אינגה קיקוז
אינגה קיקוז

עובדים מהלב: הכירו את אינגה קיקוז מעיריית אשדוד

אינגה קיקוז עובדת כבר 15 שנה באגף הגבייה של עיריית אשדוד. היא אוהבת את עבודתה וגם לטייל בחו"ל ומספרת על המורשת שהותיר בעלה דני קיקוז ז"ל לילדיהם

פורסם בתאריך: 8.3.22 16:09

     

ספרי על עצמך.
שמי אינגה קיקוז בת 48, אלמנה. אם לשלושה, יובל, יהונתן ויעל שהם כל עולמי. בעלי דני ז"ל, עבד במד"א אשדוד והיה פעיל ומוכר כאיש בעל עשייה ונתינה לתושבי העיר. כמורשת לילדיו השאיר צוואה של עזרה לזולת, לתרום ולכבד כל אדם וזוהי הדרך שבה אני בוחרת לחנך את ילדיי. בהשכלתי אני הנדסאית תעשיה וניהול, מתגוררת באשדוד מיום עלייתי לארץ עם משפחתי מגיאורגיה בשנת 1974. חובבת קריאת ספרים ומוסיקה ובעיקר אוהבת לטייל עם משפחתי בארץ ובחו"ל.

כמה מילים על תפקידך בעירייה.
אני עובדת באגף הגביה משנת 2007 במחלקת מיכון והנהלת חשבונות. במסגרת תפקידי אני אחראית על נושא הוראות קבע, בנקים והסדר השכר של עובדי העירייה.

עיריית אשדוד

עיריית אשדוד

ספרי על משהו שקרה לך בעבודה.
כל יום עבודה במחלקת מיכון והנהלת חשבונות מאתגרת אישית ומקצועית. אני עובדת במקום בו אני חשה כי הוא הבית השני שלי. יש לי עניין וסיפוק רב בתפקידי שנושא אחריות רבה, דינמיקה, עמידה בלוחות זמנים ולמידה בלתי פוסקת. כאשר הדגש שלי הוא מתן שירות אמין, מיטבי ומקצועי הן לתושב והן לעובדי האגף והארגון. תקופת הקורונה הייתה מאתגרת מבחינה מקצועית לכלל נותני השירות, לשמחתי אנו עוברים אותה בהצלחה.

מה את מאחלת לעצמך?
מאחלת לעצמי עוד הרבה שנים של עשייה ברוכה בעבודה שבה אוכל להתפתח מבחינה מקצועית ולהביא את אישיותי בתפקיד בתודעת שירות גבוהה. ובפן האישי מאחלת לעצמי ולכל אוהביי בריאות איתנה ושאזכה לשמחות ילדיי.

למי מחברייך לעבודה היית מפרגנת ולמה?
אני מפרגנת ומכבדת כל אחת ואחד מחבריי לעבודה. ברצוני להודות בעיקר למנהלת הישירה שלי, טניה שפוצ'ניק על היותה דוגמא ומופת, חרוצה, מקצועית, אנושית וקשובה לכל אחת מאתנו, יישר כוח.


בשיתוף עיריית אשדוד


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר