אחווה וטל מתאחדים. מתוך: "חתונה ממבט ראשון", קשת 12

סוף לסיפור: האם אחווה סיטבון וטל כוכבא הפרידו כוחות?

כבר שבועות שרק שאלה את עניינה את צופי "חתונה ממבט ראשון" והיא האם הזוג הפוטוגני נשאר ביחד עד עצם היום הזה?

פורסם בתאריך: 23.1.18 22:13

     

בום. היום בתשע בערב הגיעה התכנית "חתונה ממבט ראשון" לסיומה. עם הפולו- אפ על הזוגות, לאחר חצי שנה. בפרק האחרון החליטו טל ואחווה להמשיך ביחד אחרי חמישה שבועות ביחד, אך לאחר שמצלמות כבו, כבה משהו נוסף. "לא היה לנו בשום שלב אורח חיי נורמלי. הכל היה מאוד אינסנטסיבי" כוכבא פתח את הערב במונולוג. "זה היה נראה מושלם. רק חיכנו שהכל יגמר, שהמצלמות יכבו והיינו בטוחים שמשם זה יהיה הרבה יותר קל טבעי והכל. ואין לי הסבר לזה, פשוט זה היה ההפך".

ואנחנו חשבנו שזה לנצח. מתוך:חתונה ממבט ראשון קשת 12

סיטבון הוסיפה את הצד שלה "טל רצה לקחת דירה שהיא לא לטווח ארוך, ואני רציתי דירה לשנה, זה המשיך בזה שנשארנו בחיפה והמתח שנוצר בנינו, החילוקי דעות בעניין הדירה יצרו משהו לא טוב בנינו. הדירה היתה סימבולית לחילוקי הדעות בנינו. אני יודעת מה אני רוצה והולכת לכיוון הזה ועושה הקרבות אבל טל היה לו רצון וזה תהליך. אני מבחינתי כבר רוצה את הפינה שלי, את המשפחה ואיפה שהוא הרגשתי שהוא שם לי מקלות בגלגלים".

"זה הרגיש לי שטיפסנו על עמוד צר וגובה שעולים למעלה הוא מתנדנד, אבל למטה אין לו בסיס" המטארפורה לא עזרה, הפצצה הוטלה "החלטנו שזה לא מסתדר ולא צריך בכוח. אחרי שלושה שבועות נפרדנו".

טל ואחווה נפגשים לראשונה, מתחת לחופה. צילום:קשת 12

"מפה לשם, נפרדנו" אחווה מסכמת, בדמעות "נפרדנו, אני עברתי לגור עם חברה בתל אביב, הייתה לי תקופה קשה, הכל התפוצץ לי בפנים. וואו איפה אני? פתאום אני לבד. מה עושים מכאן? היה לי ממש משבר. תקופה קשה. פיתחתי רגשות לטל והיה לי מאד קשה הנתק, התמודדתי עם פרידה. כאילו נפרדתי עם מישהו שהייתי איתו כמה שנים". טל לא נשאר חייב "אולי פספסתי משהו טוב, ומצד שני אני הולך עם מה שאני חושב ומה שצריך לעשות אני לא עושה דברים בכוח, גם אם אשאר לבד"

אבל

מסתבר שבסוף יש גם אגדות שמחות. לאחר שהתכנית עלתה לאוויר, ובאופן טבעי למדי, הם חזרו אחד לשנייה- הפעם זה עבד!

והפעם זה יסתיים בחתונה. בסוף הפרק, שצולם ממש בימים האחרונים המריבה היחידה הייתה מתי תהיה החתונה האמיתית, הדיון הוא האם זה 2020 או בשנה הבאה?

איך אנחנו אוהבים סופים שמחים!!!

איך אתם יפים, ביחד. קרדיט: קשת 12

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר