דואק בזמן החופה
דואק בזמן החופה

בתפקיד הרב המקדש מתחת לחופה: הספר שמוליק דואק. צפו בתיעוד

הספר האשדודי האהוב שלא ממש מחבב את הרבנות, תפס אמש את מקומו של הרב בחתונה וקידש בני זוג מתחת לחופה, "איזה כבוד ואיזו זכות שבחרו בי"

פורסם בתאריך: 13.3.23 09:16

     

זה נראה קצת בלתי נתפס בהתחלה, אבל כשמסתכלים טוב בסרטון רואים את הספר האשדודי והפעיל החברתי, שמוליק דואק מקדש זוג תחת החופה. מי שמכיר את דואק יודע שיש מרחק רב בינו לבין תפקיד של רב ובאופן כללי הוא די סולד מהרבנות וממה שהיא מייצגת.

אז איך זה קרה? דואק מספר כי זה הגיע אליו בהפתעה מוחלטת, כאשר לפני שבועיים הוא קיבל פנייה מלקוחה טובה שלו, "אמרה לי שיש לה איזה רעיון משוגע, ושהיא מקווה שאני אזרום איתו. אני תמיד זורם עם דברים לא שגרתיים, ומיד הסתקרנתי לשמוע ואז זה הגיע: 'האם תהיה מוכן לערוך לנו את טקס הנישואין ?'. נשארתי פעור פה מההצעה, קצת בהלם. עוד לפני שהספקתי להגיב, היא הוסיפה 'לא יכולתי לחשוב על מישהו שיותר מתאים ממך'".

חובה לצפות בסרטון המשעשע והמרגש:

אז דואק שכאמור הופתע מההצעה "וואו. מי יכול לסרב להצעה כזאת? איזה כבוד ואיזו זכות שבחרו בי. אז אמרתי כןןןןן!!!!! נפגשתי עם שניהם, שאלתי שאלות, קיבלתי מידע ופרטים, וישבתי לכתוב להם משהו קליל והומוריסטי. והחל מלפני מספר דקות, הם הפכו לזוג נשוי. מאחל המון אושר והצלחה לסיגלית וגיאורגי".

אותנו זה לא הפתיע שדואק כל כך אהוב על ידי לקוחותיו, הרי רק לאחרונה ההמספרה החברתית שלו נבחרה לאחד משלושת העסקים השכונתיים האהובים בכל הארץ על פי עיתון "ידיעות אחרונות". במסגרת הבחירה בו יקבל דואק חבילת פרסום בשווי 50,000 ש"ח למשך שנה בעיתון ידיעות אחרונות ובאתר Ynet.

הבחירה בדואק. מתוך ידיעות אחרונות

הבחירה בדואק. מתוך ידיעות אחרונות


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר