שגית אמקייס
שגית אמקייס

עובדים מהלב: הכירו את שגית אמקייס מעיריית אשדוד

כבר 15 שנים ששגית אמקייס עובדת במינהל שירותים חברתיים בעיריית אשדוד ומסייעת במסירות רבה לחלשים ביותר בחברה שלנו. אבל החלק הקשה ביותר בעבודתה הוא לבשר את הבשורה המרה למשפחות שאיבדו את יקיריהן

פורסם בתאריך: 14.9.22 12:40

     

ספרי על עצמך.
שגית אמקייס בת 41, נשואה לישי ואם לשלוש בנות, גרה באשדוד. גדלתי והתחנכתי באשדוד ואני עובדת בעיריית אשדוד כ-15 שנה. גאה להיות חלק ממערך השירותים החיוניים הניתנים בעיר.

כמה מילים על תפקידך בעירייה.
אני עובדת סוציאלית באגף הרווחה, במינהל לשירותים חברתיים. בחלק מתפקידי מעניקה מענה בשעות לא שגרתיות, בכוננות לכלל תושבי העיר. כמו כן סיוע במקרי שריפות, דרי רחוב, קשישים, חסרי ישע בודדים, העברת בשורה מרה, אלימות במשפחה. הפנייה למוקד העירוני 106 במצבי חירום אישיים, חברתיים ועירוניים מתבצעת 24/7 והסיוע והמענה מתבצע 365 יום בשנה.

עיריית אשדוד

עיריית אשדוד

ספרי על מקרה שקרה במהלך עבודתך.
אחד המקרים שנחרטו בזיכרוני משנת 2017 היה מקרה בו הוזעקתי לבשר לאב על בנו שנהרג בתאונת דרכים עת ששהה בחו"ל. האב חי בארץ בגפו ולא היה לו אף קרוב לחלוק אתו את הצרה. במקרה זה צוות הבשורה המרה היה הכתף היחידה עבור האב הבודד. תחושת שליחות חשובה זו, להיות נוכחת עבור אדם זר ובודד ברגע הקשה ביותר בחייו מעניקה לי זווית ראייה אחרת ומעצבת אותי כאדם.

משהו שלא יודעים עלייך.
המקצוע כעו"ס, מפגיש אותי עם מצוקות לא פשוטות בחיי היומיום. פעילות גופנית עוזרת לי לפרוק מתחים ומסיחה דעתי מטרדות היום שעבר.

למי מחברייך לעבודה היית מפרגנת ולמה?
יש לי הערכה לחברות שלי, העובדות הסוציאליות ששותפות יחד איתי בכוננות לקבוצה, כמובילות חשיבה ופתרונות עבור תושבים הזקוקים להכוונה ברגעי משבר וצורך. זהו השירות החשוב והחיוני לתושבים שזוכים לקבל מענה מקצועי ואישי עבורם.


בשיתוף עיריית אשדוד


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר