מתקני האכלה החדשים. צילום: עיריית אשדוד

35 מתקני האכלה ושתייה לחתולים הוצבו ברחבי אשדוד

מתקני האכלה העשויים צינורות אינסטלציה יפוזרו החל מהיום בפינות שונות באשדוד - צעד קטן נוסף למען חתולי הרחוב בעיר

פורסם בתאריך: 16.8.20 15:13

     

היום, ראשון, החלו עובדי עיריית אשדוד ומנהלות הרבעים בהתקנת 35 פינות האכלה ושתייה לחתולי הרחוב במרחב הציבורי באשדוד.

מתקני ההאכלה לחתולים שיפוזרו ברחבי העיר נבנו על ידי עובדי פארק אשדוד-ים תוך שימוש בצינורות אינסטלציה אותם הם עיצבו כך שיתאימו לצורכי חתולי הרחוב ואלו המאכילים אותם.

את המזון לחתולים ממלאים בתוך מתקן ההאכלה ובעת שהחתולים אוכלים יורדת כמות מדודה של מזון לכל חתול. נוסף על כך, המזון שבמתקן נשמר מפני החום בקיץ ומפני הגשם והקור בימי החורף.

אבי ביטון מנהל פארק אשדוד-ים: "עובדי הפארק שמחו לקחת חלק ביצירת מתקני האכלה ושתייה לחתולים, וביחד עם מנהלי הרובעים אנו יוצרים פריסה רחבה של מתקני האכלה לרווחת החתולים בכל רחבי העיר".

ראוי להוסיף, כי עוד בראשית החודש הקודם – ב8.7 – נערכה פגישה בזום בין נציגי קהילת מאכילי החתולים בעיר, אחת הקבוצות המאורגנות המטפלת דואגת לחתולים חסרי הבית, לבין סגן ראש העיר שמעון כצנלסון, ראש מנהל התפעול משה שלמה רוטנברג והטרינר העירוני משה דהן. במהלכה ניתנה ההבטחה לחזרתם של מבצעי הסירוס והעיקור לחתולי העיר ולמיקומם של 40 פינות האכלה מסודרות בעיר במימון העירייה אשר יבחרו ויוקמו בייעוץ עם חברי וחברות הקהילה.

סימון רונן מנציגת קהילת מאכילי החתולים באשדוד מסרה כי עד כה לא מומשו אותן הבטחות שניתנו להם בשיחה וכי לא נעשה איתם ייעוץ לגבי סוגי המתקנים שיפוזרו בעיר. "בפגישה עם כצנלסון אמרו לנו שישלחו לנו את דגמים השונים, כדי שנוכל לבחור ולנמק אלו מתקנים אנו רוצים, על פי מחקר בדיקה וביקורת, אבל עדין לא קיבלנו שום דבר".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר