חיון. צילום: יח"צ

עופר חיון משחק אותה

אנחנו מכירים בית ספר שממש לא תרצו להבריז מאף שיעור שלו. למה? כי המורים הם עופר חיון, מוריס כהן, הילה סעדה, דין מירושניקוב ודניאל ליטמן! חושבים שגם אתם יכולים להיות כוכבים? זה הזמן

פורסם בתאריך: 1.11.17 12:12

     

לאחר מחזור ראשון מאוד מוצלח שהסתיים עם 15 בוגרים שלמדו מטובי השחקנים איך לשחק מול מצלמה, ממשיך השחקן האשדודי המוכשר עופר חיון את מגמת המשחק שלו במקיף ו'. השבוע כבר נערך לתלמידים החדשים מפגש הכרות. מי שילמד את השחקנים לעתיד בניצוחו של עופר חיון יהיו  הכוכבים הגדולים : מוריס כהן, הילה סעדה, דין מירושניקוב ודניאל ליטמן שמככבים על בסיס יומי על מסכי הטלויזיה שלנו וביחד הם פותחים מחזור נוסף של בית הספר למשחק שנה שלישית ברציפות. תלמידי בית הספר יהנו מחוויה כוללת ומהכשרה בקורס שכוללת: היכרות עם עולם הקולנוע והטלויזיה, עבודה מעשית מול המצלמה החל מהשיעור הראשון, עקרונות המשחק וטכניקות עבודה משחקיות, עבודה על מונולוגים וסצנות ושיעורי הכנה לאודישנים עם מלהק מקצועי. עופר חיון סדנאות משחק הינו בית הספר המקצועי ביותר שנפתח באשדוד ומאגד בתוכנית הלימוד שלו את כל יסודות המשחק.

לפרטים והרשמה ניתן להתקשר : 050-5557181 או בפייסבוק : עופר חיון – סדנאות משחק

קצת רקע על עופר חיון, לא שבאמת צריך..ועדיין :

בוגר הסטודיו למשחק "הדרך"  מייסודו של אייל כהן,משחק מול מצלמה רותי דייכס" ,עוסק בהוראת משחק שבע שנים. שחקן :להיות איתה,הלהקה האחרונה בלבנון,פולמון ,אופוריה,ילדי ראש הממשלה.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר