מיקה וירדן פרידמן בחצר הבית בנוה מבטח

מישהו שלח לי מתנות קטנות: מיקה וירדן משמחות את ילדי המושב

שתי האחיות ממושב נוה מבטח הציבו בחצר ביתן משחקים והפתעות וקראו לכל הילדים שרוצים לבוא ולקחת. רבים הגיעו וגם הביאו איתם מתנה משלהם. והכל תחת מגבלות ההתקהלות כמובן

פורסם בתאריך: 4.4.20 18:27

     

מגפת הקורונה הביאה להגבלות קשות על חופש התנועה ולסגר חלקי. רובנו נאלצים לשהות בבתים חלק גדול מהיום מבלי לפגוש קרובי משפחה וחברים.

במצב הזה מיקה פרידמן בת 5 וחצי ממושב נוה מבטח שבמועצה האזורית באר טוביה הגתה רעיון מקורי.

מיקה פרידמן עם ההפתעות שהכינה לילדי המושב

יחד עם אחותה ירדן בת 11 וחצי ואימן, סיגל, הן החליטו לאסוף את כל הצעצועים והמשחקים שכבר פחות משתמשים בהם בבית, ולהציג אותם לראווה בחוץ, כדי שילדים מהמושב יוכלו לבוא, לבחור להם ולקחת. וכך, מהבוקר, שבת, ועד עכשיו, הן תלו על הגדר בחצר המשפחה הרבה מאוד מציאות והתגובות במושב נלהבות.

"פרסמתי את הרעיון הבוקר בקבוצת הווטסאפ של המושב ומאז הגיעו הרבה ילדים, תוך שאנחנו מקפידים שלא תהיה התקהלות ויישמר מרחק לפי ההנחיות", מתארת האם, סיגל.

ההודעה שהועברה בקבוצת הוואטסאפ של נוה מבטח הבוקר

"בעצם", היא מוספה, "היוזמה החלה מתוך רצון לשמח ילדי המושב שנמצאים בבית ולא רואים חברים כבר שבועות ארוכים. אספנו דברים בבית כולל כאלה שמצאנו פתאום במסגרת הניקיונות לפסח ותלינו על הגדר עם קשר קל לפתיחה. למשל, קוקיות, בובות קטנות, בלונים עם מרשרשים והיום עבר לנו בכיף. היו גם כאלה שהביאו איתם מתנות. אז נוצר סוג של החלפה יפה וכולם הו מרוצים".

מיקה עם ציורים ומתנות שקיבלה

הורים וילדיהם שהגיעו

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר