נאדיה אביטן
נאדיה אביטן

עובדים מהלב: הכירו את נאדיה אביטן מעיריית אשדוד

נאדיה אביטן עובדת במינהל הכספים בעירייה בתחום הבקרה, אבל אחראית גם על פניות הציבור. כך היא יכולה לסייע למי שצריך עזרה בהגשת מסמכים וכדומה. ואיך היא קשורה לאלופה האולימפית הידועה?

פורסם בתאריך: 7.6.22 09:33

     

ספרי על עצמך.
נאדיה אביטן, בת 40, רווקה ואם לילד בן 12, גרה באשדוד. ההורים שלי קראו לי נאדיה על שם נאדיה קומנצ'י, אלופת העולם בהתעמלות קרקע באולימפיאדה.

כמה מילים על תפקידך בעירייה.
התחלתי כפקידת קבלת קהל בגבייה ועם הזמן עברתי למחלקת בקרה ואני עוסקת בתחום בקרה, הדרכות על נהלים ותהליכי עבודה, ומטפלת בפניות הציבור שקשורות לגבייה. אני אוהבת בעבודתי את העובדה שכל מקרה נבחן לגופו, את הסקת המסקנות והפקת הלקחים מכל תלונה בנפרד, ואת הסיפוק מכך שהצלחתי לסייע לתושב. יש לי הרבה סבלנות ותכונה זו מסייעת לי בתפקידי הן כמטפלת בפניות הציבור והן בהדרכות לעובדים.

עיריית אשדוד

עיריית אשדוד

ספרי על משהו שקרה לך בעבודה.
מקרה של תושב מבוגר, מעל גיל 70, שחזר לאשדוד כי ילדיו עזבו אותו והתנכרו לו והוא גר בגפו. עזרתי לו בהגשת הפניות והמסמכים לאגף הגבייה מבלי שיגיע פיזית. הוא הודה לי מאוד ואמר שהופתע לקבל שירות מושלם מאגף הגבייה, וכי הוא ידאג להפיץ זאת בקרב מכריו.

למי מחברייך לעבודה היית מפרגנת ולמה?
הייתי רוצה לפרגן למנהלת שלי, רינת גל, שלימדה אותי את משמעות המשפט "ידע זה כוח", לפיו אני מתנהלת מהיום הראשון כשהיא עוד הדריכה אותי כעובדת חדשה, ועד היום. בזכותה אני נמצאת היום היכן שאני נמצאת. היא דחפה אותי ללמוד ולהתקדם ללא חשש ותמיד לסייע לקולגות, ללמד ולשתף ובאמת היום אני ממלאת את מקומה בזמן היעדרה, מה שנותן לי סיפוק אדיר.


בשיתוף עיריית אשדוד


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר