידעם ולמרות זאת רעדנו מקור, נוי מכלוף החליטה לוותר על הסערה שהכתה בנו בסוף השבוע האחרון והדרימה לאילת ואפילו הספיקה לקפוץ לחוף הים.

המאפרת והשחקנית האשדודית אדוה סייר מאחל הצלחה לסדרת הטלוויזיה "כדברא 3", שבה היא משתתפת בכמה פרקים, ומקווה שבקרוב יחלו הצילומים לעונה חדשה.

איציק קרן המריא השבוע יחד עם האישה והילדים לבוקרשט, ובצאתם משדה התעופה חיכתה להם יגואר מפוארת שלקחה אותם היישר למלון הילטון. לאחר מכן הוא קפץ לבית חב”ד להדליק נרות חנוכה בפעם האחרונה השנה ופגש את האחים גת, שכזכור כיכבו בעונה הראשונה של “הכוכב הבא”.

תגידו המון מזל טוב לדוגמנית העל דורית רבליס, שחגגה בתחילת השבוע את יום הולדתה ה-17. המדור שולח צרור ברכות ומאחל לה המון הצלחה בכל אשר תעשה. עד 120!

אלעד זנזורי ודניאל ניסני מאשקלון עשו צ’ק אין בנתב”ג והמריאו היישר לבוקרשט, וכמו השיר של עומר אדם החליטו לעשות "The time of their live’s”. אחרי כמה ביקורים בקזינו הם יצאו לחגוג עם הבחורות המקומיות וחזרו עם המון חוויות.

במקום להדליק את הנר האחרון של חנוכה עם המשפחה, אוראל מורחי העדיף לעשות זאת עם המשפחה השנייה שלו — מכבי תל אביב — ויצא עם כמה שחקני ואוהדי הקבוצה לביתו של מני לוי, ושם הדליקו את הנר האחרון ושימחו את שחקן העבר.

חוץ מחג החנוכה השבוע האחרון היה מאוד חגיגי גם במשפחת יוספיאן. אדיר ונועה הפכו לראשונה להורים לילד חמוד, ואנחנו בטוחים שכמו נרות החנוכה הוא גם יכניס הרבה אור הביתה.

את סוף השבוע האחרון בחר עידו מצרפי לעשות בעיר הדרומית ביותר בישראל וכנראה שהוא ידע למה. מצרפי נהנה ממזג האוויר הנוח יחסית ולא ויתר על כוסית לחיים.

כמו שסיפרנו לכם בשבוע שעבר, סרן זיו שילון הגיע השבוע ל”מקום בים” ושם הרצה בפני מאות אורחים שהגיעו להדלקת הנר של יו”ר פורום הצעירים — לשכת עורכי הדין במחוז הדרום אלעד דנוך והתרגשו מאוד ממה שהיה לו לומר.

אם יש משהו חיובי בלחגוג יום הולדת באמצע שבוע, זה שהחגיגות מתפרסות על שני סופ”שים, וזה מה שעשתה עדן גלאם היפה, שהחליפה קידומת השבוע. אחרי בילוי בספא ובילוי עם החברות הקרובות בשלומפר היא לא ויתרה על חגיגות גם בסוף השבוע הקרוב.

חג החנוכה הוא הזמן הכי טוב להתרווח בכיסא וללכת לראות הופעות שוות, וזה מה שעשו משה מלכה ובת הזוג שרון דאבוש, שיצאו לראות את מופע הפופ אפ, ששם הופיעו עומר אדם, מרינה מקסימילאן בלומין, "מה קשור", נינט טייב ועוד אמנים, ובהחלט נהנו מכל רגע.

צמד האחים שהטריף את המדינה, צחי ואלירון בוזגלו, או כמו שאתם מכירים אותם איב אנד ליר, החליטו שחג החנוכה זה זמן טוב גם להחזיר לקהילה והגיעו למחלקת הילדים בבית החולים שערי צדק ושם חילקו לילדים סופגניות ונהנו מחברתם.

שבוע שעבר אידי אירח קצין מחיל האויר של אתיופיה. בזמן הסעודה אידי העלה זיכרונות מהביקור שלו באתיופיה.

יום חמישי האחרון: בשיא הספונטניות החברים הטובים שהכירו בבר שלומפר ירדו לסופ”ש מטורף באילת. הוא כלל ערב שמח במיוחד בבר שמה שמה ולמחרת בצהרי היום כולם הגיעו להתפנק בחוף של מוש. תאמינו לי שהכול היה מוש.

לזכרו של יגאל בשן קבלו פיקצ׳ר מהאוסף של מתי סולומון שבו שניהם עדיין צעירים.

צעירי אשדוד נרתמו על ידי תורם אלמוני כדי לשמח חולים בבית החולים תל השומר, ויחד עם תחפושות מאגדות, קופיקו ופיקצ׳ו עשו שמח לכל החולים.

והנה תיעוד מעוד הצגת ילדים לחנוכה עם השחקן יוסי ריימונד וצוות השחקנים של ״שרי וברי״ שהוצגה בנשר — כל הצוות מאחורי הקלעים.

פיאנה דנילובסקי לא מפסיקה להתאמן ומתמידה כל כך כדי שהפיגורה תהיה לא פחות ממשולמת ליציאה של יום שישי.

שני כהן הצטלמה על רקע נוף מ-ה-מ-ם של העיר חיפה. למרות הגשמים היא לא ויתרה והשיגה את הפריים המושלם.

ואלה אבישג אלבז ובן זוגה רועי ביסמוט שחגג השבוע יום הולדת. לרגל המאורע היא הדביקה ברכה מרגשת על הקיר בפייסבוק.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר