נאדין אשכנזי
נאדין אשכנזי

עובדים מהלב: הכירו את נאדין אשכנזי מעיריית אשדוד

בטח יצא לכם לראות קמפיין עירוני מעניין, או שאולי נתקלתם בפוסט מסקרן בדף הפייסבוק של העירייה. מאחורי כל זה עומדים אנשי הדוברות והתקשורת של העירייה. אחת מהם היא נאדין אשכנזי שמרגישה שליחות של ממש כשהיא מנסחת מסר עבור הציבור

פורסם בתאריך: 12.4.22 16:19

     

ספרי על עצמך.
בת 34, נשואה לעומרי ואמא של עידו בן ה-7 ואלון בן ה-5. מתגוררת באשדוד. נולדתי באוסטרליה ועליתי לארץ בגיל 5. מאז ועד היום – אשדוד העיר שלי והבית שלי. התחנכתי בדרכו של סבי שהיה מהמשפחות הראשונות באשדוד וממקימי נמל אשדוד.

כמה משפטים על תפקידך בעירייה.
תפקידי בעירייה מאפשר לי לשלב בין עולם התקשורת והפרסום לעיר שאני קשורה אליה. מבחינתי אין שליחות גדולה מלהראות את מה שיש לאשדוד להציע לתושביה בתחומים מגוונים. אנחנו עיר שצומחת וחשוב שנסתכל כמה גדלנו במהלך השנים ומה עוד צפוי לנו. לעבודה ברשות מקומית יש נגיעה מידית בתושבי העיר ובתחום שלנו, נושא שבא לידי ביטוי פיזי במרחב הציבורי שהוא למעשה הבית שלנו. כיף לראות איך קמפיין שאנחנו עובדים עליו מקבל חיים בשילוט המקיף אותנו, עיתונות מקומית שאנו צורכים ובאמצעים רבים נוספים.

למה החלטת לעבוד בעירייה?
התחלתי את דרכי בעירייה כסטודנטית בדוברות ויחסי ציבור, עם רצון לצבור ניסיון ברשות מקומית בתחום אותו למדתי בתואר הראשון (תקשורת ויחסי ציבור). לשמחתי המשרה שלי התפתחה וגדלה עם הזמן, וכך גם הרצון שלי לפרסם את העיר היפה שלנו. המשכתי לתואר שני תוך כדי העבודה ובסיומו השתלבתי בעבודה במשרה קבועה. היום אני כבר 9 שנים בארגון וגאה מאוד בפרויקטים וקמפיינים שהייתי חלק מהם.

ספרי על מקרה שקרה במהלך עבודתך.
במהלך הסגר הראשון של הקורונה, כשכולם היו סגורים בבתים, העבודה שלנו כללה הסברה ועדכון הציבור להנחיות והשירותים העומדים לרשותם. בתוך כל הטירוף הזה התקיימו גם אירועים משמעותיים, כמו ימי זיכרון וטקסים שבימי שגרה נערכו ברחבי העיר ואילו בסגר לא יכלו להתקיים בעקבות ההנחיות. היה מדהים ומרגש לראות כיצד בנות ובני הנוער באשדוד נרתמו לפעילות וקיימו טקסים מצומצמים מתחת לבניינים ובכיכרות מרכזיים, כדי שתושבי העיר יוכלו לעמוד יחד איתם, איש איש בביתו, לדקת דומיה ושירת ההמנון. הכל כמובן סוקר בעמוד הפייסבוק של העירייה.

למי מחבריך לעבודה היית מפרגן ולמה?
להרבה אנשים בארגון הזה מגיע פרגון! התפקיד שלי חושף אותי לעבודה מול עובדי עירייה והיחידות השונות בה. לעיתים אנשים לא מודעים להיקפי העשייה בעיר בסדר גודל של אשדוד ולעבודה המסורה של העובדים בעירייה. בעיקר, בימים אלה אני חייבת לפרגן לאותם עובדים שיוצאים בלילה בקור המקפיא ובגשם הסוער. מנקים מרזבים וקולטנים ודואגים שהדרכים תהיינה פנויות לתושבי העיר ולמען הבטיחות שלהם. מגיעה להם תודה ענקית!


בשיתוף עיריית אשדוד


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר