בוריס דוידוב
בוריס דוידוב

עובדים מהלב: הכירו את בוריס דוידוב מעיריית אשדוד

בוריס דוידוב הוא אדם מאוד עסוק, מעבר לזה שבחייו האישיים הוא אוהב לבשל וגם מגדל כמה בעלי חיים, בעבודתו באגף תפו"ח הוא זה שמנקה את הגרפיטי מקירות העיר, הוא גם דואג לטיפוח גינוי הנוי של האגף, מדביק מודעות, אחראי על מחסן האגף ועוד. וכל יום שהוא נוסע בריינג'ר של העבודה, הוא נזכר בחבר הטוב שנהרג

פורסם בתאריך: 17.5.22 12:34

     

ספר על עצמך.
שמי בוריס דוידוב, בן 51, נשוי + 3 ילדים. עובד 26 שנה בעיריית אשדוד, באגף תפו"ח, אגף במינהל התפעול שחולש על תחומי עבודה רבים: תברואה, פיקוח, חניה, שירותי ניקיון, הדברה ועוד. אני אוהב לבשל ואומרים שאני עושה את זה טוב. כמו כן אוהב בעלי חיים, דואג להם ומטפל בהם. בזמני הפנוי אני גם מטפח את גינות הנוי השייכות לאגף. בקיצור, לא משעמם לי.

כמה מילים על תפקידך ועל מקום העבודה.
כאמור, אני עובד באגף תפו"ח. בתפקידי אני אחראי על יחידת שטיפה בלחץ ועובד אחזקה באגף. אני מגיע לעבודה בשעה 06:00 בבוקר ובהתאם לסידור העבודה מבצע את המשימות: ניקוי גרפיטי ברחבי העיר, שטיפות ע"פ בקשת המנהלות וצרכי העיר, מבצע עבודות אחזקה שוטפת, תיקונים וטיפול בגינות ובמרחב הפעילות של האגף, מדביק מודעות, אחראי על מחסן התברואה וניהול המלאי, אספקה שוטפת ונרתם לכל משימה באגף.

מה זה שטיפה בלחץ?
שטיפה בלחץ נעשה במקומות שונים במרחב הציבורי כמו באתרי פסולת, שטחים ציבוריים במרכזי המסחר, מדרגות ושטחי מעבר, קירות מלוכלכים וכאלה שעשו עליהם גרפיטי או הודבקו במודעות וכיו"ב. עיקר תשומת הלב ניתנת לשטיפה של כלי אצירה וסביבתם על מנת להרחיק זבובים ובעלי חיים ולשמור על בריאות הציבור.

תספר על משהו אישי שקרה בעבודה.
בשנת 2005 עבדתי כפועל ניקיון ברובע ה'. באחד הימים פגשתי חבר לעבודה בשם "דניק" ז"ל, שעבד ברכב מיול (רנג'ר) ותפקידו היה לפנות מפגעים תברואתיים בצד מערב. יום אחד "דניק" ביקש ממני להחליף אותו לחודש ימים כי הוא נוסע לארה"ב, לבקר את משפחתו. כמובן שהסכמתי להחליפו והבטחתי לעזור בכל מה שאוכל, אלא שלצערי "דניק" עבר תאונת דרכים קשה, ולאחר כמה ימים הוא נפטר. זה היה מקרה עצוב ביותר ומכונן עבורי, אשר השפיע מאוד על חיי ומאז עברתי לעבוד ברכב מיול ואני נזכר בו בכל יום.

למי מחבריך היית מפרגן?
הייתי רוצה לפרגן לגב' שולה בן יהודה, מכמה סיבות. ראשית, בשבילי היא אם, אחות, חברה והכל. היא תמיד מקשיבה, מייעצת, תומכת, מכוונת ומובילה את המחלקה ובעיקר היא דואגת לכל הצרכים של העובדים במחלקה. זו הזדמנות להגיד לה תודה בשם כל החברים.

מה אומרים המנהלים הישירים על בוריס?
בוריס הוא באמת אדם מיוחד. זכינו לעובד משכמו ומעלה, חרוץ, מסור, נאמן, מבצע את עבודתו ביעילות ובמסירות רבה, באחריות ובמקצועיות, נרתם לכל משימה, גם אם אינה קשורה לתפקידו. בוריס חבר טוב ואדם טוב, לעובדיו ולעמיתיו לעבודה. הוא ראוי לשבח והערכה, עיריית אשדוד ואגף תפו"ח זכו בו אך עיקר הזוכים הם התושבים.


בשיתוף עיריית אשדוד


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר