נופר צבאן
נופר צבאן

לכבוד הקיץ שהגיע

מצעד הגאווה נחגג בשישי האחרון בתל אביב והוציא כרבע מיליון איש לרחובות. אוטוטו המצעד יגיע לאשדוד, ומעניין כמה יגיעו. תיכנסו, יש חגיגה

פורסם בתאריך: 17.6.18 11:39

     

לפני שנכניס קצת צבעים של גאווה למדור, נעדכן שעינב בובליל שחררה לאומה את הבשורה החדשה: היא בהיריון רביעי. הרשת גועשת ומתרגשת, ונא להתנהג בהתאם.

הריון רביעי לעינב בובליל

הריון רביעי לעינב בובליל

ואם בריגושים, שמחה במערכת “כאן דרום” ובאשקלון רבתי: עורכת הספורט גייל מיכאלי והצמוד אלון אליהו שחררו תאריך ליום החשוב: 31.10.18. נו, רשמתם? ולסלקטור נודע שהולכת להיות נציגות מכובדת מעולם הספורט בארץ.

גייל ואלון סגרו תאריך

גייל ואלון סגרו תאריך

ויש גם מסיבת רווקות שנחגגת בהוד והדר בלאס וגאס. אז עד שעדן סבן ואדם טל ישחררו תאריך ולוקיישן, לחתונה עדן חוגגת עם כל הבסטיז מסיבת רווקות בלתי נשכחת בלאס וגאס, וכל מה שקורה בלאס וגאס נשאר ב… תמשיכו אתם.

עדן חוגגת רווקות בלאס וגאס

עדן חוגגת רווקות בלאס וגאס

אז כן, עונת החתונות בשיאה ואפשר להרגיש את זה בשבועות האחרונים בסלקטור. אז אחרי תיעוד מסיבת הרווקות, האירוסים ובכלל, הבלוגרית תם בר אמר נשואה כדין וכדין עב”ל בן אודרן, שיהיה במזל.

מזל טוב לבלוגרית תם בר אמר

מזל טוב לבלוגרית תם בר אמר

קבלו אייטם שכולו סלפי: חן סיבוני עשתה את זה עם עדן בן זקן, שיר פרידמן והזמר סטפן בפריים אחד, וספיר אלגרבלי וספיר פשלי העלו זיכרונות בתחילת השבוע מתחרות מלכת היופי דרום והרימו סלפי כל כך יפה שבא בכות. קדימה, תבכו.

עדן וחן בסלופש מפואר

עדן וחן בסלופש מפואר

פעמיים ספיר לזכר הימים

פעמיים ספיר לזכר הימים

פרידמן וסטפן חוגגים

פרידמן וסטפן חוגגים

קניון גירון באשקלון לבש השבוע חג עת הרימו שלט בגודל קיר של נערת ישראל במיל’ אדר גנדלסמן, שהפכה לשגרירת היופי של הקניון. אז יש חיים אחרי תחרות מלכת היופי.

אדר גנדלסמן בקניון חוצות

אדר גנדלסמן בקניון חוצות

אחרי תחקיר מעמיק, שכלל ריגול, צלחות לוויין ומטוסים, גילינו היכן נמצא הקעקוע הנסתר של הסוכרזית טלי נוביקוב, ובכן, הוא מתחת לחזה. ותודה לתחקירנים של סלקטור.

הקעקוע של טלי נוביקוב

הקעקוע של טלי נוביקוב

אמנם את תואר מלכת היופי של ישראל היא לא קיבלה, אבל סימה מלסה קיבלה בתחילת השבוע תואר ראשון בכלכלה ומינהל עסקים. אני אומר שהיא הולכת לכבוש, תרתי משמע.

התואר של סימה מלסה

התואר של סימה מלסה

והגיע הזמן לפרוס את עוגת יום ההולדת ל”חתיכות”: מעצבת הבלונים דורין בוזגלו חגגה את הגיל שאפשר להתחיל, המעצבת אליה שטרית סלברייט 22, המאמי של המדור גל אהרון עיגלה ל-20, ו18- שנים של חוקיות מלאו לנופר צבאן. יאמי של עוגה.

גל אהרון סלברייט 20

גל אהרון סלברייט 20

דורין ורביד. ים של אהבה

דורין ורביד. ים של אהבה

חוקיות לנופר צבאן

חוקיות לנופר צבאן

טוונטי טו לאליה שטרית

טוונטי טו לאליה שטרית

אפרופו ימי הולדת, יש כאלה שחוגגים יום הולדת יום, יומיים, מקסימום שלושה ימים, ויש כאלה שעושים מיום ההולדת קרנבל מתמשך של שבועיים לפחות. רוצה לומר, אביגיל רביבו מאריכה את חופשת יום ההולדת שלה בשבועיים בספרד עם דודו אוואט. לא מפריע.

יש לי הרגשה שלפעמים המדור עושה מנחוסים פה ושם. אחרי סקירה ומעקב מתמשך אחרי בני פרץ, סוכנו של אייל גולן, אנחנו מתבאסים לבשר שבני שבר את הרגל. בני בני, ילד רע. המזל הוא שחן אילוז תמיד בסביבה, וזה הזמן להתפנק. רק בריאות.

חן אילוז מפנקת

חן אילוז מפנקת

והגיע הזמן לקצת צבעים של גאווה במדור. אין לנו מקום רבע מיליון, אבל יש לנו מקום לשלוש כוכבות מלאות בגאווה שצעדו במצעד הגאווה: רומי אברג’יל הגאה, ליבר בלילטי ההורסת וניקול יונתן המושלמת. דיווה נריע, דיווה ויקטוריה, אפרודיטה.

הגאווה של ליבר בלילטי

הגאווה של ליבר בלילטי

יש ברומי גאווה והיא תנצח

יש ברומי גאווה והיא תנצח

גם ניקול במצעד הגאווה

גם ניקול במצעד הגאווה

ולפני סיום, המונדיאל לא פסח גם על הבינלאומית דורית רבליס, הפרזנטורית של טוונטיפורסבן, ולקראת המונדיאל שחל השבוע היא הוזעקה לסטודיו לצילום קמפיין ספורטיבי במיוחד לקראת אליפות העולם בכדורגל.

ואת המדור חותמת, ותודו שהתגעגעתם, דניאל טוהר יפרח, הסופרמודל שגוזרת קופונים אינספור מעבר לאוקיינוס. בין קמפיין לקמפיין מצאה דניאל זמן למשחק הטניס, לא נגענו.

 

מציצים

האינסטגרם של תמי מונטג

השבוע הצצנו לחשבון האינסטגרם של תמי מונטג, שעזבה השבוע במפתיע את תכנית הריאליטי "האח הגדול". תמי מונטג היא בתה של אסתי ויינשטיין ז”ל, שבעבר חיה עם משפחתה החרדית באשדוד, ובה גם מצאה את מותה הטראגי. אם אתם רוצים המשך לסיפור, תוכלו להיכנס לגוגל. בחשבון האינסטוש של תמי לפני הכניסה לבית האח היו 2,000 עוקבים, נכון לרגע זה הוא קפץ ל-23 אלף עוקבים, ואנחנו מאמינים שמספר העוקבים עוד יעלה. עבודה מחוץ לבית האח לא תחסר לה, שכן תמי היא סטייליסטית במקצועה. הכתובת למשלוח לייקים והצעות עבודה לסטיילינג ובכלל היא tammymontag, בהצלחה!

 

צילומים אורי קריספין, יח"צ, אלבום פרטי, אינסטגרם, פייסבוק

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר