אדוה שמסיאן
אדוה שמסיאן

עובדים מהלב: הכירו את אדוה שמסיאן מעיריית אשדוד

אדוה שמסיאן לא גדלה באשדוד, אך התאהבה בה ממבט ראשון. במסגרת עבודתה במינהל הנדסה היא עוסקת בהצלת חיים ורכוש בתור כמי שאחראית על המבנים המסוכנים בעיר

פורסם בתאריך: 24.5.22 11:40

     

ספרי על עצמך.
שמי אדוה שמסיאן בת 29 נשואה באושר +2. אני מהנדסת מבנים במחלקת מבנים מסוכנים ומפקחת על מבני ציבור. במקור אני מהעיר שדרות ואני חושבת שהמעבר לעיר אשדוד הוא בהחלט דבר טוב שקרה לי. התאהבתי בעיר מיד ואני שמחה על כך שהיום אני תושבת העיר.

כמה משפטים על עבודתך.
במסגרת תפקידי, אני אחראית על כלל המבנים המסוכנים בעיר וזה כולל את אופן הפעולות אותן יש לנקוט ולבצע במקרה של סכנה, יצירת קשר עם בעלי הנכס, מענה וליווי לתיקון המפגע עד להסרת הסכנה. בעבודה יש לא מעט אתגרים משום שמרבית המבנים שייכים לאנשים מיעוטי יכולת כך שאני נדרשת לתת להם מענה והסבר על משמעות הבעיה ומה חובתם לעשות. מצד שני אני רואה בעבודתי שליחות משום שהטיפול במבנה מסוכן פירושו הצלת חיים. טיפול בזמן מונע למעשה פגיעה בעוברי אורח, בדיירים עצמם ובשמירה על הנכס.

עיריית אשדוד

עיריית אשדוד

ספרי על משהו מיוחד שקרה לך בעבודה.
אני זוכרת היטב את היום הראשון בעבודה. הגעתי למינהל הנדסה והרגשתי שהגעתי למקום הנכון כי כולם, כל המחלקות במנהל, קיבלו את פניי בסבר פנים יפות.

למי מחברייך היית מפרגן ולמה?
אני שמחה לפרגן לכל עובדי האגף למבני ציבור. כולם, ללא יוצאים מן הכלל, עושים עבודה נהדרת ומקצועית, עם מוסר עבודה גבוה ומתוך ערבות הדדית ויחסי חברות מצוינים.


בשיתוף עיריית אשדוד


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר