צילום אילוסטרציה מישל גבינט

גן מנגינה באשדוד נסגר מחשש להידבקות עובד בקורונה

פורסם בתאריך: 25.6.20 13:23

     

גן נוסף באשדוד נסגר היום (חמישי) עקב חשש להידבקות של אחד אנשי הצוות. לפני שעה קלה נודע כי איש צוות העובד בגן מנגינה באשדוד היה במגע עם חולה קורונה מאומת.

מאיש הצוות נלקחה בדיקה וכעת ממתינים לתשובת המעבדה. בייעוץ עם משרד החינוך ועיריית אשדוד הוחלט לסגור את הגן החל מהשעה 14:00 היום, כולל יום שישי, עד לכשיתקבלו תוצאות הבדיקה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




כמו כן, הורי ילדי הגן מתבקשים לדאוג כי ילדיהם הישארו בבתיהם בכדי למנוע מגע שלהם עם אנשים נוספים, מחשש שיתכן וחלק מהם אכן הודבקו.

מנהלת הגן, ענבל אפק, שלחה להורים מסר עם החדשות וביקשה מהם לאסוף את ילדיהם עד לזמן הסגירה:

"להורי גן מנגינה, אשדוד, בוקר טוב,

ע"פ החלטת עיריית אשדוד ובעצה אחת עם משרד החינוך- בעקבות מגע של איש צוות עם חולה קורונה מאומת, ייסגר הגן היום בשעה 14:00, כולל מחר (שישי), ועד לקבלת תוצאת הבדיקה. לא תתקיים היום פעילות צהרון. אנא הגיעו לאסוף את הילדים עד השעה 14:00.

הנחייה לשבוע הבא תישלח בהמשך. כל ילדי הגן נדרשים להישאר בבתיהם ולא לצאת לשטחים ציבוריים עד שנודיעכם אחרת. אנא הקפידו על הנהלים. בריאות לכולם, ענבל אפק מנהלת גן מנגינה אשדוד"

לאחרונה אשדוד נהפכה לאחת הערים עם עליות החדות במספר הנדבקים, כאשר עוד ועוד מוסדות חינוך נסגרים בעוד במועד. בשבוע שעבר, שבעה גני ילדים נסגרו לאחר שסייעת מחליפה שעבדה בהם התגלתה כחולת קורונה. בהמשך, תריסר גנים נוספים נסגרו מכיוון שאישה שנתנה שירות לאותם גנים כעובדת חיצונית וביקרה בהם לאחרונה, נמצאה חיובית לקורונה.

כמו כן, ביום שני האחרון נודע כי תלמידה בבית ספר חב"ד חלתה באשדוד נדבקה בקורונה. בית הספר נסגר עד הודעה חדשה, התלמידים ואנשי הצוות הופנו לבצע בדיקות לקורונה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר