זהבה ושלושת הנכדים
זהבה ושלושת הנכדים

עובדים מהלב: הכירו את זהבה נקש מעיריית אשדוד

זהבה נקש היא אמא לשני ילדים וסבתא לשלושה נכדים. למרות שהיא עובדת במחלקת הגבייה בעיריית אשדוד, סיפוק רב היא חשה דווקא כשדאגה להחזר כספי והנחה במסים עבור תושב שפנה אליה

פורסם בתאריך: 26.4.22 12:59

     

ספרי על עצמך.
שמי זהבה נקש, נשואה לעוזי, אם לשני ילדים וסבתא לשלושה נכדים מקסימים, להם אני מקדישה כל רגע פנוי. מתגוררת באשדוד מגיל צעיר, פה נישאתי ופה הקמתי את משפחתי. אשדוד זו עיר שכיף לגור בה, היא חדשנית, מטופחת ומלאת פעילויות לכל גיל. את עבודתי בעיריית אשדוד התחלתי לפני כ-13 שנה באגף הגבייה וכאן אני נמצאת עד היום.

כמה מילים על תפקידך בעירייה.
את עבודתי התחלתי במחלקת ה- Back Office של אגף הגביה. כיום, אני נמצאת במחלקת מגורים, כאחראית מוקד טלפוני של אגף הגביה. מטפלת בפניות התושבים בנושאים הקשורים לגביית ארנונה אשר מוגשים בטופס מקוון.

עיריית אשדוד

עיריית אשדוד

למה החלטת לעבוד בעירייה?
אחרי תקופה מאתגרת ולא פשוטה בחיי האישיים, חיפשתי עבודה להשקיע בה את מרצי ושתעניק סיפוק ועשייה לטובת הכלל. כשהתקבלתי לתפקיד במחלקת הגבייה שמחתי מאוד שכן קיבלתי את מבוקשי והיום בדיעבד, אני אפילו מחזקת את בחירתי ויודעת כי בחרתי נכון. זו עבודה בה אני מרגישה שכל היכולות שלי באות לידי ביטוי.

ספרי על מקרה שקרה במהלך עבודתך.
זכור לי במיוחד מקרה בו הגיע תושב עם מוגבלות פיזית קשה, נכה בכיסא גלגלים עם מוגבלות שפתית-תקשורתית, וביקש עזרה בטיפול בחוב עקב חוסר יכולתו לתקשר ולהגיש את המסמכים כנדרש. סייעתי לו להמציא את האישורים המבוקשים ולהגיש על פי דרישות החוק. לשמחתי, בקשתו אושרה והוא קיבל את ההנחה המבוקשת ואף סכום נאה בגין הנחה רטרואקטיבית. הסיפוק לראות את השמחה בעיניו של התושב הייתה מספקת מאוד ותישאר איתי תמיד.

משהו שלא יודעים עלייך.
בזמני הפנוי אני מציירת. הציור כתחביב נותן לי זמן איכות עם עצמי, להתרכז ביצירה דרכה אני מביעה רגשות ועוברת תהליכים פנימיים ומצמיחים. הציור עבורי כמו מדיטציה. בנוסף אני מאוד אוהבת להתנדב ועושה זאת בשיתוף פעולה עם היחידה להתנדבות בעיריית אשדוד. אני מאחלת לעצמי תמיד להיות בצד הנותן.

למי מחבריך לעבודה היית מפרגנת ולמה?
מפרגנת לכל אחת ואחד מחבריי במחלקת מגורים. אני מרגישה כחלק מהמשפחה. רוצה לציין את יהודית וקנין, המנהלת הישירה שלי, שכמנהלת יודעת לפרגן לכל הצוות, להניע קדימה ולאמץ טכנולוגיות חדשות. יהודית, בדרכה המיוחדת והמעוררת השראה גרמה לי להאמין בעצמי וביכולותיי. כמו כן, אני מודה למזל אבוטבול, מנהלת אגף הגבייה שמגבה אותנו כצוות וממנפת את הספינה קדימה – תודה!


בשיתוף עיריית אשדוד


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר