קרן בן סימון קופלר
קרן בן סימון קופלר

עובדים מהלב: הכירו את קרן בן סימון קופלר מעיריית אשדוד

קרן בן סימון קופלר, הגיעה לאשדוד מרמת גן, לפני 25 שנה ומאז לא עזבה את העיר. מסבה ניצול השואה היא למדה להעריך את מה שיש בחיים, ובעבודתה כאחראית על שירות הלקוחות באגף הגבייה, היא מאוד שמחה לתת מענה ולסייע לבני הגיל השלישי

פורסם בתאריך: 19.7.22 15:31

     

ספרי על עצמך.
שמי קרן בן סימון קופלר, בת 45, נשואה לרונן, אם ל-3 ילדים נפלאים, טוני, לני ומאריל המסבים לי אושר וגאווה. גרה באשדוד 25 שנה.

בילדותי ובשנות נעוריי גרתי ברמת-גן. גדלתי בבית סבתי וסבי מצד אבי לאחר שאיבדתי את אימי בגיל שנה וחצי. סבי שהיה ניצול שואה, היה לדמות שעיצבה את אישיותי וממנו למדתי להעריך את הקיים. שירתי בצבא בתפקיד משמעותי ורגיש לביטחון המדינה, לאחר הצבא עברתי להתגורר באשדוד ונישאתי לרונן בן סימון.

כמה מילים על תפקידך בעירייה.
הגעתי לעבוד בעירייה לאחר עבודה של 7 שנים בבית מרקחת. חיפשתי שינוי ובמקרה הגעתי לעבוד במחלקת חניה בעיריית אשדוד. הייתי סקרנית לגבי אופי העבודה והאינטראקציה עם מגוון רב של תושבים. אני עובדת במחלקה כבר 11 שנה ונהנית מעבודתי ומגיעה בחיוך כל בוקר מחדש.

בניין עיריית אשדוד. צילום: פבל

ספרי על משהו שקרה לך בעבודה.
תפקידי במחלקה – אחראית נושא שירות לקוחות באגף הגביה. עבודה מול קהל, תושבי העיר. אני מאוד אוהבת לעבוד מול אנשים, להעניק להם עזרה וסיוע אלו הם הערכים שגדלתי עליהם: נתינה, נחישות, התמדה ומקצועיות. בתקופת הקורונה שהיו סגרים הגעתי יום יום כדי לתת מענה ואת השירות הכי טוב שניתן ובמיוחד לתושבי הגיל השלישי שנתקלו בקשיים ושמחתי להיות להם לעזר ותמיכה לעיתים גם מחוץ לשעות העבודה. בנוסף לעבודתי מול הקהל אני אחראית על בקרה ופיקוח במטרה לייעל ולשפר את איכות השירות לתושב.

למי מחברייך לעבודה היית מפרגנת ולמה?
רוצה לפרגן לצוות שעובד לצדי, הם עבורי כמשפחה. למנהלים שליוו אותי במהלך השנים ולימדו אותי על חשיבות השירות לתושב. לעמיתה שלי, לירון בן שבת, שאני לומדת ממנה כל יום ומעבר לחברות בעבודה אני מקווה שנישאר זו לצד זו בעשייה משותפת.


בשיתוף עיריית אשדוד


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר