לירן זוהר
לירן זוהר

עובדים מהלב: הכירו את לירן זוהר מעיריית אשדוד

בתור טכנאי מחשבים באגף המחשוב, העבודה של לירן זוהר מתרחשת לעתים גם בשעות לא שעות. את שעות הפנאי הוא מקדיש להליכות ולקובצת הכדורגל האהובה שלו - עירוני אשדוד

פורסם בתאריך: 5.7.22 10:19

     

ספר על עצמך.
שמי לירן זוהר, בן 33, נשוי פלוס 2 ילדים, מתגורר באשדוד ועובד כ-11 שנים ביחידת המחשוב, במנהל כללי. בזמני הפנוי אני אוהב להרבות בהליכות לאורך טיילת אשדוד, לבלות ולטייל עם משפחתי. בימי שישי ומוצ"ש אני מגיע לאצטדיון הסינתטי באשדוד כדי לצפות בקבוצה האהובה עליי בכדורגל, מכבי עירוני אשדוד.

כמה מילים על תפקידך ועל מקום העבודה.
אני עובד ביחידת המחשוב, משמש כטכנאי מחשבים ורשתות תקשורת. עיקר עבודתי מתמקדת בשירות מהיר וסיוע לכלל מערכות המידע בעיריית אשדוד, גם בשעות לא שגרתיות. האחריות המוטלת על עובדי יחידת המחשוב מאוד משמעותית לעובדי הארגון בכלל ולתושבי העיר בפרט.
בעידן שבו הטכנולוגיה כל כך קריטית, העבודה הנעשית ע"י יחידת המחשוב היא מה שמוביל את כלל עובדי עיריית אשדוד לעבוד בצורה הטובה ביותר, וכך גם התושבים נהנים מזמן תגובה ומתן שירות מהיר של עובדי עיריית אשדוד.
יחידת המחשוב היא צוות מאוד מלוכד. בין העובדים ישנה הרמוניה וכמובן שיתוף פעולה מלא, ורצון מתמיד לשאוף לטוב ביותר ולהישאר בחזית הטכנולוגיה.

עיריית אשדוד

עיריית אשדוד

מקרה מיוחד שקרה בעבודה.
אני זוכר מקרה מיוחד שקרה לי בעבודה שאינו קשור לתפקידי. במסגרת עבודתי בעירייה התנדבתי בתקופת הקורונה בחסות העירייה, לדאוג על עטיית מסכה בקרב התושבים ולשמור על חוקי הזהירות בהתאם לתקנות הממשלה במסגרת המאבק למניעת התפשטות מחלת הקורונה. באותה עת הרגשתי שתרומתי עזרה לציבור ולעיריית אשדוד בניהול המשבר.

למי מחבריך לעבודה היית מפרגן?
הייתי רוצה לפרגן לכלל עמיתיי במחלקת המחשוב אשר עושים כל מאמץ על מנת להעניק שירות מירבי ומיטבי לכלל עובדי עיריית אשדוד, ובפרט ואורן זרגריאן – עמית מאוד קרוב שלי בעבודה ובצוות הטכנאים, אשר מגלה מחויבות מלאה לעבודתו ומגלה מסירות גדולה לעובדי עיריית אשדוד בשירות האיכותי של יחידת המחשוב.


בשיתוף עיריית אשדוד


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר