אתי יפת אוחנה
אתי יפת אוחנה

עובדים מהלב: הכירו את אתי יפת אוחנה מעיריית אשדוד

העבודה של אתי יפת אוחנה בעיריית אשדוד, היא לא פשוטה אך מלאת סיפוק. היא מטפלת בבני הנוער המתקשים להישאר במערכת החינוך הרגילה ומסייעת להם בהשתלבות בחיי הקהילה. היא מתרגשת במיוחד כאשר אותם בני חוזרים לבקר אותה ולא שוכחים מי עמד לצידם בזמן משבר

פורסם בתאריך: 15.3.22 18:33

     

ספרי על עצמך.
בת 38, נשואה + 1. עובדת חינוך טיפול ביחידה לקידום נוער במינהל החינוך בעיריית אשדוד, מזה שש שנים ובשנתיים האחרונות, בתקופת הקורונה, העבודה מקבלת משמעות מיוחדת.

כמה מילים על תפקידך ועל מקום העבודה.
במסגרת עבודתי כעובדת חינוך טיפול ביחידה לקידום נוער, אני מלווה נערים ונערות בתחום טיפולי ובונה "חליפה אישית" ומותאמת להם. אני נותנת מענה בתחום ההשכלה לקראת השגת תעודה, מכוונת בנושא הכנה לצה"ל, מעורבות בקהילה ותעסוקה, מגיעה לביקורי בית ונמצאת בקשר ישיר וקרוב גם עם הוריהם. אני משתדלת מאוד ל"היכנס" לעולמם האישי של הנערים והנערות, מדריכה אותם, מקשיבה להם ומייעצת להם בכל תחומי החיים, תוך כדי הקשבה ותמיכה, גילויי אמפתיה ומתן תחושה של בית.

העבודה שלי מאד דינמית ובכל יום אני נתקלת באתגר חדש. אני מתמודדת עם נערים שלא הצליחו להשתלב במערכת הפורמלית בגלל קשיים שונים ומצליחה לשלב אותם בחיי קהילה, בפעילות חינוכית וחברתית, ובהגדלת המודעות לעצמם וליכולותיהם. הסיפוק הכי גדול עבורי היא הצלחת הנערים והנערות. כל מי שעברו ביחידה וחזרו להאמין בעצמם, כל מי שסללו את דרכם לקבלת תעודה והשתלבו שוב בקהילה מסבים לי אושר לא יתואר. זה הסיפוק הגדול שלי וההצלחה הגדולה שלהם.

עיריית אשדוד

עיריית אשדוד

חוויה אישית שעצבה את חייך.
במסגרת חיי התמודדתי עם אובדן של בעל מהנישואים הראשונים. העבודה גרמה לי לחיות את החיים ולהיות אופטימית וזאת לאור המקרים המאתגרים שאני נתקלת ביום יום.

משהו מרגש שקרה לך בעבודה.
אירועים מרגשים בזמן העבודה הם עניין יומיומי בגלל הדינמיקה והחיבורים הרגשיים, אך הדבר המרגש ביותר הוא כאשר נערים בוגרים מגיעים ליחידה לבקר אותי ולא שוכחים את המקום שסייע להם בזמן משבר.

למי מחברייך לעבודה היית מפרגן ולמה?
אני מפרגנת לכל חבריי במחלקה שעובדים איתי בשיתוף פעולה יומיומי. כולנו עובדים ונרתמים למען נוער מנותק ובסיכון ועושים הכל כדי להעלותם על דרך ההצלחה. "שרק נצליח ונדע ימים טובים יותר".

ומה המנהלים של אתי אומרים עליה?
המחלקה לקידום נוער וביקור סדיר מוקירה ומביעה הערכה גדולה לאתי יפת אוחנה, עובדת חינוך טיפול ביחידה לקידום נוער, אשר עושה עבודת קודש בטיפול בנוער מנותק ובסיכון. בשנתיים האחרונות, בתוך משבר הקורונה, אתי פועלת וממשיכה לתת מענה יומיומי לנערים המטופלים ביחידה ולשמר עבורם את השגרה במציאות מאתגרת. היא עושה זאת באהבה גדולה, בהכלה אין סופית, באמפתיה, מקצועיות, אחריות, מסירות ושליחות גם מעבר לשעות העבודה.


בשיתוף עיריית אשדוד


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר