קובי טל
קובי טל

עובדים מהלב: הכירו את קובי טל מעיריית אשדוד

במסגרת תפקידו של קובי טל במינהל תפעול, הוא משמש כמפקח כללי ברובע י' שזה אומר המון: החל מקשר עם התושבים ושיתופי פעולה עם מוסדות החינוך ועד בקרה ופיקוח על קבלנים. חוץ מזה, יש לו גם כמה תחביבים מעניינים

פורסם בתאריך: 28.6.22 12:50

     

ספר על עצמך.
שמי קובי טל, בן 54, נשוי פלוס 3 ילדים. מתגורר בגן יבנה ומזה 10 שנים שאני עובד בעיריית אשדוד, במינהל התפעול, כמפקח כללי ברובע י'. אני מאוד אוהב צילום ובזמני הפנוי אני אוהב לנגן על תופים ולהרבות בטיולים.

כמה מילים על תפקידך ועל מקום העבודה.
אני עובד במינהל התפעול. בתפקידי אני משמש כמפקח כללי ברובע י', כשעיקר עבודתי מתמקדת בקשר עם התושב, בקרה על קבלנים ופיקוח על גופים הנותנים שירות לתושבי הרובע. דגש מיוחד אני שם על שיתופי הפעולה עם בתי הספר, גני הילדים ומוסדות שונים ברובע, איתם אנו פועלים במגוון נושאים, כמו פעילות עם תלמידים בפארקים, פעולות התנדבותיות, שיתוף התלמידים בצרכי הקהילה, ועוד. לדעתי זה נושא חשוב ביותר משום שבאמצעותו אנחנו מייצרים אצל התלמידים את המחויבות והאכפתיות הנדרשת, כלפי הרובע וכלפי התושבים. זהו חינוך מעשי לאזרחות טובה. כמו כן מתקיים קשר עקבי עם תושבים, שמתבטא במפגשים עם פעילים, ועדי בתים וגופים בקהילה, ובמתן סיוע והכוונה לתושבים, בכל מה שקשור לשירותים הניתנים לתושבים ובכל מה שנוגע לרכוש המשותף והמרחב הציבורי.

מקרה מיוחד שקרה בעבודה.
העבודה הזאת מזמנת מידי פעם דברים לא שגרתיים שמחייבים התייחסות. אירוע משמעותי שכזה, אשר חוויתי במסגרת העבודה, קשור למצב הביטחון שלנו. בסבב ירי הטילים מול ארגוני החמאס בעזה, נורו עלינו טילים וטיל אחד נפל ברובע. למי שלא חווה את זה, אני יכול להעיד שמדובר באירוע לא פשוט, ובמסגרת תפקידי אנחנו נותנים יד ומסייעים ככל האפשר לתושבים. במקרה הזה היה לנו אומנם מזל גדול, כי למרות מיקום הנפילה האירוע היה ללא נפגעים בנפש, אך אנחנו התייצבנו וסייענו לתושבים ברובע.

למי מחבריך לעבודה היית מפרגן?
הייתי רוצה לפרגן לעמיתה שלי בעבודה, למפקחת נטיעות רונית חכמון, אשר מגלה מחויבות מלאה לעבודתה ומסירות גדולה לתושבים.


בשיתוף עיריית אשדוד


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר