אבנר מלכה. מרגש

פלאטו את דיין

אליק חוגג אהבה, ליאור עלה לתורה, מה קורה במיקונוס? ומי באירופה?

פורסם בתאריך: 2.8.18 12:12

     

בזמן שאנחנו חגגנו את יום האהבה באופן מצומצם, אליק רטושני החליט, כהרגלו, ללכת בגדול ולקח את בת הזוג אווה ויליקובסקי לסוף שבוע מפנק ומלא באהבה במלון הוד המדבר בים המלח. אנחנו דאגנו לכם לתיעוד מלבב.

ליאור צ’רטקוב חגג השבוע י”ג שנים ועלה לקרוא בתורה בבית הכנסת חת”ם סופר לצד משפחתו וחבריו. אנחנו נאחל לו שכשם שזכה לתורה ולמצוות כך יזכה להמשיך לעשות חיל ולהצליח בכל אשר יבחר!

הדוגמנית האשדודית, דאריה פלאט, החליטה להעביר את הימים האחרונים בחופים של מיקונוס והציגה גזרה מדהימה וגם לא שכחה להתאים את הביקיני המנומר למשקפיים המנומרים, וכמו שאומרים אצלנו: רררר…

אחרי שלמדנו להכיר אותה כזמרת מרגשת וכיוצרת ענקית, יובל דיין נשארת על הבמה, אבל על זו של הבימה. הנערה והתלתלים משתתפת בימים אלו בהצגה "מיקה שלי" ומספרת שהיא הצטמררה לגמרי ובטוחה שגם אתם. אתם עדיין פה? לכו לקנות כרטיס.


אחרי שסיימה את “חופשת המחלה”, שלה אנה זק חזרה להתרוצץ על הבמות והגיעה לעיר התיירות של ישראל, אילת, בשביל עוד הופעה בלתי נשכחת. בקרוב כאן באשדוד.

השבוע חגג עו”ד אלעד דנוך את יום הולדתו ומטר הברכות המלבבות שנחתו עליו היה מרגש מאוד. בכל זאת לא יכולנו שלא לברך בעצמנו ולאחל לו המון מזל טוב ושימשיך להביא לאשקלון הרבה כבוד בזירה המשפטית והציבורית. עד 120!

אחרי שסיים בהצלחה את המבחנים האחרונים לתואר במשפטים אוראל בן מיכאל יצא יחד עם משפחתו האהובה לטיול מרתק בנופים המדהימים של אוסטריה ובין שניצל וינאי לעוד כוס בירה הוא גם הספיק לתעד לנו את הנוף.

אחרי שנתיים שנדמו לנצח, הדוגמנית החביבה עלינו ספיר אלגרבלי אספה את כל הרכוש הצבאי שלה בחזרה לקיטבג, הגיעה לבסיס תל נוף בפעם האחרונה, נפרדה מהחברות והחברים, גזרה את החוגר ואמרה שלום לצה”ל.

אז אף על פי שכבר שנים היא גרה במרכז, פולינה רבינוביץ’ תמיד תישאר עבורנו אשקלונית מן המניין. בן זוגה קורן עמר לקח אותה לטיול רומנטי באיים המלדיביים ושם הוא כרע על ברכיו והציע לה להינשא לו, והיא לא היססה לשנייה.

תכירו את ספיר להב, בת 24 מירושלים, שהחליטה להגיע להתחרות בתחרות מלכות היופי של הדרום 2018, שאותה מארגן הצלם צח טייר. להב ירדה השבוע יחד עם שאר המתמודדות למלון קיסר באילת והוכיחה ש-50 אלף עוקבים לא טועים.


בשלישי האחרון התקיים טקס חנוכת משרד עו"ד רוני ינון, אושרית כהן ורעות שירה מורד ומי שהגיעו לכבד היו ראש העיר ד”ר יחיאל לסרי וממלא מקומו גבי כנפו, הח”כית רויטל סוויד ועוד מכובדים רבים אחרים שלא הפסיקו לדבר בשבחם והתרשמו מהפתיחה המהממת.

סשה נעומי יושקוב המהממת שלנו החליטה שהשנה היא לא מוותרת על אירופה לקיץ והמריאה לפראג המהממת. יושקוב בהחלט לא חזרה הביתה עם שקיות ריקות, אבל גם צברה לא מעט חוויות מהממות.

עבור אבנר מלכה, הבעלים של הקצה, לעזוב את הבר האהוב שלו לסופ”ש שלם זה לא פשוט, אבל כשאתה חוגג יום הולדת ויום האהבה ביחד זה טבעי שייקח את בת זוגו (ליהי גוטליב) לטבריה לחופשה יוקרתית ומפנקת כמו שרק הוא יודע.

אבנר מלכה. מרגש

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר