הדמת המוצר שפותח. קרדיט: רן כהן

סטודנטים במכללת סמי שמעון פיתחו גלגלי שטח עבור נכים

סטודנטים להנדסת מכונות במכללת סמי שמעון פיתחו פתרון המנגיש את הטבע והשטח עבור המשתמשים בכיסאות גלגלים - בעלות מופחתת

פורסם בתאריך: 5.8.20 13:57

     

במסגרת קורס "תיכנון ופיתוח 2 " בהנחיית אביחי שורי במכללת סמי שמעון SCE באשדוד, הוגשו השבוע חמישה פרויקטים המתמקדים בתכנון ופיתוח של מוצרים מתקפלים. בין הפרויקטים שפותחו במסגרת הקורס על ידי הסטודנטים אחד נוגע בסוגיה חשובה בימים אלה היא סוגיית הנגישות לנכים. הסטודנטים רן כהן, גל אוירינג, דניאל קודונובסקי ודימה ולגין פיתחו במסגרת הקורס מערכת לנסיעה בשטח עבור כיסא גלגלים שתאפשר לנכים במשתמשים בכיסא להגיע גם לנקודות מסובכות בשטח שאינו מונגש.

"הקורס היה מעניין ולקחנו ממנו הרבה איתנו לקראת השנה האחרונה בתואר" מספר רן כהן, סטודנט להנדסת מכונות בשנתו השלישית. "המטרה של המוצר שפיתחנו היא לתת למשתמש את האוטונומיה לעבוד ולעבור בשטחים בצורה קלה מתוך הנושא בו בחרנו להתמקד – נגישות לנכים. חשבנו על מה שחסר בשוק וגילינו שעלותם של מוצרים המסייעים לנכים על כיסאות גלגלים לנסיעה בשטח היא כ-2,500 דולר. לכן, פיתחנו מוצר מתקפל לנסיעה ולנשיאה שבנוי לשטח, בעלות מופחתת".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




עוד מספר כהן כי ההבדל בינם לבין המתחרים הוא היעדר המנוע החוסך בעלות של כ-2,000 שקלים ווכי במידה ואכן המוצר יצא לשוק הוא עתיד לעלות ללקוח עד ל- 1,000 שקלים בלבד. המוצר החדשני, מתחבר אל הגלגלים המקוריים של כיסא הגלגלים בצורה -קלה בסיוע אדם נוסף. התוסף מתקפל ובנוי מצמד זוגות גלגלי שטח המחוברים באמצעות מוטות מתכתיים מתקפלים, כשהמבנה הייחודי שלהם מאפשר הרכבה קלה ככל האפשר.

המוצר מאפשר יותר יציבות, פחות נדנודים בשטח, בולם זעזועים ושומר על הגלגלים הקיימים בכיסא משחיקה. "במכללה מלמדים אותנו לעבוד בצורה היעילה ביותר על כל מוצר וסטארט-אפ" אומר כהן. "אחרי שבוחרים נושא כולל, יש לבחון היטב מה יש ומה אין בשוק סביב אותו נושא ןמה יתרונות וחסרונות המתחרים. למרות שלפנינו עוד שנה משמעותית ומאתגרת בלימודים, אנחנו בטוחים שעוד נהפוך את החזון של הפרויקט שלנו למוצר משמעותי וחזק בשוק בעתיד הלא רחוק".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר