אפשר תמונה בסלקטור

שיק, והרבה

זמן החופשות הגיע, והדיוטי פרי בנתב”ג מעולם לא נראה צפוף כל כך. ובזמן שכולם מוציאים לנו את העיניים בסטורי, סלקטור גם מצטרף לחגיגה. תקנאו

פורסם בתאריך: 24.6.18 17:41

     

בתחילת השבוע הוזמנו לסינמה סיטי בתל אביב כל המי ומה ומו לאירוע האופנתי של השנה "שיק או שוק". במהלכו הוקרן הסרט "אושן 8" בהקרנה חגיגית. אז מי נשנש פופקורן בהצגה? כוכבת הריאליטי הטרייה מיטל ברכה, שהצטלמה עם מלכת היופי במיל' מעיין קריספין, הבינלאומית דורית ריבליס, הגאה רומי אברג’יל וכוהנת האיפור רוית אסף — כולן הביאו אותה בשיק מדהים ושום מילה על שוק.

מעיין ורומי בשיק או שוק

מעיין ורומי בשיק או שוק

ואם בשיק וזה, קמפיין תחרות מלכת היופי דרום 2018 תופס תאוצה, והרשימה הסופית אוטוטו נסגרת. וכדי להכניס את מלכות היופי לפעולה הצטלמו הבנות באמצע השבוע להפקה רטובה במיוחד בחוף הים. לכרישים, למי ששואל — שלום.

מלכת היופי דרום הטקס הכי נוצץ בארץ

מלכת היופי דרום הטקס הכי נוצץ בארץ

ועם קצת קונקשן ופרוטקשן מצאנו את היעד שאליו התעופפה המאפרת הדס כהן, שמטפחת לאחרונה זוגיות עם מסוקס לא מקומי. אני אתן כמובן לתמונה לדבר, ואתם יכולים להמשיך לדבר עד יוון.

רומנטיקה בסנטוריני

רומנטיקה בסנטוריני

 

קבלו מבזק בניחוח הדיוטי פרי. המסעדנית קורל ברבי התעופפה לספרד, אשת הנדל”ן בת אל נחמני גם ארזה וטסה למיקונוס, והקמע של שדה עוזיה איציק חכמון הלך על הגדול וטס לניו יורק. יאללה, ביי.

בת אל מתעופפת

בת אל מתעופפת

חכו, הייתה טיסה נוספת לשווייץ, אבל לא סתם טיסה כזו של שופינג ושופוני, אנחנו מדברים פה על משהו יותר רציני. רוצה לומר, הזמרת ספיר מסיקה קיבלה הצעת נישואים מגיל שטיינברג באחד המקומות הכי יפים בשווייץ, והרשת גועשת מהתרגשות.

הצעת נישואין בשוויץ

הצעת נישואין בשוויץ

אפרופו הצעת נישואים וזה, סגנית מלכת היופי דרום 2018 סהר עובדיה בהכנות מטורפות לחתונה עם שקד מלכה. מדידות פה, מדידות שם. דיאטה היא ממש לא צריכה, אבל עבודה לנפש כן. אז למי שרוצה לראות ולא לגעת היא מנהלת את בית הקפה בריוש ברוגוזין. תגידו שאני שלחתי, מקסימום לא תקבלו כלום.

סהר עובדיה אוטוטו חתונה

סהר עובדיה אוטוטו חתונה

היום יום הולדת בסימן מזל תאומים. למאפרת ולמורה אושרית רביבו, לשלומי פברציו בן דוד שקיבל וואחד קולאז’ מהחברה לירון ליום ההולדת, למסוקסת בר הרמס מגן יבנה ולמאיר בן גוזי היקר, שגם קיבל ברכה בהפתעה מהאישה שירלי, ויאללה בלגן.

המסוקסת מגן יבנה

בר הרמס המסוקסת מגן יבנה

הקולאז של פבריציו ולירון

הקולאז של פבריציו ולירון

חתונות, רבותיי, חתונות. הוא יצא עם דוגמניות, אין גל שהוא לא ריחף מעליו, הוא מקעקע בחסד עליון והכי חשוב שהוא בדרך לחופה. ליידיס אנד ג’נטס, תגידו מזל טוב לגולש ההורס יאיר אסרף, שעשה את זה עם ג’וליה בבלה וידה. שיהיה במזל!

בדרך לתחונה

לסלקטור נודע — ואל תשאלו ממי ואיך — שהפרזנטורית של הסווט סטאר ספיר אלגרבלי ויוני ארביב משחקים בקוצ’י מוצ’י. אותנו מעניין מכל הסיפור הזה מי קוצ’י ומי מוצ’י. פליז תעדכנו.

מי קוצ'י ומי מוצ'י

ספיר אלגרבלי ויוני ארביב. מי קוצ'י ומי מוצ'י

תם ונשלם הטיול הרומנטי מסביב לעולם של סתיו אבוטבול ואלמוג רגב. אז הייתה כמובן הצעת נישואים שתיכנס לפנתיאון ההצעות של סלקטור, היה גם יס איי דו והגיע רגע הנחיתה. אלמוג רגב חזר לפינת השף בפורטו, וסתיו תחזור בחורף, סתם נו…

סתיו ואלמוג נחתו

סתיו ואלמוג נחתו

אין רגע דל בחייה של נערת ישראל אדר גנדלסמן. אז אחרי שכבשה את קניון חוצות בשלטי ענק, הגיע הזמן להצטלם לשער במגזין האופנה "לאשה" ביחד עם מיס עיראק. ומי שלא מאמין, שיחכה למהדורת השבוע.

אדר גנדלסמן בלאישה

אדר גנדלסמן בלאישה

אז יש חתונה, ולא סתם חתונה: נערת ישראל במיל' קים אדרי ורוני בן מיכאל עשו את זה ביג טיים בהפקה לבנה במיוחד, ואנחנו כאן לספור את הימים עד לברית/ה.

סוכרזית מהממת הגיעה למסעדת אטמוספירה על הגג בסווט סטאר וקוראים לה מיכל שיר. וכן, היא מוכרת לכם מתחרות מלכת היופי דרום משנה שעברה, ששם היא זכתה בתואר חביבת הקהל. ושימו לב לזה: היא אוחזת. בחבר. מה חשבתם? בסכין.

מיכל שיר באטמוספירה

מיכל שיר באטמוספירה

ולפני סיום קבלו פינוק של תמונה מיבנה הרחוקה. ומי באייטם? המודליסטית רון לוסקי שסופרת את הימים לשחרור בפינצטה. לוסקי קיבלה אפטרון קטן לצילומי אופנה למותג חינה מוכר, גזרה קופון וחזרה לבסיס. החיילות של היום זה לא החיילות של פעם.

רון לוסקי סופרת את הימים לשחרור

רון לוסקי סופרת את הימים לשחרור

ולעונג שבת חותמים את המדור שני גברברים (ומי אמר שיש רק בנות במדור?) שביקשו יפה תמונה בסלקטור. ואני, אתם יודעים, בחיים לא אומר לא. מכירים? תייגו ושתפו.

אפשר תמונה בסלקטור

אפשר תמונה בסלקטור

מציצים

האינסטגרם של דורין בוזגלו

לדורין בוזגלו, נצר למשפחת הזהב באשדוד, היו ועדיין יש את הנתונים להצליח בעולם הדוגמנות: גוף חטוב, גובה מתאים ויופי חבל”ז. קראו לה פעם בר רפאלי האשדודית. היא עבדה כמו כל המשפחה בחנויות הזהב המשפחתי, אבל לא מזמן, בגיל צעיר יחסית, היא פתחה עסק לבלונים “בלונלי”. ברור שהאינסטוש שלה עמוס בסידורי בלונים וברור שיש מלא תמונות עם החבר רביד, אז כן, היא תפוסה. הכתובת לניג’וסים: dorin_bouzaglo.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר