ישי ריבו ומנהלת מחלקת טיפול נמרץ ילדים, ד״ר נועה רוזנפלד יהושע

מה עשה הזמר ישי ריבו בבית החולים אסותא באשדוד?

פורסם בתאריך: 26.4.18 14:57

     

הזמר ישי ריבו, הגיע היום (חמישי) למחלקת טיפול נמרץ ילדים בבית החולים אסותא אשדוד ע״ש סמסון, לבקשת דניאל ולאה, הוריו של הנער שטבע, חיים יהודה.
ריבו עמד ליד מיטת הנער ושר לו שירים רבים האהובים עליו. הוריו של חיים יהודה, הודו מקרב לב לישי ריבו שהגיע במיוחד לבית החולים ושר את מיטב השירים לבנם, שנמצא עדיין במצב קשה. ההורים מבקשים מהציבור, ״להמשיך ולהתפלל לרפואתו השלמה של חיים יהודה, אנו מצפים לעוד ניסים״.

בזירת הטביעה. צילום: איחוד הצלה

זירת האירוע, צילום: איחוד הצלה

כזכור, בתחילת החודש בחור ישיבה כבן 16 המתגורר בתל ציון נמשה מהמים בחוף גיל על ידי אזרחים כשהוא ללא הכרה. כידוע, חוף גיל אינו חוף רחצה מוכרז.

כוחות הצלה שהוזעקו אל החוף העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה. למרבה הנס חזר הדופק – והוא פונה לבית החולים אסותא באשדוד כשמצבו קשה. אליהו שיין, חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה, סיפר: "למוקד איחוד הצלה התקבלה קריאה על על נער שנמשה מהמים בחוף גיל על ידי אופנוע ים שחלף בסמוך ונתקל בנער הטובע. "כשהגעתי לזירה יחד עם חובשים נוספים ביצענו בו פעולות החייאה ולמרבה הנס חזר דופק. לאחר מכן הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים כשמצבו מוגדר קשה".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר