יפה וילנסקי
יפה וילנסקי

עובדים מהלב: הכירו את יפה וילנסקי מעיריית אשדוד

למרות שיפה וילנסקי עובדת כבר 43 שנים במינהל הכספים בעיריית אשדוד, היא זוכרת את היום הראשון שלה בעבודה ואפילו את מי שקיבל את פניה והעניק לה את ההרשה שהיא שווה בין שווים

פורסם בתאריך: 30.8.22 11:41

     

ספרי על עצמך.
שמי יפה וילנסקי. נולדתי במרוקו ועליתי ארצה בגיל 7 לעיר אשדוד, בה אני חייה עד היום. בת 67, נשואה. נכה ורתוקה לכיסא גלגלים מגיל שנתיים (ממחלת הפוליו), אך אוהבת ועושה כל מאמץ על מנת לתפקד באופן עצמאי כמה שרק ניתן.

משהו שלא יודעים עלייך.
בהשכלתי אני מנהלת חשבונות סוג 1-2. אחד התחביבים שלי הוא כתיבת ברכות מובנות המעריכות את האדם אליו הן מיועדות.

כמה מילים על תפקידך ועל מקום העבודה.
אני עובדת בעירייה מזה 43 שנים. במסגרת תפקידי  באגף החשבות – התאמות ורישומים חשבונאיים, העברות בנקים, החזרי צ'קים, רישום של משכורות וקופות גמל. אוהבת את עבודתי בעירייה את תחושה הביטחון שמקום העבודה נותן לי ואת האווירה של בית, בזכות האנשים שהכרתי במהלך השנים והפכו למשפחה קרובה.

עיריית אשדוד

עיריית אשדוד

משהו מיוחד שקרה לך בעבודה.
חרוט בזיכרוני – יומי הראשון בעירייה. קיבל אותי בזמנו גלעד טרודלר ז"ל – שהיה ממונה על התקציבים. התרגשתי מאד מאחר וזה מקום עבודתי הראשון (והאחרון…) והוא בעצם פתח לי פתח לחיים רגילים ולהרגשה של שווה בין שווים. אני לא אשכח לו זאת. יהי זיכרו ברוך!

למי מחבריך לעבודה היית מפרגנת ולמה.
מבחינתי כל האנשים שעובדים איתי, קרובים אלי אחד אחד והם בליבי. אני מרגישה שזה הדדי ואני שמחה שנפל בחלקי להיות חלק ממחלקה שהיא בעצם משפחה גרעינית חמה ואוהבת – משפחת החשבות. העיקר שנדע ימים שקטים ושלווים – אמן ואמן!


בשיתוף עיריית אשדוד


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר