צילום מסך: מתוך תכנית הבוקר של אברי גלעד, "רשת 13"

אשדוד בכותרות:

עיר הנמל הדרומית, מחזקת את מעמדה כמעצמה תרבותית, תיירותית וקולינרית כאחד

פורסם בתאריך: 16.12.17 22:52

     

לטובת כל מי שפיספס, אתמול, (יום ו'), בשעה: 09:48, בערוץ 13 של הזכיינית "רשת", התארח ארז לנדאו, מורה דרך ומפיק טיולים מיוחדים בישראל, בתכנית הבוקר "העולם הבוקר", בהגשתם של אנשי התקשורת ומגישי הטלוויזיה, אברי גלעד והילה קורח.

לנדאו, מחזיק בפינה קבועה בתכניתם של גלעד וקורח שנקראת: "קום והתהלך בארץ", בעוד כל פעם מסקר הוא זווית תיירותית על עיר מסוימת בישראל. הפעם, בתכנית ששודרה אתמול, תיאר את האטרקציות התיירותיות של עירנו היפה אשדוד. לנדאו, פתח באומרו: "בקיצור, יש הרבה מה לחפש באשדוד. זאת עיר נהדרת. אני באופן אישי, מרגיש שגיליתי אותה מחדש ואני מתפלא שאנחנו לא יותר נודדים לשם מתל-אביב, מה שמצחיק זה שפגשתי את יוני, מ"תיירות אשדוד", והוא אמר לי: "גם אני לא נוסע כל-כך הרבה לתל-אביב, כי יש כל-כך הרבה מה לעשות פה, שאני לא רואה סיבה לצאת".

 

תחילה, תיאר לנדאו את רצועת החוף הרחבה, המרשימה והנקייה של העיר לרבות המצודה הביזנטית בהמשך, תיאר את הכיכרות המרהיבות שמככבות בחשבונות האינסטגרם של תיירים מרחבי הארץ והעולם כאחד, את המוזיאון לתרבות הפלשתים ע"ש קורין ממן, את טיולי הסגווי שניתן לקיים לאורכו של נחל לכיש ולסיום, קינח בנפלאות הקולינריה העשירה באשדוד-"קפה ליון"-רשת בתי הקפה המקומית הממוקמת במתחם ה"ביג פאשן"-אשדוד, מסעדת הדגים "אלאדין" בטיילת והגרסה האשדודית ל"מזנון"-"פיתה בסטה", הממוקמת באזור התעשייה בעיר ומציעה בשרים בתוך פיתה, כאשר קיים מענה אף לצמחונים שבינינו, ירקות ובטטות עם זרעי תיבול מעל.

לפניכם סרטון מתוך התכנית:

צילום: מתוך תכנית הבוקר של אברי גלעד, "רשת 13"

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר