בני אלבז
בני אלבז

עובדים מהלב: הכירו את בני אלבז מעיריית אשדוד

בני אלבז הוא מפקח אשפה גזרתי במינהל התפעול בעיריית אשדוד. ביום יום הוא דואג שאשפה של תושבי מערב העיר תפונה והוא גם מי שמקבל ומטפל בתלונות שלהם. סיפוק מיוחד הוא חש כאשר הצליח למצוא שרשרת זהב סנטימנטלית שנפלה לפח טמון

פורסם בתאריך: 29.3.22 17:38

     

ספר על עצמך.
שמי בני אלבז, בן 50, עובד 22 שנה בעיריית אשדוד. אוהב את מה שאני עושה ומרגיש מסופק בכך שאני משרת את הציבור. אני אוהב מאוד בעלי חיים ובשעות הפנאי שלי אני מטפל בדגי נוי ובעלי כנף.

כמה מילים על תפקידך ועל מקום העבודה.
אני עובד בעיריית אשדוד משנת 2000, וב-7 השנים האחרונות משמש בתפקיד מפקח אשפה גזרתי. במסגרת תפקידי אני אחראי על קשר עם הציבור, טיפול בפניות מוקד, עריכת סיורים יזומים בשטח, תוך מתן פתרונות מיטביים לצרכי התושב ובקצרה – מתן שירות אופטימלי לתושב בגזרת מערב העיר.

בני אלבז

בני אלבז

ספר על משהו אישי שקרה בעבודה.
יום אחד קיבלתי פנייה מהמוקד על תושבת אשר איבדה שרשרת זהב, שקיבלה בירושה מאימה והיה יקר לליבה. הגעתי לשטח עם נהג האשפה ומיד התחלנו בחיפוש. הנהג הפך את הטמון ושפך את כל תכולת האשפה החוצה. חיפשנו ונברנו באשפה עד שמצאנו את השרשרת. התושבת התרגשה מאוד והודתה מקרב ליבה. אני פחות זוכר את השרשרת אך זוכר היטב את החיוך שעל פניה ואת הכרת התודה. זה עשה לי את היום! לא רק ששמחתי בשמחתה אלא הבנתי שיש לעבודה של משמעות נוספת ועקרונית – סיוע ועזרה לזולת.

למי מחברך היית מפרגן?
הייתי מפרגן לכל עובדי המחלקה ועובדי התברואה אשר עובדים בשיתוף פעולה מלא, ועמלים לשמור על עיר נקיה, כאשר לנגד עינינו רווחת התושבים ומתן שירותי תברואה מיטביים.

מה אומרים המנהלים הישירים על בני?
בני הינו עובד מסור, אחראי, מקצועי וצנוע הנכון להירתם לכל משימה בכל זמן וללא תנאי. מתוקף תפקידו נדרש בזמינות מלאה גם לאחר שעות הפעילות, בסופי שבוע, לרבות בחגי ומועדי ישראל.


בשיתוף עיריית אשדוד


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר