אלכס חזנוב
אלכס חזנוב

עובדים מהלב: הכירו את אלכס חזנוב מעיריית אשדוד

במסגרת תפקידו של אלכס חזנוב כמפקח כללי במינהלת רובע ג', הוא משמש אוזן קשבת לתושבי הרובע ודואג לצרכיהם. אך הוא לא מסתפק בהגדרת התפקיד הרשמית שלו והמעורבות שלו בחיי התושבים באה לידי ביטוי בפעולות התנדבות מרגשות

פורסם בתאריך: 15.2.22 13:19

     

ספר על עצמך.
בן 37, רווק. עובד בעיריית אשדוד, במינהל התפעול, ונהנה מאוד מעבודתי. בזמני הפנוי אני אוהב לטייל ולשחק פינג פונג. אני נהנה במיוחד מנסיעה בתחבורה ציבורית כי אז אני מתחכך באנשים, רואה את העיר במבט של תושב ונהנה מהנוף היפה של אשדוד.

כמה מילים על תפקידך ועל מקום העבודה.
אני מפקח כללי במינהלת רובע ג' וזה אומר שאני יד ימינו של ראש המינהלת. בתפקידי אני אחראי על מה שקורה במרחב הציבורי ברובע. זה מחייב קשר הדוק עם התושבים, בהבנה ובמיפוי של כל הצרכים ברובע ובאיתור נושאים שמחייבים טיפול. אני מפקח על עבודות הקבלנים ברובע, מפקח ישיר על הקבלן בפרויקט חצרנות שזה אומר טיפול הדוק ב-78 בניינים, עורך סיורים קבועים לאיתור מפגעים במרחב הציבורי והפרטי ומוודא שהטיפול מבוצע לשביעות רצון המינהלת.

אלכס חזנוב בעבודה

אלכס חזנוב בעבודה

משהו מיוחד שקרה לך בעבודה ונחרת בזיכרון.
מינהלת הרובע עוסקת ומעורבת כמעט בכל חיי האזרחים, וזכינו להיות מעורבים גם בפעילות של חסד כאשר גייסנו וחלקנו מנות לנזקקים לכבוד ראש השנה וחג הפסח. היה מרגש מאוד לראות פעילים/מתנדבים, חלקם מבוגרים מאוד, שבאים מיוזמתם ולוקחים חלק בעשייה המבורכת הזאת. הם בעצמם חלקו את המנות, גם אם היה עליהם לעלות במדרגות לקומות העליונות, העיקר שיגרמו שמחה לתושבים הנזקקים. הכי מרגש היה לראות את אלה שקיבלו מנה בפעם הראשונה. ההפתעה על פניהם והשמחה בעיניהם עשתה טוב לכולנו.

עוד משהו?
כן. אחת היוזמות המרגשות ביותר ברובע זה פרויקט "פארק פעיל". במסגרת יוזמה זו אנו מפעילים בנות שמתנדבות פעמיים בשבוע במטרה להפעיל ילדים בפארק. המיזם החינוכי הזה הביאה לירידה בוונדליזם, להעסקה יצירתית של הילדים ובעיקר שמחה בלבם ובלב ההורים. כך גם היוזמה של חלוקת ערכות משחקים למשפחות בבידוד בשל נגיף הקורונה, בפרט במסגרת הגל הראשון והשני. היה מאוד מרגש לראות את המשפחות שנאלצו להיכנס לבידוד ולהתמודד עם המגפה, שמחות על המחווה ומתרגשות יחד איתנו.

למי מחבריך היית מפרגן ולמה?
חד משמעית לראש מינהלת הרובע מר יעקב ביטון. האיש הזה מממש הלכה למעשה את האמרה "התושב במרכז", הוא נלחם בשביל כל תושב, מביא לרובע גופים מקצועיים רבים כדי שיחושו מקרוב את מה שקורה ברובע, נותן מענה לצרכי התושב ועומד בקשר עם כל תושבי הרובע. בפן הקהילתי הוא פעיל מאוד ברובע ואני שמח להיות יחד איתו.


בשיתוף עיריית אשדוד


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר