משמאל לימין: איתמר אסף, אסף סובול, גבי כנפו, מיקי חובל וג'ו אסרף

תל אביב, מאחורייך? קהילת ההייטק של אשדוד יצאה לדרך

אירוע השקמה רשמי של הקהילה התקיים אמש במרכז צעירים "כיוונים". מיקי חובל ממקימי הקהילה: "הגשמת חלום"

פורסם בתאריך: 26.2.20 10:53

     

מעל 200 אורחים ואורחות הגיעו אמש (25.2) לאירוע ההשקה הרשמי של קהילת הייטק של אשדוד והסביבה. האירוע התקיים במרכז הצעירים "כיוונים" המספק יעוץ והכוונה לצעירים בעיר בתחומים שונים. בערב התוודעו תושבי האזור העובדים בתעשיית ההייטק לפעילות והיוזמות של חבריהם בעיר והוצג בפניהם חזון הקהילה והתוכנית להצמחת תחום ההייטק והיזמות באשדוד בשנים הקרובות.

קהילת ההייטק והיזמות של אשדוד והסביבה הוקמה על ידי קבוצה של אנשי הייטק בעלי ניסיון בתחום, בניהם איתמר אסף  ומיקי חובל, השואפים להרחבת ההזדמנויות והפיתוח של תחום הייטק בעיר למען דור של מפתחים ויזמים בעולם ההייטק שגדל וחי כאן.

אורקל ישראל, "רוצים לתרום לקהילה".

בהפקת אירוע ההשקה עצמו שותפים גם חברת אורקל ישראל, שהציגה בפני האורחים את תשתית הענן החדשה של החברה, המשרת רבים מחברות ההייטק בישראל; וכמו כן, "The Hive Ashdod" האקסלרטור המקומי של מרכז כיוונים המלווה סטרטאפים ויזמים מאשדוד והסביבה בתחילת דרכם.

אתי לוגסי מנהלת מרכז כיוונים עלתה לבמה והודתה למשתתפים הרבים שלקחו חלק בהפקת האירוע בפרט, ופיתוח ושיתוף הפעולה בתחום הסטרט-אפ בעיר בכלל, בניהם ראש העיר יחיאל לסרי: "בשלוש השנים האחרונות שמנו לב שצעירים נמשכים לתחום היזמות והתחלנו גם להשקיע בתחום הזה. לשמחתי, כל זה תוצר של ראש העיר שמשקיע בכל נושא הצעירים, ונותן לנו את כל המשאבים שאנחנו צריכים כאן. אנחנו שמים דגש על תחום היזמות, כי אנו רואים שיש התעניינות עולה של הציבור בתחום הזה. גם בתחום ההיי-טק בפרט ויזמות בכלל."

אתי לוגסי מנהלת מרכז צעירים "כיוונים"


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בערב נכח ממלא מקום ראש העיר גבי כנפו שנשא דברים כשהוא פונה אל הקהל: " אשדוד היא הזדמנות יוצאת מן הכלל. מה שיקרה פה בעשר שנים הקרובות הוא פשוט מהפכה. כל הכבוד שאתם כאן וחשוב שתשפיעו ותגידו מה יקרה כאן. צריך לחשוב מה אשדוד צריכה לעשות כדי שבסוף אנשים יהיו כאן. תשתמשו בנו ובקהילה ובמקום הזה, אנחנו תמיד כאן לצידכם."

"תשתמשו בנו" גבי כנפו אל קהילת ההייטק באירוע

"זאת הגשמת חלום, חזון שמתממש לנגד ענינו." אמר בהתרגשות מיקי חובל, ממקימי הקהילה בעיר "מי היה מאמין לפני שנה וחצי שהקמתי את הקהילה מתוך הצורך שנגיע לרגע זה. ותסכלו מסביב כולם פה הייטקסטים, תושבי אשדוד והסביבה מוכשרים ומוכשרות, מסטודנטים ועד בכירים בתעשייה."

אסף סובול, סמנכ"ל פיתוח עסקי באורקל ישראל, סיפר לכתב כאן דרום: "אורקל היא חברה טכנולוגית המספקת טכנולוגיה ארגונית, הכי גדולה בעולם ובארץ, הפועל גם עבור סטרטאפים. כחלק מהשקת הענן שלנו בישראל השנה אנו פונים לכלל ישראל כדי לבצע שינוי דיגיטלי עבור האזרחים. אנחנו פה כי אנחנו רוצים לתרום לקהילה המקומית."

בהמשך הערב על לבמה גם יניב קקון, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הצעירים. "קהילת הייטק אשדוד שהושקה אתמול במרכז כיוונים היא צעד חשוב בדרך הנכונה. בדיוק הכוח שנדרש כדי להניע תהליכים לפיתוח יזמות, התחלה מרגשת ומלאה תקווה" אמר קקון והוסיף "יחד, בכוחות משותפים, אנחנו נצליח לעשות מה שהיה בגדר חלום שנים. תוך למידה מתמדת של הצרכים מהשטח, הקמת מרחב יזמות שיהווה בית למאמץ המשותף ויצירת פתרונות משותפים לאתגרים. בנימה אישית, מרגש לראות את החברות והשותפות שנרקמה בין מובילי קהילת הייטק אשדוד והסביבה וצוות מרכז כיוונים ועל כך תודה מכל הלב לכל השותפות והשותפים, זה המתכון להצלחה, יחד נעשה ונצליח!"

יניב קקון: "התחלה מרגשת ומלאה תקווה". צילום: אורי קריספין

"אירוע ההשקה אתמול היה יירית הפתיחה של מרתון בדרך להגשמת חלום." הוסיפה הבוקר תאיר כהן, ממובילות הקהילה "מרגש לראות את ההון האנושי האיכותי שכמהה לתעסוקה קרובה לבית הופך לקהילה בעלת מטרה משותפת."

אלכס קרוי, יזם נוסף בקהילה סיפר: "היה אירוע מרגש, לאחר שעמלנו על בניית הקהילה מספר חודשים. ההון האנושי הנמצא באשדוד והסביבה יחד עם בניית תשתית נכונה והרתמות מצד העירייה בהחלט יכולים לסייע על מנת ליצור קליטת חברות הייטק בשנים הקרובות. אנחנו עם הפנים קדימה, ונשמח לכל מי שיצטרף אלינו."

תאיר כהן, סלפי.

אכלס קרוי, צילום: לב סלוצקי

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר