מרתה מתזזת
מרתה מתזזת

קבלו אותו במחיאות

השבוע במדור שגיא הרשקו ופבל טולצ'נסקי מאחדים כוחות

פורסם בתאריך: 12.8.18 13:09

     

ג׳ולי זריהן לובשת ירוק זית וטסה למילואים, אולי עכשיו נצליח לישון בשקט.

יעל סניגר לוקחת יום חופש ויורדת לחוף. למרות החום הכבד של אוגוסט, היא נראית מושלם בשמלה.

תקחו דוגמה מהמאפרת ליאור רואימי שלא מפסיקה לעבוד על פיתוח הגוף שלה. ואם תשאלו אותה, היא בטוח תגיד שהיא חכמה כשטן ויפה כפליים.

קלי דבש הלוהטת חגגה השבוע 20 קיצים, וזו בוודאי סיבה למסיבה. את סוף השבוע היא העבירה במלון אורכידאה בהרצליה ושוב הראתה למה היא אחת הבנות הכי מבוקשות באזור הדרום. עד 120!

השבוע נפתח רשמית המגנום בר בנמל תל אביב, שהשנה מארח את השף ושופט משחקי השף יוסי שטרית בשיתוף פעולה מיוחד. ובין אלו שהגיעו להתפנק על מגנומים מעשה ידיו של שטרית היו האשדודיות ליבר בלילתי ורומי אברג’יל, שהגיעה עם אימה ואחיותיה

צילום ראובן שניידר

איב אנד ליר, הלוא הם האחים צחי ואלירון בוזגלו מאשקלון, נצפו השבוע בחדרי הקריוקי ביט באשדוד, ששם הם הרימו חאפלה של השמחות כמו שרק הם יודעים והראו שגם להם מתחשק לצאת מהאולפן ופשוט ליהנות מהחוויה.

בזכות הפאדיחה הקטנה שקרתה בסופ”ש במתחם הסווט סטאר (דליפת כלור או משהו כזה בבריכה למעלה) ובגלל שכמה חנויות פונו מהעובדים, צוות ״4שף״ מצאו רגיעה על כוס קפה בבית קפה הסמוך ״גרג״.

כבר כמה חודשים טובים שמתמודדת למלכות היופי לשנת 2017 מיכל אלבז מטיילת בכל רחבי דרום אמריקה, והנה עוד פיקצר מחוף מושלם בדרום מקסיקו.

בנות, הכירו את אלון טייב, שרק לפני כמה ימים פתח חשבון אינסטגרם, ותסמכו עליי בקרוב החשבון יתמלא במאות עוקבות, אז תמהרו.

נטלי קודליקן לקחה פסק זמן מהצבא וקפצה לסטודיו לחדש את האוסף התמונות שלה, כמובן תוכלו למצוא עוד כאלה בחשבון האינסטגרם שלה.

כמו כל עם ישראל, גם אנחנו הופתענו לראות את טל גורדון עולה לאודישן בתכנית "אביב או אייל" כשהיא בחודש שמיני להריונה, ואחרי שהצליחה לעבור את מבחן הקהל היא נכנסה לנבחרת של אייל גולן. בהצלחה מהממת!

בעיצומה של עונת החופים אביחי אזולאי הרווק הנחשק באשקלון הותיר את חבריו לקבוצת ניסאן וירד למלון מלכת שבא באילת. לאורך כל סוף השבוע עקבנו אחריו באינסטגרם, והבחור פשוט נהנה מכל דקה, וכמו שאומרים: “תמונה אחת שווה אלף מילים”.

תכירו את נויה כהן, בת 22, שבקרוב מאוד תתמודד על כתר מלכת היופי ישראל דרום, שאותה מארגן הצלם צח טייר. רגע לפני התחרות נצפתה מדגמנת לה במלון קיסר שבאילת. אנחנו הוקסמנו.

 

מרקו ״סקלק״ עייש לא מפספס יום אחד של חוף, נראה כאילו גר שם. וחברים, תסמכו עליי, הוא מדריך מעולה בגלישת גלים וערבובים.

אלינה אנדרייב לקחה את החופש הגדול כדי להתמקצע בבניית ציפורניים, ולמרות זאת היא מוצאת זמן לצילומים ובילויים.

השבוע חולקו מתנות לעובדי עירייה שהגיעו לוותק של 25 שנה, וכמובן שושנה בן שבת קיבלה תעודה ואף התעקשה על מזכרת קטנה, כמובן הייתי שם לתעד. מאחל עוד הרבה שנים של עשייה.

בכל שנה דוד קקון מארגן עבור חמישה בנים או בנות שידם אינם משגת את בר או בת המצווה של חלומותיהם. הוא רתם 20 בעלי עסקים, והם תרמו את הדי—ג’י יורם סויסה והזמר קובי אפללו, שבאו ועשו את הערב להכי שמח שאפשר. שאפו צדיק!

אריק ג’ורנו, צלם בזכות ששמו הולך לפניו, נכנס לתחום ההפקות. אז עכשיו תוכלו למצוא אצלו חבילת פתרונות לאירוע שלכם: מגנטים, עיצוב גרפי, די—ג’י, בלונים, עשן וזו רק רשימה חלקית. תצליח!

 

יום שישי, חוף הקשתות, חום אימים ומוזיקה מקפיצה. עד כדי כך שרקדנית הברייקדאנס מרתה — הידועה גם כבאדגירל — אשכרה התעופפה בעוד מהלך מקורי.

מר כלב חוגג את יום הולדתו השביעי, וכצפוי רתם את חיים ודורון בנישו שיכינו לו סופר עוגה, כי מר כלב חוגג רק בגדול, אחרת אין טעם לחגוג.  ומי שרוצה להרגיש מר כלב ליום אחד יוכל להצטלם עם העוגה ביום חמישי.

שלוש שנים עברו מאז רועי ביסמוט עשה טעות והציע טעימה מההמבורגר שלו לאחת ויחידה אבישג אלבז. היום הם כבר חולקים המבורגרים באופן שוטף. מברוק חברים!

במקום להעביר את יום שישי האחרון בבישולים לשבת, שאולי טלקר אסף את האישה והבנות והמשפחה יצאה לפארק המים ימית 2000 לשישי של בריכה, שמש ומגלשות וחזרו לאשקלון עייפים אך מרוצים.

הספר יוסי טייטל סיים השבוע בהצלחה מרובה את קורס הספרים במספרה של ג’ונסון, ששם למד במשך תקופה של חודשיים את רזי המקצוע, ואנחנו בטוחים שאתם תהיו בידיים טובות ומקצועיות. מומלץ בחום!

אנחנו לא יודעים איך הם הצליחו לעשות את זה, אבל ביום ראשון האחרון ניר קטן ומתן אמור הגיעו לאמפי בראשון לציון להופעה של הזמר הכי חם שיש עומר אדם. אז לא נספר לכם איך הם השיגו כרטיסים, רק נאמר שהייתה הופעה ששווה כל שקל.

השחקן האשדודי גנאדי (ג’ני) פליישר נפגש ביום חמישי במסעדת “בווריה” באשדוד עם מיכאל מושונוב, דניאל ליטמן וג’ף וילבוש מגרמניה שהגיע עם בת זוגו (לה הציע נישואין יום לפני הפגישה והיא אמרה כן). כל הארבעה משחקים בסדרה בריטית חדשה “The little drummer girl” (המתופפת הקטנה) עבור הבי.בי.סי בחודשים האחרונים. פליישר מוכר לנו בין השאר בתור “נתי” בסדרת הפרסומות לפריגת לצדו של שלום מיכלשוילי.

צילום איתן פלישר

את אורלי יפרח כולכם בוודאי מכירים, אבל מה שאתם לא יודעים זה שבימים אלה היא יצאה לטייל בניו יורק המדהימה, בזמן שאצלנו התפוח הגדול נמצא רק במקרר. אז רגע לפני גיחה לפסל החירות היא הצטלמה על רקע העיר היפה בעולם והותירה את כולנו נפעמים.

תגידו מזל טוב או שפשוף נעים (מה שתבחרו) לאיתי אשכנזי שהצטרף רשמית לשורות צה”ל השבוע. אשכנזי חגג את הגיוס יחד עם המשפחה והחברים, ואלו ליוו אותו לבקו”ם.


אחרי שלוש שנים ארוכות עמיחי נצר, שמוכר לכם כברמן בפטריקס אשקלון, הגיע בפעם האחרונה לבסיס חיל האוויר, אמר שלום לחברים וגזר את החוגר. ברוך הבא לאזרחות ואל תשכח לנצל כל רגע ממנה.

גם הכדורגלן עמית טופורסקי סיים השבוע את שירותו הצבאי וגזר את החוגר על רקע האמרים שלצדם העביר את שירותו נאמנה בבסיס ג’וליס. הבועט יוכל להתרכז עכשיו בדבר שהוא הכי אוהב, אבל אין ספק שהוא יתגעגע לחוויות שהוא צבר.

ומהמשוחררים הטריים לזו שנמצאת עכשיו בטיול אחרי צבא שלה: תכירו את אדווה יהודאי שהמריאה לאחרונה להודו לכמה חודשים של שקט, שלווה והרבה ירוק, כמו שאתם רואים.

הזמר שלנו מאור מויאל, שלפני כמה חודשים עשה את צעדיו הראשונים על מרקע הטלויזיה, מגיע עכשיו ליוטיוב כמר שכנוע ומפרסם רשת מלונות גדולה, שווה צפייה.

המאמנת האישית שונטל גפני, ואין כל קשר לעורך שלנו, לא מפסיקה עם הכושר ומוכנה להכין את כל העולם למראה המושלם. אה וכמובן, היא לא מפסיקה לאחל לכולם בוקר (ח)טוב.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר